Zorg ervoor dat onze samenleving nooit afhankelijk wordt van digitaal geld.
JAN BONTE IS DE SCHRIJVER VAN 'DE WUHAN TRILOGIE'
In de zoektocht naar SARS-CoV-2
reconstrueerde Jan Bonte tot in detail het ontstaan van de grootste
gezondheidscrisis van deze eeuw die de wereld jarenlang in haar greep
hield. En hij laat zien dat de waarheid ook dit keer als eerste
sneuvelde.
Nieuwe update 9 februari 2026
Jan Bonte is niet langer werkzaam als neuroloog in het Ikazia Ziekenhuis in Rotterdam. Volgens de specialist heeft de directie de samenwerking opgezegd na een discussie met een arts-assistent. "Het was de ideale stok om mee te slaan", constateert Bonte.
De 49-jarige neuroloog kreeg bekendheid door zich uit te spreken tegen coronamaatregelen. Het dragen van een mondkapje vindt hij nog steeds niet noodzakelijk. "Wetenschappelijk is nut en noodzaak niet bewezen. Ik heb me niet voor niets in de literatuur verdiept. Een mondkapje werkt eerder averechts", legt Jan Bonte telefonisch vanuit Salland uit.
In het Rotterdamse ziekenhuis werd de mondkapjesplicht ook omarmd. Bonte schikte zich, tot ergernis van andere afdelingen, er maar deels in. "Ik had zo'n plastic gezichtsmasker. Daarmee liep ik van de ingang tot aan de poli. En weer terug. Op de poli droeg ik het masker niet. Op één na waren mijn patiënten ook blij dat ze het ding mochten afdoen. Eén patiënt hield het kapje wel op om zichzelf te beschermen."
Op sociale media liet Bonte zich ook niet onbetuigd over de coronamaatregelen. Hij ging de discussie met velen aan. Dat gebeurde soms met harde woorden. De neuroloog zegt dat sommige van zijn opponenten zich zelfs bij zijn directie hebben gemeld. "Maar ik werkte uitstekend samen met mijn collega's op neurologie. Ze hebben het tot de laatste dag voor mij opgenomen", weet Bonte, die twee dagen per week en af en toe in het weekeinde in het Ikazia werkte.
(Bron en meer info: https://www.rijnmond.nl/nieuws/202146/ikazia-ziekenhuis-zet-veelbesproken-neuroloog-jan-bonte-op-zijspoor)
DE WUHAN TRILOGIE
De directeur van EcoHealth Alliance speelt een erg grote rol in het hele verhaal over de herkomst van SARS-CoV-2 en een absolute hoofdrol bij de gebeurtenissen rond het belangrijkste bewijs voor een niet-natuurlijke herkomst van SARS-CoV-2, de financieringsaanvraag voor het project DEFUSE.
E-mail van Jan Bonte aan alle kopers van zijn trilogie:
Goedemiddag altesaam,
Zoals een aantal van jullie weten, is de 2e Editie van de Wuhan Trilogie. Het had een 2e Druk moeten worden, maar dat liep anders. Natuurlijk heb ik alle kleine foutjes verbeterd, al waren de meeste daarvan helemaal niet storend. Maar er is heel veel informatie bijgekomen sinds het verschijnen van de 1e Editie. Dat zal ik hier toelichten. Eerst kwam in december 2024 het rapport van de Subcommittee uit. Daar stond niet veel nieuws in, zoals ik had verwacht, maar ze gaven min of meer onverwacht ook nog 8 batches documenten vrij waar nog wel wat kersen op de taart in zaten, vooral e-mailcorrespondentie tussen de hoofdpersonen uit Deel 3. Die heb ik dus ook verwerkt. Toen kwam Trump aan de macht en werd USAID 'onthoofd'. Daarmee vielen weer wat puzzelstukjes op zijn plaats die ik ook verwerkt heb, wederom in Deel 3.
