Vertaal deze pagina naar:

UPDATE CONTAINERSCHIP EVER GIVEN VAN REDERIJ EVERGREEN

12-04-2021

In dit artikel kunt U de updates lezen over het containerschip de "Ever Given" van rederij EVERGREEN, die op 24 maart 2021 in het Suezkanaal vastliep.

Zie de berichtgeving in dit artikel als een verslaggeving van wat er geschreven wordt. Wij (van de redactie) kunnen niet garanderen dat de enige en echte waarheid is.

Wellicht zulen we ooit werkelijk weten wat er zich exact heeft afgespeeld, wat er is gevonden en wat de ware reden en toedracht is geweest waarom dit schip vastliep.



UPDATE 12-04-2021

Vastgelopen containerschip Suezkanaal: 'Dit was een geheime operatie tegen de globalisten'



Afgelopen maand blokkeerde een 400 meter lang containerschip het Suezkanaal in Egypte. Het schip, de Ever Given van de Taiwanese rederij Evergreen, was onderweg van China naar de haven van Rotterdam. De rederij zei dat het schip te maken kreeg met een stroomstoring, waardoor het niet meer te besturen was.

Volgens de Turkse econoom, filantroop, spreker en schrijver Kaan Sariaydin van website Mavi Gazetem was er iets heel anders aan de hand. Hij vertelde op de Turkse nieuwszender Beyaz tv dat het ging om een geheime operatie tegen de globalisten. De operatie zou zijn uitgevoerd door Turkije, Israël, Egypte en Qatar.

Zij hebben de globalisten een flinke slag toegebracht, aldus Sariaydin, die benadrukte dat hij geen complotdenker is. "Ten eerste liepen zij 10 miljard dollar per dag mis terwijl het schip het kanaal blokkeerde. Ten tweede bevatte het schip onderdelen van een wapen dat klimaatverandering zou versnellen."

Catastrofe afgewend

Het wapen zou de bodem van de aarde ernstig aantasten. Dat is volgens hem de reden dat miljardair Bill Gates de afgelopen jaren zoveel landbouwgrond heeft opgekocht. "Het materiaal is in beslag genomen, vernietigd en de catastrofe is afgewend."

Sariaydin zei dat de globalisten de afgelopen 30 jaar gewerkt hebben aan dit plan. Presentatrice Ferda Yilmazoglu van Beyaz tv zat te klapperen met haar oren. "Waarom denk je dat het zolang duurde? Denk je echt dat het toeval is wat er in het Suezkanaal is gebeurd?" vroeg Sariaydin haar.

De boodschap was duidelijk

Hij benadrukte dat de klimaatprojecten van de globalisten hierdoor flink door de war zijn gegooid.

Overigens zou de coronapandemie weinig voorstellen in vergelijking met de klimaatcatastrofe die de elite voor ons in petto had, zei de econoom. "Corona was de eerste akte van het toneelstuk, klimaatverandering de tweede."

Na het incident werd Turkije plotseling uitgenodigd voor de eerstvolgende klimaatconferentie.

"De boodschap was duidelijk."

Bron ► https://www.ninefornews.nl/vastgelopen-containerschip-suezkanaal-dit-was-een-geheime-operatie-tegen-de-globalisten/



UPDATE 05-04-2021

Kinderhandel, lichamen en wapens ontdekt op Evergreen schip dat het Suezkanaal blokkeerde


Meer dan duizend verhandelde kinderen en lijken zijn door US Navy Seals uit zeecontainers in het Suezkanaal gered. Evergreen is de naam van één van de grootste scheepvaartinfrastructuur bedrijven ter wereld.

Bronnen zeggen dat op het moment van schrijven nog steeds kinderen werden gered en lichamen werden ontdekt in Evergreen's 18.000+ containers. De containers bevonden zich op een schip van de Evergreen Corporation, dat het kanaal blokkeerde vanaf dinsdag 23 maart tot en met maandag 29 maart.

Massavernietigingswapens

De Navy Seals vonden ook massavernietigingswapens op het 6 verdiepingen hoge schip. Hiervan wordt aangenomen, dat ze voorbestemd waren om een ​​oorlog in het Midden-Oosten te beginnen.

Eindelijk kon dinsdag het Evergreen vrachtschip worden losgemaakt en naar Bitter Lake in Egypte gebracht. Op bevel van de Egyptische president werden de containers van het schip gehaald en daarna doorzocht door US Navy Seals.

Veel andere schepen, die in het Suezkanaal werden geblokkeerd, bleken ook wapens aan boord te hebben, vermoedelijk voor hetzelfde doel. De wapens zouden door de Israëlische Geheime Diensten aan de moslims worden gegeven.

