Vertaal deze pagina naar:

100% TRUTH SEEKERS - ONLY THE TRUTH!

INGEZONDEN BRIEF VAN 1 OKTOBER 2025 VAN ROBERT THEODORUS GRADUS BREKEL AAN HET CAK EN DE RECHTSPRAAK

01-10-2025

Het jaar 2017 was reeds het jaar van de Ommekeer -- Dwang is verboden!

Door Dienie Kars │ De Nieuwe Media

De grootste criminelen op deze planeet zijn te vinden in het Vaticaan (denk hierbij aan de Paus, de Jezuïeten); de Koningshuizen; de meeste (R)overheden; de VN, de EU, de NAVO, de Inlichtingendiensten, Hollywood, de muziekwereld, e.a. Zij hebben hun ziel verkocht in ruil voor macht en rijkdom en staan in dienst van de 13 satanische bloedlijnen. Deze bloedlijnen staan weer onder de reptiliaanse en archontische machten achter de schermen.

We zullen de komende tijd flink uitgedaagd gaan worden in ons eigen hologram, met als doel je weer in het gareel te krijgen. Realiseer je continu dat je slechts 0,005% van het hele plaatje getoond wordt en dat de echte realiteit er dus heel anders uitziet. Ook is het belangrijk, dat we geen seconde zullen twijfelen aan onze eigen scheppingskracht, ongeacht alle sombere negatieve berichtgeving die er de komende maanden over ons heen gestrooid zullen gaan worden.

Je kunt heftige situaties verwachten met de mensen die je dierbaar zijn, en/of aanvallen van mensen in je directe omgeving, van wie je het niet verwacht. Blijf bij jezelf en neem het gewoon waar. Hierdoor bestaat de mogelijkheid dat jij je steeds eenzamer zult gaan voelen. Dit is het signaal dat je vlak bij het nulpunt bent aanbeland, waar alleen jij doorheen kunt gaan; je kunt het zien als een geboortekanaal. Ben je er eenmaal doorheen, dan opent zich een volledig nieuwe wereld...!

INGEZONDEN BRIEF

Beste mensen, ik (Rob Brekel) ben het zat om door de idioten van de Fake Overheid benaderd te worden dat ik onder dwang een contract aan zou moeten gaan. Heb hen verteld dat ze tussen nu en 1 januari 2026 werkeloos zullen zijn. Ik vertel hen ook erbij waarom.

Lees/download mijn brief naar het CAK en de Bestuursrechter van Rechtsspraak Limburg.



De onderstaande brief is niet geredigeerd door ons. De brief hebben wij hieronder geplaatst zodat een ieder de informatie kan lezen wat er momenteel gaande is en waarmee wij te maken gaan krijgen.



Blad 1

Hoensbroek 1 Oktober 2025, Zaak nummer 276180.

vbbezwaaronv@hetcak.nl Bestuurrsrecht.lim@rechtspraak.nl

Aan de anonieme CAK medewerker Manager Klantencentrum Zvw

Ik eis dat u, Uw entiteit en Naam aan mij bekend maakt omdat u op de komende bezwaar
zitting zich komt te verantwoorden.

Bij het niet verstrekken van Naam als verantwoordelijk medewerker van het CAK is de zaak
bij voorbaat nietig.

Bedankt voor u schrijven van 29 Sept 2025.

U bent in de veronderstelling dat u mij kunt sturen cq dwingen een contact aan te gaan met
een derde bedrijf om een verzekering aan te gaan, waar ik bezwaar tegen heb en niet mijn
interesse dient.

U durft u verantwoordelijkheid niet te nemen, en vermeld in u brief aan mij niet Uw naam.
Maar is getekend met een Auto-pen Manager Klantencentrum Zvw en een krabbel die ik niet
kan staven op echtheid.

Ik had u in mijn vorige schrijven laten weten, als U mij dwingt U akkoord gaat met mijn
voorwaarden en tegenclaim van €2000 per dag oplopend met €100 per dag.

Vanaf 13 Augustus tot heden 1 Oktober bent u mij een bedrag verschuldigd van €107.400.00
Uw schrijven voldoet niet aan het internationaal apostille verdrag, daarom vraag ik U ment
klem zich bekend te maken eer ik een bezwaar bij de rechtbank kan en zal aanspannen bij
een bestuursrechter in Maastricht.