Maar toen moest het 'ergste' nog komen. Gilles Demaneuf had mij al gewaarschuwd dat ik de 2e Druk niet eerder uit mocht brengen voordat ik een hele batch documenten van hem gekregen zou hebben. Dat vertelde hij mij eind december 2024, begin januari 2025. En als Gilles dat zegt, dan komt er ook wat: "You're gonna hate me for this…", zei hij. Het was inderdaad heel veel, op zijn minst enkele duizenden documenten documenten die verder nog niemand in handen had. Ik was eerst niet van plan om ernaar te kijken, omdat ik wist dat het een ellende zou worden om het in te passen. Maar hij had al veel geordend en ik ben blij dat ik er wel naar gekeken heb, want daarmee werd nog veel duidelijker wat er allemaal gebeurd is. Dat staat er nu dus ook in, wederom in Deel 3. En ook is het niet mijn verdienste, maar die van Gilles Demaneuf en Billy Bostickson, dit is wel wat het boek uniek maakt: deze informatie heeft geen enkele andere schrijver over het Wuhan Trilogie.
En dan waren er uitgerekend de laatste week de onthullingen van de Bundesnachrichtendienst, de Duitse geheime dienst, en MI6, de Engelse 'CIA'. Die zag ik beide niet aankomen. Ook dat wilde ik eerst niet meer opnemen, immers, alles was eindelijk klaar. Maar omdat die onthulling eigenlijk veel belangrijker is dan die van de BND, heb ik dat afgelopen zondag toch maar gedaan.
Hoe dan ook, ik vond het oprecht lullig dat de kopers van de 1e editie dat allemaal niet zouden kunnen lezen, terwijl zij deze net gloednieuw hadden aangeschaft. Ik had dus op X al beloofd dat ik alle kopers van de 1e Editie een gratis update zou geven. Als gezegd, in Deel 1 en 2 zijn de foutjes gecorrigeerd en zijn er wel wat kleine aanvullingen geweest, maar daar is het verhaal niets anders geworden, het was hier en daar gewoon een extra kers op de taart. Maar Deel 3 is wel echt ingrijpend veranderd en ook veel dikker geworden. Dieaanvullingen zitten eigenlijk voor het overgrote deel in Hoofdstuk 17 en Hoofdstuk 18. Jullie hebben dus de 'eer' om die als eerste te zien, want het duurt nog een kleine twee weken voordat die 2e Editie geleverd wordt.
Lees en verwonder je. Ik vond het eerlijk gezegd zelf verbijsterend Als je de Eerste Editie gelezen hebt, weet je al globaal wat er allemaal gebeurde. Maar als je dit leest, leer je hoe het zeer waarschijnlijk is gegaan. Als je het gelezen hebt, weet je ook waarom de Amerikanen er zo'n moeite voor deden om DEFUSE geheim te houden. Ik heb er even over gedaan om het op me in te laten werken en heb regelmatig hoofdschuddend door het huis gelopen. Ik ga het hier niet verklappen: veel plezier bij het lezen!
Reacties op de nieuwe hoofdstukken zijn altijd welkom!
Hartelijke groet, Jan Bonte
Met eerdere toestemming van neuroloog Jan Bonte worden ook hier hoofdstuk 17 en 18 (recentelijk bijgewerkt) van deel 3 van zijn Wuhan Trilogie gedeeld. Zijn korte biografie wat hierboven is gepubliceerd, betreft de achterzijde van deel 3.
De vraag aan Jan Bonte was: 'Jan, brutale vraag. Mogen deze twee hoofdstukken ook worden gebruikt om mensen die twijfelen aan je trilogie te prikkelen om de trilogie toch aan te schaffen?'
Zijn antwoord: 'Ja, hoor. Hoe meer
mensen het lezen, hoe beter. En het is toch niet het hele boek.' Dus bij
deze... Deze twee hoofdstukken bevatten samen maar liefst 257
pagina's, meer dan menig boek heeft.
Dus bij deze vindt U hoofdtuk 17 en 18 in de paarse links hieronder.
Over de Wuhan Trilogie
Na de uitbraak van Covid-19 in de Chinese stad Wuhan eind 2019 ontstond wereldwijd een keiharde strijd om macht, geld, politieke belangen en reputaties. In de zoektocht naar SARS-CoV-2 reconstrueerde Jan Bonte tot in detail het ontstaan van de grootste gezondheidscrisis van deze eeuw die de wereld jarenlang in haar greep hield. En hij laat zien dat de waarheid ook dit keer als eerste sneuvelde. Een non-fictie meesterwerk in optima forma.
