DE EERSTE DOMINOSTEEN IS GEVALLEN IN EUROPA
De Ommekeer volgt nu in een rap tempo, het QFS (Quantum Financial System) is reeds in werking getreden.
De Missie van de organisatie Free Life World is de Mensheid te bekrachtigen met de Geest van Vrijheid, van God en het Christus Bewustzijn van bezielde mensen met een werkend geweten en een goed hart.

DE MISSIE VAN FREE LIFE WORLD
De Nederlandse provinciale Telegram chatgroepen zijn bedoeld om samen te komen en te denken in een grote denktank. Om alvast te gaan verbinden. Samen oplossingen creëren en deze ook uitvoeren. Werken aan het grote plan van GESARA, namelijk welvaart, voorspoed en overvloed creëren voor iedereen. Werken aan jouw eigen toekomst, dat van ons en ook van alle toekomstige kinderen waarin wijzelf wedergeboren zullen gaan worden. Dat is onze overtuiging tot heden. We zijn van plan om alle 12 provincies te bezoeken in heel Nederland.
Wil je graag deelnemen aan een Nederlandse provinciale GESARA chatgroep?
Klik op de onderstaande paarse link voor meer informatie.
De 'gewone man' wil tot heden, (vanwege de hersenspoeling), niets van de Waarheid weten!
Crisis, schaarste en oorlogen zijn allemaal gecreëerd door hele foute mensen van de deep state en de multinationals. Draait allemaal om controle en zijn allemaal hoaxes...
Daarom regeert het narratief.

Klaas Dijkstra werd geprezen door zijn vakwerk en verguist door zijn idee dat de aarde gewoon plat en stationair is. Zo is het vandaag de dag nog, het 'domme misleidende' volk loopt de 'wetenschap' achterna die liegen en bedriegen over de vorm van de aarde en het ontstaan van het.


