Wij Nederland zijn geen land maar een bedrijf.
Vele mensen zijn hiervan reeds op de hoogte. U ook? Wanneer U hiervan nog geen kennisdrager bent, dit
wordt in de onderstaande video keurig uitgelegd door Ad van Rooij.
Het verhaal hoe ze ons gebruiken in het Strawman verhaal kunt U beluisteren in de video's (zie paarse link hieronder) en hoe
ze ons daarin hebben geduwd. U bent een mens en de 'persoon' is waar ze
(de Staat) mee handelen. Uw/je ouders hebben U/je afgegeven aan de Staat door middel van
U/jou in te schrijven, binnen drie dagen na Uw/jouw geboorte, bij het
geme(ent)ehuis waar U/je bent geboren.
Op dat moment hebben Uw/jouw ouders feitelijk U/jou overgedragen aan
de Staat en kreeg U/je een BSN nummer. Ook inmiddels wel bekend als het
Burger Slaven Nummer. Het bedrijf de "Staat der Nederlanden" is op dit moment als het bedrijf 'The Kingdom of the Netherlands'
ingeschreven in Londen.
Dat is ook de reden waarom andere
belastingkantoren zijn opgeheven en het belastingkantoor in Heerlen, om
er maar een te noemen nu ook alleen 'team Buitenland' er nog
zit. De oude vertrouwde die we voorheen allemaal kenden zijn opgeheven.
Dit heeft Youri Plate eerder onderzocht en reeds geopenbaard.
Bron: https://t.me/nietsiswathetlijkt
Bekijk ook de overige video's door de onderstaande link aan te klikken.
Video's: https://t.me/nietsiswathetlijkt/13845