(Bron / Trilogie bestellen: https://janbhommel.nl/product/wuhan-trilogie-deel-3-2e-editie/)
ONZE NIEUWSTE ARTIKELEN
De 'kanker' moet Chris Klomp van het podium laten verdwijnen!
Mega onthulling Pentagon, Erasmus mc en het zelfgemaakte griepvirus.
Ad van Rooij (E.K.C.): "Ze zullen het door mij in 1999 gewonnen Europese Arrest Moeten Naleven; lees hieronder meer".
SPIRITUALITEIT
Heb je je ooit afgevraagd waarom de wereld gehoorzaamheid en conformiteit viert, maar eenzaamheid en spirituele zoektocht afstraft?
Hoe kunnen we Mariëtte Groothoff helpen?
REMOTE VIEWING
Elizabeth April heeft via REMOTE VIEWING ontdekt wie de wereld werkelijk bestuurt.
Een eerbetoon aan Yvonne Keuls, voor wie ze was en wat ze jarenlang deed...
Waardeer je onze artikelen en de informatie die wij delen?
VRAAG: "MOET NEDERLAND BLANK BLIJVEN?"
Is Nederland alleen voor de Blanken?
De geheime heersers van de wereld - De satanische schaduwelite [TVRip] [Satanic Panic] [2001]
Afkomstig uit een tv-documentaireserie uit 2001. Met klassieke satanische NWO-complotten en een jonge Alex Jones.
De afbeelding van hierboven werd gepost nadat wij dit artikel hadden gepubliceerd.
ALICE BOSMAN WERD OP 5 JUNI 2026 AANGEHOUDEN NA DE OPENBARE CORONA-VERHOREN VAN JAAP VAN DISSEL EN PIETER JAAP AALBERSBERG
UITROL VAN DE MED BEDS (MEDISCHE BEDDEN)
Waardeer je onze artikelen en de informatie die wij delen?
De openbare CORONA-VERHOREN van de Parlementaire Enquête Commissie Corona zijn op vrijdag 29 mei 2026 van start gegaan!
BOODSCHAP VAN CHRISTINE COTTON
Beoordeling van de methodologische werkwijzen die zijn toegepast in de Pfizer-onderzoeken naar het COVID-19 mRNA-vaccin met betrekking tot de Good Clinical Practice (GCP)
‘Fabriek des Doods’
Van Dissel werd, net als Osterhaus, Koopmans en Fouchier, onderscheiden met de hoogste koninklijke eerbewijzen.
Meer heeft een bezield mens en een bezield dier (wezen) niet nodig in zijn aardse leven.
Juan O Savin noemt het huidige moment een orkaan van categorie 2 die oploopt tot categorie 6 – kort, intens, maar overleefbaar.
D-Day is de militaire codeletter
HET LICHT KEERT TERUG
"Dus toen zegende ik Q en de Anons en stuurde ik ze eropuit om de wereld te redden"
Door Dienie Kars │ De Nieuwe Media
De uithuisplaatsingen, waarbij mensen hun woning verliezen en langdurig dakloos raken door bijvoorbeeld een huurschuld, nemen toe. Wanneer ik bij een adres kom om hulp te bieden, blijkt het huis vaak leeg te staan of inmiddels bewoond te worden door voor mij onbekende mensen.
LANDELIJKE BIJEENKOMST ZONDAG 14 JUNI 2026
Dit wordt een zeer belangrijke landelijke bijeenkomst voor heel Nederland.
De openbare CORONA-VERHOREN van de Parlementaire Enquête Commissie Corona gingen op vrijdag 29 mei 2026 van start.
VERANDERT DE TIJD ZELF? TRUMPS GEMATRIA-CODES EN ONTHULLINGEN STAAN OP HET PUNT VAN VERSCHIJNEN!
De paniek binnen de Deep State bereikt een KRITISCH niveau — en nu heeft Donald J. Trump zelf zich bij Telegram aangesloten om de nepnieuwsmedia te omzeilen.
COMPLEETDENKERS
Gelukkig wie zuiver van hart zijn, want zij zullen God zien.
Matteüs 5:8
Tot heden blijft het echter angstvallig stil vanuit de gemeente Bergen op Zoom.
"Eindelijk zijn we weer baas op eigen erf",





























