Wanneer jij jezelf nog steeds laat vaccineren behoor jij tot één van de mensen wat hieronder is opgesomd.
Je bent of dom. Of onwetend. Of je bent gehersenspoeld. Of je hebt last van cognitieve dissonantie.
Alle vaccinaties zijn slecht voor elk mensenras, blank of zwart.
Laat je pasgeboren baby, je kind(eren) en jezelf nooit meer vaccineren.
Komt tot besef en toon openlijk spijt van jouw eerdere keuzes!
Laat ook je dieren niet meer vaccineren!
De inspuiter van de COVID-19 vaccinatie is hoofdelijk en persoonlijk aansprakelijk en verantwoordelijk voor alle schade die ontstaan bij de ingespotenen. Tip voor jou! Kom vanaf vandaag tot dat besef! En neem hierin vandaag je eigen verantwoordelijkheid en toon openlijk spijtbetuiging door dit op papier te zetten of een video hierover te maken, zodat je gerehabliteerd kan worden in onze samenleving.
Of wees nederig en ga onderzoek doen en vertel de waarheid verder, dat is ook goed.
Dit geldt ook voor alle werkgevers die later tot besef en inkeer zijn gekomen na de coronaperiode en ook voor alle artsen die uit angst om hun baan te verliezen tot heden hebben gezwegen.
Kom er vanaf vandaag mee naar buiten, dan kunnen wij onze wereld opnieuw gaan opbouwen.
Start vandaag je eigen Transformatieproces!
Meer informatie: https://www.winkelschatjes.nl/transformatieproces/
Velen gingen jou reeds voor en deden hun eigen Transformatieproces en maakten nieuwe keuzes in hun leven.
Ben jij in staat om uit je eigen bubbel van pijn en ellende te stappen? Onze hele aardse leven bestaat uit het maken van nieuwe keuzes. We
geven aan onze aardse tijd allemaal een andere invulling en beleven het allemaal anders. Hoe ziet jouw
meest perfecte droomhuis eruit? Hoe ziet jouw meest perfecte dag eruit? Hoe
bewust ben jij reeds in jouw bovenkamer? Heb jij hier ooit al weleens over
nagedacht?