HET GROTE GEHEIM VAN DE RECHTSPRAAK
Waarom je nooit kon winnen!
Wist jij dat de Rechtbank waar jij voor stond tot 1 juli 2021 administratief helemaal niet bestond?
Dit is wat wij zwart-op-wit hebben ontdekt: VÓÓR 2021: De Slager keurde zijn eigen vlees
Tot 1 juli 2021 stonden rechtbanken niet zelf ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Ze liftten mee op het nummer van het Ministerie van Justitie.
De Officier van Justitie (jouw tegenpartij) werkt voor het Ministerie.
De Rechter (de scheidsrechter) werkte administratief voor... datzelfde Ministerie!
Conclusie:
Je speelde een wedstrijd waarbij de scheidsrechter het shirt van de tegenpartij aan had. Geen scheiding der machten, geen eerlijk proces.
Na 2021: De Rechtbank werd een 'Bedrijfje'. Op 1 juli 2021 moesten ze zich plotseling inschrijven. Waarom? Vanwege de Wet bestuur en toezicht rechtspersonen (Wbtr).
LET OP: Deze wet is gemaakt voor verenigingen, stichtingen en bedrijven om wanbestuur tegen te gaan.
Door zich hierop te beroepen, geven ze toe:
"Wij zijn geen onafhankelijk staatsorgaan, wij zijn gewoon een bedrijf/organisatie die zich aan de regels voor clubs moet houden."
HET BEWIJS (Staatscourant 22850)
In de Staatscourant staat letterlijk dat "onderdelen van de Staat" zich vóór die tijd niet zelfstandig konden inschrijven. Ze geven dus zelf toe dat ze jarenlang onzichtbaar en onbevoegd waren!
De keiharde waarheid: Ben jij veroordeeld vóór 2021? Dan was dat door een afdeling van het Ministerie, niet door een onafhankelijke rechter.
Ben jij veroordeeld na 2021? Dan sta je voor een organisatie die zichzelf administratief heeft gedegradeerd tot een bedrijf.
Word wakker Nederland. Dit is geen rechtspraak, dit is handel. #Rechtspraak #Wbtr #Schandaal #TriasPolitica #Onbevoegd #KVK #WakkerWorden