Buiten dat in mijn zaak zal aandragen bij de Bestuursrechter heb ik reeds aangifte tegen U
organisatie gedaan met het verzoek om al u rekeningnummers te laten bevriezen, onder de
EO13818 en de RICO act die vanaf nu voor de hele westerse wereld geld waar de VS nu de
wetten bepaald en de fake Nederlandse wetten overstijgen.

Het lijkt u te zijn ontgaan dat vanaf vandaag de US regering gesloten is.

Welke reden daar ook voor aangedragen is, het feit dat het Fiat Geld niet meer gebruikt mag
worden of gecreëerd uit het niets is vanaf vandaag van kracht.

Per 1 Januari 2026 is GESARA (Global Economic Security And Reform Act) voor de hele
wereld van kracht als Militaire wetgeving.

Vanaf vandaag gaat ook de invoering van de QFS bekrachtigd worden die een GOUD gedekt
geld systeem afdwingen.

Wat betekend dat u tussen nu en 1 Januari 2026 werkeloos zal zijn, maar wel met mijn claim
opgezadeld zit.

Blad 2

De Juridische bevoegdheid van Rechtbanken wijzigen van Handelsrecht naar Gewoonte
recht, en erkend de soevereiniteit van de mens en verbied nog langer een mens te gijzelen
met een kunstmatig gecreëerde rechtspersoon die de mens als systeem slaaf heeft gebruikt.
Mocht er een bestuursrechter en griffier het aandurven hier tegen in te gaan is hij of zij 100%
aansprakelijk en zal een schadeclaim gepresenteerd krijgen.

Batenkosten analyse in overweging genomen is dit voor mij een heel interessante
gelegenheid om de rollen om te draaien en systeem volgers die mij belagen met dwang en
eisen, U zelf het vel over de oren te trekken.

Er zal geen bestaande overheid taak meer bestaan in de huidige bezetting en functies per 1
Januari 2026.

De Corrupte NGO overheid zal worden ontbonden net als in de VS, want dit systeem kan niet
blijven bestaan in zijn huidige vorm.

Verder moet ik u er op attenderen dat Nederland een Bedrijf is en niet bevoegd in de
bevolking te vertegenwoordigen als NGO bedrijf, dit is tegen de uitspraak van het US hoge
gerechtshof met het opheffen van de chevron-doctrine.

Bovenstaande bedrijven zijn Failliet en zaten in de boedel van het faillisement van de VS.
Bovenstaande bedrijven zijn Failliet en zaten in de boedel van het faillisement van de VS.

Blad 3

De Haagse schurken in de Politiek en ambtenaarij hebben een nieuw bedrijf opgericht in
Engeland, waar ik geen deel van uitmaak als of ik ondergeschikt zou zijn van aan dit bedrog.


De Chevron-doctrine is opgeheven door het Amerikaanse Hooggerechtshof in de zaak Loper
Bright Enterprises v. Raimondo op 28 juni 2024, waarmee een 40 jaar oude interpretatie van
het amerikaanse bestuursrecht eindigt. In plaats van te buigen voor de redelijke
interpretaties van federale agentschappen over dubbelzinnige wetten, moeten rechtbanken
nu hun eigen onafhankelijke oordeel gebruiken om de betekenis van wetteksten te
bepalen. Dit besluit, een 6-3 overwinning voor bedrijven die bureaucratische regelgeving

Blad 4

willen aanvechten, zal leiden tot meer uitdagingen van agentschapshandelingen, hoewel de
exacte impact op de regelgeving nog onzeker is.

Wat is de Chevron-doctrine?

• Kernprincipe:

De doctrine vereiste dat federale rechtbanken een principe van "deference" (ontzag of
toegeven) toepassen ten opzichte van de redelijke interpretaties van dubbelzinnige federale
wetten door de verantwoordelijke agentschappen.

• Doel:

Het gaf agentschappen, zoals het Milieubeschermingsagentschap (EPA) of de Food and Drug
Administration (FDA), de macht om de regelgeving uit te voeren en uit te leggen binnen de
grenzen van de wet die door het Congres is aangenomen.

Waarom is het opgeheven?

• Uitzicht op "onafhankelijk oordeel":

Het Hooggerechtshof concludeerde dat onder de Administrative Procedure Act (APA)
rechtbanken hun onafhankelijke oordeel moeten uitoefenen in plaats van de interpretaties
van een agentschap te accepteren.

• Rechtbanken als "zeggers van de wet":

Chief Justice Roberts schreef in het vonnis dat de rechterlijke macht de enige bevoegdheid
heeft om "te zeggen wat de wet is", wat een significante verschuiving betekent van de
eerdere praktijk.