Kinderhandel netwerk

Het Japanse, Taiwanese schip van Evergreen Corporation was in feite mede-eigendom van Walmart en de Clinton Foundation, bekend om haar internationale kinderhandel netwerk! Ze verplaatsen zeecontainers voor de kost. De kinderen werden naar verluidt uit tijdschriften als Wayfair besteld, door pedofielen die veel geld betaalden voor bepaalde misbruikte kinderen.

Mensenhandelaars werden gearresteerd en kartels opgepakt.

Volgens zeggen hebben hun 'eigenaars' wereldwijd een behoorlijk inkomen verloren. De Deep State-operatie zou 400 miljoen dollar per uur hebben verloren, terwijl de schepen een week vastzaten. Dat zou verbleken in vergelijking met wat de kinderen moesten doormaken.

Slechts een complottheorie?

Hier is de getuigenis van een dappere overlevende van mensenhandel, die beweert dat ze als kind ooit vast zat in een van die Evergreen containers voor mensenhandel. Ze sprak ook over martelkamers.
Haar Instagram-profielen zijn momenteel privé. Het duurt even voordat de video afspeelt.

Misschien hoort u het slachtoffer ook praten over ondergrondse tunnels en over adrenochroom...

Herinnert u zich wijlen Phil Schneider in een bericht over diepe ondergrondse militaire bases?
Hij sprak toen ook over het oogsten en martelen van kinderen voor adrenochroom; dat was een video uit 1996.

Nog meer aanwijzingen dat het niet om een complottheorie gaat...


Evergreen schepen hadden problemen in havens over de hele wereld. Waarom? En waarom waren Special Ops US Navy Seals op magische wijze ter plekke om de kinderen te redden? Is het schip met opzet aan de grond gelopen?

Het gerucht ging dat men, door gaten in de Microsoft-software, de Evergreen scheepssoftware kon hacken, de besturing overnemen, en het schip de oever van het kanaal in kon sturen. We krijgen misschien nooit het hele verhaal te horen.

Tot nu toe heeft de Kapitein van het Evergreen schip in het Suezkanaal geweigerd mee te werken. Waarom zou de kapitein van een schip in vredesnaam niet meewerken, tenzij er belangrijke redenen voor zijn? Waarom wilde hij de zwarte doos niet overhandigen?



UPDATE 03-04-2021


Zeer interessante informatie wat er precies gebeurde en de bevindingen in de onderstaande link te lezen.

Een enorm containerschip kreeg volgens Reuters "een black-out", waardoor een van de belangrijkste waterwegen ter wereld, het Suezkanaal, werd geblokkeerd.

De situatie heeft veel griezelige toevalligheden met betrekking tot de schijnbare "stille oorlog" tegen de Deep State, die speculatie voedt dat het fiasco een "white-hat-operatie" zou kunnen zijn, verbonden met kinderhandel en reddingsoperaties.

Link ► https://stillnessinthestorm.com/2021/03/ever-given-suez-canal-incident-a-white-hat-operation-newsweek-smear-and-child-trafficking-rescue-theories/



Bericht van 26 maart 2021


Het vrachtschip draaide zijwaarts in het Suezkanaal en blokkeerde al het verkeer op de drukke waterweg. Foto: Julianne Cona
Het vrachtschip draaide zijwaarts in het Suezkanaal en blokkeerde al het verkeer op de drukke waterweg. Foto: Julianne Cona
Een hand-outfoto vrijgegeven door de Suez Canal Authority op 24 maart 2021 toont een deel van het schip. Foto: Suezkanaal / AFP Bron: AFP
Een hand-outfoto vrijgegeven door de Suez Canal Authority op 24 maart 2021 toont een deel van het schip. Foto: Suezkanaal / AFP Bron: AFP


Vaak wordt er van alles gefilosofeerd na een gebeurtenis, zoals ook deze keer.

Wij (de redactie) wilden U deze gedachtes niet onthouden.

Het lijkt op sommige punten een beetje warrig misschien, maar leest U vooral tussen de regels door.


Een gedachte van een IT-er, die het volgende schreef:


"Als ik mag tussenkomen"...


Als IT-professional merkte ik een paar dingen aan de hele zaak die me aan het denken zetten.

Als je naar het patroon kijkt dat door het schip is getekend voordat je het kanaal binnengaat, let er dan op dat het schip op een rechte koers lag voordat het de vulgariteit tekende. Dit zou betekenen dat het schip niet van plan was iets te tekenen. Gewoon het kanaal in gaan om precies hetzelfde te doen als altijd. En het gebruik van een kanaal staat symbool voor een geboortekanaal. Wereldwijd staan er dingen te gebeuren. De geboorte van de informatie die uit deze puinhoop komt, zal het begin zijn van het einde van de Deep State.

Die schepen varen meestal op automatische piloot. De computers doen het werk. Ik suggereer dat de computers van het schip zijn gehackt. Mijn vermoedens neigen naar de White Hats. Dit maakte deel uit van het plan.

