Wil jij ontwaken en/of verder ontwaken?
Onze wereld gaat nu heel snel veranderen, ben jij reeds voorbereid?
Binnenkort
komt de generale repetitie, ben jij reeds zover in jouw hoofd? Wat
ga jij vandaag doen? Kun jijzelf nadenken? Jij mag vanaf vandaag zelf
je eigen keuzes gaan maken. Ben jij daar al klaar voor in jouw hoofd?
Hoeveel booster en griepprikjes ga jij
nog nemen? Blijf jij nog steeds braaf luisteren naar wat Den Haag jouw
middels de TV voor laat kauwen? Volg jij nog steeds klakkeloos de raad
op van Burgemeesters en zijn handlangers die onderdeel zijn van het
foute satanische en corrupte
systeem?
Hoe lang blijf jij nog een
slaaf van de satanische elite, de (r)overheid en een corrupte
organisatie die jij zelf sponsort met jouw eigen afgedragen
belastingcenten? Hoe
lang blijf jij nog belasting betalen?
Wanneer sta je op en zeg je: "Genoeg is Genoeg!"
Doe ook onderzoek en ga jezelf vanaf vandaag informeren met de Waarheid in onze Waarheidkrant.
Durf
jij het aan om een duik in het konijnenhol te gaan maken? Velen gingen
jou reeds voor, jazeker, waaronder wijzelf. Sterkte en succes met jouw
eigen ontwakingsproces en jouw transformatieproces.