Gevolgen van het opheffen:

• Meer uitdagingen van regelgeving:

Bedrijven en belangengroepen zullen nu nieuwe mogelijkheden hebben om regelgeving en
beslissingen van federale agentschappen aan te vechten, omdat hun interpretatie van de wet
mogelijk minder invloed heeft.

• Mogelijk onzekere toekomst:

De uitkomst zal waarschijnlijk leiden tot meer rechtszaken over de interpretatie van wetten
en tot een nieuwe fase in het Amerikaanse bestuursrecht, wat voor enige onzekerheid kan
zorgen voor bedrijven die met federale regelgeving te maken hebben.
De korte versie : "Chevron Deference" doctrine is na 44 jaar wereldwijd door het
allerhoogste gerechtshof in Amerika opgeheven.

Blad 5

We vallen niet langer onder de Corp Act van 1871.

Zie Bloomberg https://archive.md/l37B4#selection-1429.0-1429.81

Politiewetten zijn al vervallen zijn illegaal omdat deze allemaal vallen onder hun wet
"Gratie Gods". Wet "Gratie Gods" bestaat niet, bevestigd door de minister van
Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties drs. MR. Schurink, Secretaris-generaal.

Zie WOO-verzoek 18-8-2022

https://open.overheid.nl/documenten/ronl-1e3948c1f374da437e764cae6d02cca504949689/pdf

Alle legers wereldwijd hebben per direct verbod gekregen om deze bedrijven nog langer
te steunen omdat die tegen de bevolking zijn, zij dienen de wereldbevolking hiertegen
te beschermen. Zaaknummer 22-451

https://www.supremecourt.gov/opinions/23pdf/22-451_7m58.pdf

Strafwet is nu de wet: Niet Doden-Niet Stelen-Niet Dreigen/Dwingen- en
Niet-Andermans-Rechten-Schenden. Geldt voor iedereen.

Daar wij onder de bezetter van WW2 vallen de US, gelden deze wetten ook in heel Europa.
Het is bij EO13818 verboden om misdaden tegen de bevolking te plegen of Mensenhandel te
plegen.

Donald J. Trump (1e termijn)

45e president van de Verenigde Staten: 2017 - 2021

Uitvoerend bevel 13818 – Blokkering van het eigendom van personen die betrokken zijn bij
ernstige mensenrechtenschendingen of corruptie

20 december 2017

Krachtens de bevoegdheid die mij als president is verleend krachtens de Grondwet en de
wetten van de Verenigde Staten van Amerika, waaronder de International Emergency
Economic Powers Act (50 USC 1701 e.v. ) (IEEPA), de National Emergencies Act (50 USC
1601 e.v. ) (NEA), de Global Magnitsky Human Rights Accountability Act (Public Law 114-328)
(de "Wet"), artikel 212(f) van de Immigration and Nationality Act van 1952 (8 USC 1182(f))
(INA), en artikel 301 van titel 3 van de United States Code,

Ik, Donald J. Trump, President van de Verenigde Staten van Amerika, ben van mening dat deprevalentie en ernst van mensenrechtenschendingen en corruptie die hun oorsprong, geheel of grotendeels, buiten de Verenigde Staten hebben, zoals die gepleegd of aangestuurd door

Blad 6

personen genoemd in de Bijlage bij dit besluit, een dergelijke omvang en ernst hebben
bereikt dat ze de stabiliteit van internationale politieke en economische systemen bedreigen.
Mensenrechtenschendingen en corruptie ondermijnen de waarden die een essentieel
fundament vormen van stabiele, veilige en functionerende samenlevingen; hebben
verwoestende gevolgen voor individuen; verzwakken democratische instellingen;
ondermijnen de rechtsstaat; bestendigen gewelddadige conflicten; faciliteren de activiteiten
van gevaarlijke personen; en ondermijnen economische markten. De Verenigde Staten
streven ernaar tastbare en significante gevolgen op te leggen aan degenen die ernstige
mensenrechtenschendingen plegen of zich bezighouden met corruptie, en om het financiële
systeem van de Verenigde Staten te beschermen tegen misbruik door deze personen.
Ik stel daarom vast dat ernstige mensenrechtenschendingen en corruptie overal ter wereld
een ongebruikelijke en buitengewone bedreiging vormen voor de nationale veiligheid, het
buitenlands beleid en de economie van de Verenigde Staten. Ik verklaar hierbij de
noodtoestand om deze bedreiging het hoofd te bieden.

