O JA..., HEB JIJ AL EEN NOODPAKKET IN HUIS GEHAALD?

Noem mij maar gek,
maar ik heb wel een noodpakket. Misschien wel een 3.0 versie.
Er is eigenlijk maar een ziekte op deze wereld.
En dat is de ziekte van onwetendheid.
Tekst: Lusado David Holkenborg
10 d. volgers • 534 volgend
(bron tekst: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1377432777250112)
Gepubliceerd door Dienie Kars │ De Nieuwe Media
Dit
ontbrak nog aan mijn collectie: walkietalkies, gasmaskers met patronen
voor giftige dampen en een paar dikke, warme, wollen sokken + een
stralingswerende muts. Je zou misschien denken: die is helemaal gek
geworden! En dat mag!
De
zilver en goudprijs knallen door het dak. Waarom is dat? Dat gebeurt
meestal wanneer er chaos in aantocht is, wanneer er een enorme crisis op
de loer ligt of wanneer een oorlog voor de deur staat. Eén ding is voor
mij zeker: er komt iets groots op ons af. Iets écht groots. Het zal een
moeilijke periode worden waar we doorheen moeten, maar dat kunnen we.
Voor
de mensen die meteen roepen: je bent bang! Ik ben niet bang,
integendeel. Ik ben gewoon graag goed voorbereid op wat komen gaat. En
in mijn beleving is dat ook nodig (en wijs).
Het vreemde is dat ik veel bewuste mensen niets zie doen als het gaat om het voorbereiden van een noodpakket (en meer dan dat). Er wordt vaak gezegd: het is alleen maar angstzaaierij!
Daar kan ik deels in meegaan. Maar… ik voel ook dat er daadwerkelijk iets staat te gebeuren. Dat kan ook haast niet anders. Er moet totale chaos gecreëerd worden, anders kunnen "zij" niet verder.
Astrologische
gezien wordt er ook van alles aangegeven dat we door een zeer moeilijke
fase heen gaan, maar wel uitmondt in veel positieve dingen.
Stiekem
voelen we allemaal dat er iets aan zit te komen. Ik vermoed ergens in
de eerste vier maanden van het nieuwe jaar. Waarom zou je jezelf dan
niet goed voorbereiden? Dat kost niet zoveel moeite + het is een stukje
zelfliefde.
De vorige keer,
tijdens corona, kan misschien juist een val zijn geweest. Veel mensen
hebben toen van alles aangeschaft. Uiteindelijk bleek het loos alarm.
Dan komt al snel de gedachte op: het viel de vorige keer wel mee, waarom
zou ik nu wéér hetzelfde doen wat betreft het voorbereiden?
Kan ik straks weer alles weggooien.
Stel dat het van hun JUIST de bedoeling is dat wij zo gaan denken? Dat we er zo gemakzuchtig mee omgaan.
Maar dan! Stel dat er nu echt iets gebeurt waardoor je een maand of twee moet uitzitten.. en je hebt niets. Dat lijkt me niet heel erg handig.
In plaats van je energie te gebruiken om anderen te helpen, ben je te druk bezig om zelf boven water te blijven.
Het
is niet voor niets dat diverse gemeenten bezig zijn met het opzetten
van lokale nood steunpunten / locaties (zij kennen wellicht het script
al). Dit worden centra waar mensen wat basisvoorzieningen kunnen halen.
LEES rommel / vulling (voeding).
Mijn
tip: bereid je alsjeblieft voor. Niet uit angst, maar uit wijsheid om
andere mensen straks een beetje te kunnen helpen waar nodig.
Het
is ook mooi als je wat extra kunt kopen, zodat je anderen kunt helpen
met iets te eten of drinken. Gewoon om een beetje te kunnen uitdelen,
dat maakt al zoveel verschil. Ik geloof dat we allemaal die
verantwoordelijkheid bij ons dragen.
En
vergeet dit nooit: wees nooit bang. Want alles gebeurt onder toezicht
van de Ene. Ook wel God, universum, de Onnoembare genoemd. Ofwel, ze
spelen altijd nog in de arena van God, en het Licht heeft daarom altijd
het laatste woord!
Als de mens niet zelfstandig uit de wurggreep van de machten kan komen, dan zal er volgens mijn weten kosmisch worden ingegrepen. Dan wel door water, dan wel door vuur of door een combinatie van beide. Iets wat in het verleden al meerdere keren is gebeurd (vanuit de oude bronnen).
En
de plekken waar zij zich verschuilen, zullen als eerste worden
aangedaan. Ze kunnen zich dus verstoppen waar ze willen, maar de Ene
weet ze altijd te vinden.
Laten
we ons goed voorbereiden op de uitdagingen die voor ons liggen, met je
zeilen gespannen over deze wilde zee, recht op je doel af! Op weg naar
je Ware thuis.
Probeer je
zoveel mogelijk te verbinden met de Christus in je, en de Christus
buiten je, dit houdt je staande in de moeilijke tijd die komen gaat.
ALARM... U WORDT VERGIFTIGD!
Russische buitenlandminister waarschuwt: westerse "500 jaar durende dominantie van de wereld" loopt ten einde!
