Reacties onder de video:
"Ze weten precies wanneer het voorbij zal komen. Als ze het traject van
Hale Bopp en de komeet van Halley kunnen uitstippelen, dan kennen ze
absoluut het traject van Alsem. Ze hebben Hubble- en James Webb-lenzen
die rechtstreeks naar Wormwood kijken. Laat ze je niet misleiden."
"Er zijn zoveel dingen die wel bestaan en die we liever voor de mensen verbergen dan dat we alles wat deel uitmaakt van onze groteske leer moeten herschrijven. Wanneer geld uit ons volledig verouderde systeem is verdwenen, en dit is onvermijdelijk, zal de mens vrij zijn."
"Nibiru is geen planeet, het is een cataclysmische gebeurtenis die de zonneflits en wereldwijde aardbevingen omvat die worden veroorzaakt door de magnetische polaire verschuiving zodra alles eindelijk op één lijn is."
"Ja, het zou de aardkorst kunnen zijn die probeert te draaien. Onze palen worden getrokken door Nibiru is weer dichtbij. Relax, jullie hebben allemaal een bruiloft om bij te wonen!"
"Misschien is dat de oorzaak van alle recente zonnevlammen. Het zou waarschijnlijk een grote aantrekkingskracht op de zon veroorzaken."
"In april van dit jaar wordt een zonsverduistering verwacht. Er komt ook een komeet aan die tijdens de zonsverduistering zichtbaar zal zijn. Er zijn veel mensen die over de zonsverduistering hebben gesproken, maar slechts weinigen hebben de komeet genoemd. Zeer vreemde gebeurtenis."
"Waarom vermelden de meeste mensen niet het feit dat de bruine dwerg met Nibiru 55 keer groter is dan de aarde en Nibiru 5 keer groter is dan de aarde. Hoe zit het met de rode stofgordel die binnenkomt met Nibiru en zijn asteroïden en de stofgordel zou gevuld zijn met arseen?"
"Tijdens de zonsverduistering op 8 april. Er wordt verondersteld dat er een komeet zichtbaar is met het blote oog. Tot zover heeft een staart van 5 miljoen mijl! Het wordt de gevleugelde of gehoornde genoemd komeet! Zou dit Nibiru kunnen zijn?"
"Ze zeggen dat het passeren van deze rode dwergster en zijn planeten de reden was voor de zondvloed waarmee Noach de ark bouwde. Ik heb ook gelezen dat hij niet op dezelfde manier langs ons heen zal gaan als toen. Onze baan zal verder van de ster verwijderd zijn, dus het zou niet zo'n sterk effect op ons moeten hebben."
"Bestaat Planeet X (Niburu) echt, waarschijnlijk is hij daar ergens, omdat het nodig is om evenwicht en harmonie in ons zonne-sterrenstelsel te brengen, net zoals een helikopter rotoren nodig heeft die loodrecht op elkaar staan, anders zou hij uit de hand lopen! Maar wonen de Annunaki op die planeet, ik denk van niet... ze zijn veel dichter bij ons dan dat, zoals de piramides van Gizeh zouden aangeven met hun locatie en het zonne-sterrenstelsel waarnaar ze verwijzen, namelijk Orion, en vlak bij links van Orion vind je hun ware locatie... Planeet Sirius! (7,8 lichtjaar zo!). Wat denk je? Is dat niet het enige dat er eigenlijk toe doet voor jou? Bestaat Planeet X (Niburu)? Namaste - Vrede Liefde Harmonie."