Een reactie op social media:
"Hoe onze hoog begaafde 'Koning' zijn eigen glazen in gooide in de VS. Willy je kunt NU wel gaan. Whahaha 😂😜🤣😍👍"
Koning Willem-Alexander kreeg de rol van Koning.
Voor een flinke zakcent en wat privileges!
Het Volk is de Baas en is Soeverein!
Beluister dit zeer belangrijke AUDIOBERICHT
van vandaag woensdag 15 april 2026.
Zie ook het Document verderop deze pagina door naar beneden te scrollen, wat op vrijdag 10 april 2026 is bezorgd bij de regering.
____________________
Met grote dank aan alle General Postmasters in Nederland!
Nogmaals..., het is nu aan ons, aan het Volk!
Wat gaan we nu doen beste mensen?
Pakken we nu onze Vrijheid en ook onze verantwoordelijkheden terug? Of blijven we een LOONSLAAF van het systeem van het BEEST?
Is het Volk in staat het roer over te nemen? Dit gaan we nu onderzoeken, ervaren en over in debat. Niet meer klagen daarna, maar dragen dan... Welke weg gaan we nu inslaan?
Kort en krachtig: 'T is NU of NOOIT!
Door Dienie Kars │ De Nieuwe Media