We zijn de erfgenamen van de grote beloning van de welvaart
Onze Waarheidskrant is volledig afhankelijk van donaties en vrije giften. U stimuleert ons met Uw Donaties en Giften tot een steeds betere kwaliteit en verdere verspreiding van onze website, artikelen, berichten, video's, overtuigingen en geluiden. Wij staan open voor vrije giften, in ruil voor de kennis en informatie die wij U vandaag en tot heden mogen aanreiken. Wanneer U onze artikelen en informatie waardeert en dit wilt laten blijken met een financiële bijdrage is dat heel fijn, want zo helpt U ons en de vrije en onafhankelijke journalistiek in stand te houden van onze digitale Waarheidskrant De Nieuwe Media, zodat wij de Waarheid en onze Openbaringen kunnen blijven verkondigen in onze wereld.
ONZE NIEUWSTE ARTIKELEN
[4, 10, 20] DJT - [22, 10, 65] DGK
Zorg ervoor dat onze samenleving nooit afhankelijk wordt van digitaal geld.
De 'kanker' moet Chris Klomp van het podium laten verdwijnen!
Mega onthulling Pentagon, Erasmus mc en het zelfgemaakte griepvirus.
Ad van Rooij (E.K.C.): "Ze zullen het door mij in 1999 gewonnen Europese Arrest Moeten Naleven; lees hieronder meer".
SPIRITUALITEIT
Heb je je ooit afgevraagd waarom de wereld gehoorzaamheid en conformiteit viert, maar eenzaamheid en spirituele zoektocht afstraft?
Hoe kunnen we Mariëtte Groothoff helpen?
REMOTE VIEWING
Elizabeth April heeft via REMOTE VIEWING ontdekt wie de wereld werkelijk bestuurt.
Een eerbetoon aan Yvonne Keuls, voor wie ze was en wat ze jarenlang deed...
Waardeer je onze artikelen en de informatie die wij delen?
VRAAG: "MOET NEDERLAND BLANK BLIJVEN?"
Is Nederland alleen voor de Blanken?
De geheime heersers van de wereld - De satanische schaduwelite [TVRip] [Satanic Panic] [2001]
Afkomstig uit een tv-documentaireserie uit 2001. Met klassieke satanische NWO-complotten en een jonge Alex Jones.
De afbeelding van hierboven werd gepost nadat wij dit artikel hadden gepubliceerd.
ALICE BOSMAN WERD OP 5 JUNI 2026 AANGEHOUDEN NA DE OPENBARE CORONA-VERHOREN VAN JAAP VAN DISSEL EN PIETER JAAP AALBERSBERG
UITROL VAN DE MED BEDS (MEDISCHE BEDDEN)
Waardeer je onze artikelen en de informatie die wij delen?
De openbare CORONA-VERHOREN van de Parlementaire Enquête Commissie Corona zijn op vrijdag 29 mei 2026 van start gegaan!
BOODSCHAP VAN CHRISTINE COTTON
Beoordeling van de methodologische werkwijzen die zijn toegepast in de Pfizer-onderzoeken naar het COVID-19 mRNA-vaccin met betrekking tot de Good Clinical Practice (GCP)
‘Fabriek des Doods’
Van Dissel werd, net als Osterhaus, Koopmans en Fouchier, onderscheiden met de hoogste koninklijke eerbewijzen.
Meer heeft een bezield mens en een bezield dier (wezen) niet nodig in zijn aardse leven.
Juan O Savin noemt het huidige moment een orkaan van categorie 2 die oploopt tot categorie 6 – kort, intens, maar overleefbaar.
D-Day is de militaire codeletter
HET LICHT KEERT TERUG
"Dus toen zegende ik Q en de Anons en stuurde ik ze eropuit om de wereld te redden"
Door Dienie Kars │ De Nieuwe Media
De uithuisplaatsingen, waarbij mensen hun woning verliezen en langdurig dakloos raken door bijvoorbeeld een huurschuld, nemen toe. Wanneer ik bij een adres kom om hulp te bieden, blijkt het huis vaak leeg te staan of inmiddels bewoond te worden door voor mij onbekende mensen.
LANDELIJKE BIJEENKOMST ZONDAG 14 JUNI 2026
Dit wordt een zeer belangrijke landelijke bijeenkomst voor heel Nederland.
De openbare CORONA-VERHOREN van de Parlementaire Enquête Commissie Corona gingen op vrijdag 29 mei 2026 van start.
VERANDERT DE TIJD ZELF? TRUMPS GEMATRIA-CODES EN ONTHULLINGEN STAAN OP HET PUNT VAN VERSCHIJNEN!
De paniek binnen de Deep State bereikt een KRITISCH niveau — en nu heeft Donald J. Trump zelf zich bij Telegram aangesloten om de nepnieuwsmedia te omzeilen.
COMPLEETDENKERS
Gelukkig wie zuiver van hart zijn, want zij zullen God zien.
Matteüs 5:8
Tot heden blijft het echter angstvallig stil vanuit de gemeente Bergen op Zoom.
"Eindelijk zijn we weer baas op eigen erf",






