25 juli is de laatste dag van de Maya- en galactische kalender en staat bekend als een "Dag Buiten de Tijd" waarop de Aarde zich opnieuw uitlijnt met de galactische tijd. Het wordt gezien als een dag om even stil te staan, alle oude energie los te laten en het verleden te vergeven voordat we een nieuw kosmisch jaar ingaan. 26 juli 2025 markeert een nieuw galactisch jaar en is sterk geladen met kosmische energie. Op deze dag opent zich een portaal dat een gloednieuwe frequentie naar onze planeet brengt.
De energetische invloed kan ons bestaan, zoals we dat kennen, volledig resetten en het gevoel geven dat we een enorme kwantumsprong hebben gemaakt. We kunnen plotseling met meer helderheid zien en belangrijke inzichten krijgen in dingen die we moeilijk konden begrijpen.
Onze tijdlijn kan snel veranderen en we zullen moeiteloos alles/iedereen kunnen loslaten die niet in lijn is, en ons vermogen om op magnetische wijze zielsvervullende verbindingen en ervaringen aan te trekken zal toenemen. Dit is een tijd om intenties te zetten en erop te vertrouwen dat het Universum manifestaties zal versterken.
Bron: @theneighbours2021Ⓡ
De kracht van een narratief is dat je opvattingen, overtuigingen en overige informatie op een samenhangende manier kunt verpakken, waardoor de boodschap waarheidsgetrouw overkomt. Dat is misleidend: elk narratief is een constructie waar iemand bewust over nagedacht heeft. Wat is jouw narratief (overtuiging)?
Ga zelf ook onderzoek doen en bevrijd jezelf uit het slavenbestaan wat je leidt of is opgedrongen door eerder onderwijs, werk en afkomst. Beluister en deel de onderstaande video's om (verder) te gaan ontwaken. De eerste stap om te gaan ontwaken of om verder te gaan ontwaken ligt geheel bij jou en onszelf. Succes met jouw ontwakingsproces.
Meer informatie: https://www.hetgrotereplaatje.nl/index.php
Uitspraak van Anton Teuben.
Wees en voel je een Vrij Mens met eigen keuzes en heb een Open Mind.
Ga je
eigen Transformatieproces doen, kijk eens in jezelf naar binnen. Kijk
eens in je eigen spiegel.
Klik hier voor meer informatie om je eigen Transformatieproces te gaan doen.
Veel Nederlanders zijn angstig en het liefst
gehoorzamen zij zich aan gezag (de (r)overheid) en volgen zij op waar de
meerderheid voor kiest (kuddegedrag).
Trek de wijde wereld in en laat je verrassen!
Ze vertelden je dat je blut was. Ze zeiden dat je harder moest werken, belasting moest betalen, in de rij moest blijven. Maar de waarheid is: je was nooit arm. Je was gedekt. De dag dat je geboren werd, registreerden ze geen leven — ze gaven een obligatie uit. Je naam werd een financieel instrument, gedekt door je toekomstige arbeid, verhandeld via een CUSIP-nummer op wereldwijde markten. Niet als burger. Als een effect. Een product. Een schuldgedekt actief op de balans van iemand anders.
Elk geboorteakte was een ontvangstbewijs. Elke ID-kaart een streepjescode. Je wettelijke naam — in HOOFDLETTERS — was niet jij. Het was je Stroman. Een bedrijfsfictie, geconstrueerd om waarde uit je bestaan te halen. Terwijl ze je opdroegen om kredietscores na te jagen, bouwden ze parallelle financiële systemen gefinancierd door je geboorterecht — en vertelden ze je dat nooit. Er is $169 biljoen aan verborgen fondsen opgeslagen in schaduwtrusts, slush-accounts en onaantastbare grootboeken — gestolen van jou en elke mens die ooit in dit systeem geregistreerd is. $495.000 per Amerikaanse burger, in stilte afgetapt.
Ze belastten niet alleen je inkomen. Ze claimden eigendom van je energie. Je contracten, boetes, hypotheken, licenties — allemaal verwerkt via je Stroman, niet je soevereine zelf. De echte jij was nooit bedoeld om deel te nemen. Je moest gehoorzamen. Verplichtingen nakomen waar je nooit mee instemde. Alles afgedwongen via een juridisch systeem dat geen mens ziet — alleen de fictieve entiteit verbonden aan de CUSIP-obligatie die in jouw naam is gecreëerd.
Dit was geen vergissing. Het was opzettelijk. Een systeem van vrijwillige slavernij gebouwd op onwetendheid en gehoorzaamheid. Een structuur zo ingebed in de moderne samenleving dat het zelfs waanzinnig klinkt om het in twijfel te trekken voor de geïndoctrineerden. Maar het is echt. En het valt uit elkaar.
Je bent geen schuldenaar. Je bent de schuldeiser. Elke lening, elk budget, elk institutioneel mechanisme werkt vanwege de waarde die aan jouw bestaan is verbonden. Het geld dat ze uitgeven komt uit de illusie die ze op jouw rug hebben gebouwd. Jij was altijd het fonds. Jij was altijd de bron. Jij was altijd de eigenaar — ze hadden alleen nooit gepland dat je erachter zou komen.
Maar nu bloedt het systeem. De mensen ontwaken. Het masker valt af. De contracten, de trucs, de juridische illusies — ze vallen allemaal uit elkaar. Dit is geen rebellie. Het is herovering. Je eist niets nieuws. Je herwint wat altijd van jou was — je identiteit, je arbeid, je soevereiniteit, je naam.
Je stond nooit in de schuld. Je was de zekerheid. En nu je het weet — stopt het.
Wij en JFK hebben alles op het spel gezet zodat jij de waarheid kon kennen. Kijk nu niet weg! Word onmiddellijk lid van ons Telegram kanaal! Klik hier: https://t.me/DeNieuweMedia.
Waardeer je onze informatie? Klik dan hier om je waardering te laten blijken.
De Ommekeer volgt nu in een rap tempo, het QFS (Quantum Financial System) is reeds in werking getreden.
De grootste en bekendste Satanisten en Pedofielen in Nederland zijn Prins Bernhard, Joris Demmink en Jaap van Dissel. Ook Pieter van Vollenhoven wordt inmiddels genoemd door een onderzoeker.
Alles samengevat, duidelijker als dit kunnen we het niet meer maken na ons jarenlange onderzoek.