Het schip was enige dagen geleden vertrokken. Op weg naar Nederland. Dus de lading werd geüpdatet van baby's en kinderen (voor 4dr3n41chr0m3) naar tieners en jongvolwassenen (voor s3x-handel). De kinderen kunnen niet getuigen waar ze zijn geweest en wat ze hebben meegemaakt. De tieners en jongvolwassenen kunnen vertellen wat ze hebben meegemaakt.

Toen het schip weer op koers ging, vermoed ik dat de kapitein en de chauffeur besloten hadden dat de hack weg was en dat ze weer de volledige controle hadden. Terwijl ze op kaarten naar de Suez keken, gingen ze aan de grond op een van de smalste plekken van het kanaal.

De White Hat-hackers wachtten tot het schip er was, namen de controle weer over en lieten het op volle snelheid aan de grond lopen. De kapitein van het schip zei dat er een stroomstoring was. Dat betekent dat de scheepssystemen dood moeten zijn. Onze ruimtemacht heeft onlangs hele landen verduisterd. Ze werden gehackt tijdens het opnieuw opstarten van de scheepssystemen. Een kwetsbare tijd voor computers met een virus, waar het virus de hacker in staat stelt de controle over te nemen.

De fallus en but, aangetrokken door de eerste hack, waren communicaties die de bemanning en de Deep State lieten weten dat ze f00k3d waren. De gevolgen van het lossen van de kratten om het schip vast en uit het kanaal te krijgen, zullen enorm zijn.

En laten we eens kijken naar het feit dat de Sovjet-marineschepen aan de ene kant staan en de Amerikaanse marineschepen aan de kant waar het schip vandaan kwam. White Hats hebben de touwtjes in handen. Ze hebben dit gepland. Het schip kan niet ontsnappen.

Hun misdaden zullen op televisie worden uitgezonden.


Een door Planet Labs Inc vrijgegeven satellietfoto toont het containerschip zijwaarts in het Suezkanaal in Egypte. Afbeelding: Planet Labs / AFP Bron: AFP
Een door Planet Labs Inc vrijgegeven satellietfoto toont het containerschip zijwaarts in het Suezkanaal in Egypte. Afbeelding: Planet Labs / AFP Bron: AFP

Het megaschip van 200.000 ton, de MV Evergreen, is vast komen te zitten in het Suezkanaal, waardoor de vrees voor een "catastrofale" ineenstorting van de wereldhandel en een piek in de olieprijzen is ontstaan.

Het schip heeft een aanzienlijk percentage van de wereldhandel tot stilstand gebracht nadat het een ongebruikelijke route door de Rode Zee had genomen.

Scheepswachters met adelaarsogen hebben gemerkt dat het pad van het schip leek op een ruwe weergave van de mannelijke anatomie.

Het schip zou later vast komen te zitten in het kanaal, wat een cruciale route is voor de internationale handel en waardoor schepen het omzeilen van Afrika kunnen vermijden.


Bron ► https://www.news.com.au/finance/economy/world-economy/catastrophic-oil-prices-spike-after-grounded-mega-ship-blocks-suez-canal/news-story/19d9322de92f703442b3aecccf8a7ffd


Video ► https://www.bitchute.com/video/XvGAHyjm6qHa/



Over het Suezkanaal


Het Suezkanaal, een kunstmatige waterweg die de Middellandse Zee en de Rode Zee verbindt, is zo'n belangrijke wereldwijde troef dat het tot oorlog heeft geleid. Het kanaal wordt dagelijks door 50 schepen gebruikt, goed voor ongeveer 12 procent van de wereldhandel.

Het is 193,3 km lang, 24 meter diep en tot 210 meter breed. In 2015 werd een 35 km lang parallel kanaal toegevoegd. Het duurt 12 tot 16 uur om door het kanaal te komen.

De bestaande waterweg werd geopend in 1869, maar het eerste kanaal werd gebouwd door de Egyptische farao Senusret III, die regeerde van 1887-1849 v.Chr.



Volgens sommige critici:


Dit is het "Rode Zee-moment" waar we op wachten‼️‼️


It's Biblical‼️❤️


Vergelijking met de uittocht van het volk Israël uit Egypte is fenomenaal.

De 10 plagen hebben we inmiddels al gehad.

Wij hebben de laatste tijd, net als het volk Israël "gewacht voor de Rode Zee", we konden geen kant op.

Nu ligt de Evergreen dwars in het Suezkanaal en kan het niet anders dan dat alle betrokken criminelen van Hillary C. tot Barack O. "bedolven in de Rode Zee" en komt heel hun criminele handelen aan het licht. Zo gauw dit opgelost is, bij het Bijbelse verhaal met Mozes, was dat rond 4 april, zijn wij niet langer slaven. Hallelujah.


Van de redactie:

Zoals U kunt lezen kan dit verhaal een zeer groot gevolg en impact gaan krijgen voor de hele wereld.

We wachten rustig af wat er naar buiten gaat komen en houden U op de hoogte.