Ik bepaal en beveel hierbij:

Artikel 1. (a) Alle eigendommen en belangen in eigendommen die zich in de Verenigde Staten
bevinden, die hierna binnen de Verenigde Staten komen, of die in het bezit of de controle
zijn of komen van een Amerikaanse persoon of de volgende personen, worden geblokkeerd
en mogen niet worden overgedragen, betaald, geëxporteerd, ingetrokken of op andere wijze
worden verhandeld:

(i) de personen die in de bijlage bij dit besluit worden genoemd;
(ii) iedere buitenlandse persoon die door de minister van Financiën, in overleg met de
minister van Buitenlandse Zaken en de procureur-generaal, wordt aangewezen als:

(A) verantwoordelijk zijn voor of medeplichtig zijn aan, of direct of indirect betrokken zijn bij,
ernstige mensenrechtenschendingen;

(B) een huidige of voormalige overheidsfunctionaris zijn, of een persoon die handelt voor of
namens een dergelijke functionaris, die verantwoordelijk is voor of medeplichtig is aan, of
direct of indirect betrokken is geweest bij:

(1) corruptie, met inbegrip van de verduistering van staatsbezittingen, de onteigening van
privébezittingen voor persoonlijk gewin, corruptie met betrekking tot overheidsopdrachten
of de winning van natuurlijke hulpbronnen, of omkoping; of (2) de overdracht of het
faciliteren van de overdracht van de opbrengsten van corruptie;

(C) een leider of functionaris zijn of zijn geweest van:

(1) een entiteit, met inbegrip van een overheidsinstantie, die zich heeft beziggehouden met,
of waarvan de leden zich hebben beziggehouden met, een van de activiteiten beschreven in

Blad 7

subsecties (ii)(A), (ii)(B)(1) of (ii)(B)(2) van dit artikel met betrekking tot de ambtstermijn van
de leider of ambtenaar; of

(2) een entiteit waarvan het eigendom en de belangen in eigendom worden geblokkeerd op
grond van deze beschikking als gevolg van activiteiten die verband houden met de
ambtstermijn van de leider of ambtenaar; of

(D) geprobeerd te hebben deel te nemen aan een van de activiteiten beschreven in
subsecties (ii)(A), (ii)(B)(1), of (ii)(B)(2) van dit artikel; en
(iii) iedere persoon die door de minister van Financiën, in overleg met de minister van
Buitenlandse Zaken en de procureur-generaal, wordt aangewezen als:

(A) om materieel te hebben geholpen, gesponsord of financiële, materiële of technologische
ondersteuning te hebben verleend voor, of goederen of diensten te hebben geleverd aan of
ter ondersteuning van:

(1) elke activiteit beschreven in subsecties (ii)(A), (ii)(B)(1), of (ii)(B)(2) van dit artikel die
wordt uitgevoerd door een buitenlandse persoon;

(2) een persoon wiens eigendom en belangen in eigendom worden geblokkeerd krachtens
deze beschikking; of

(3) elke entiteit, met inbegrip van elke overheidsinstantie, die zich heeft beziggehouden met,
of waarvan de leden zich hebben beziggehouden met, een van de activiteiten beschreven in
subsecties (ii)(A), (ii)(B)(1), of (ii)(B)(2) van dit artikel, wanneer de activiteit wordt uitgevoerd
door een buitenlandse persoon;

(B) in het bezit zijn van of gecontroleerd worden door, of hebben gehandeld of beweerd te
handelen voor of namens, direct of indirect, een persoon wiens eigendom en belangen in
eigendom worden geblokkeerd krachtens deze order; of

(C) geprobeerd te hebben om deel te nemen aan een van de activiteiten beschreven in
subsectie (iii)(A) of (B) van dit artikel.

(b) De verboden in subsectie (a) van dit artikel zijn van toepassing, behalve voor zover
voorzien in wetten of in regelgeving, bevelen, richtlijnen of vergunningen die kunnen worden
uitgegeven krachtens dit bevel, en niettegenstaande enig contract dat is gesloten of enige
vergunning of toestemming die is verleend vóór de inwerkingtredingsdatum van dit bevel.

Artikel 2. De onbeperkte toegang tot de Verenigde Staten voor immigranten en niet-
immigranten van vreemdelingen die voldoen aan een of meer van de criteria in artikel 1 van
deze verordening, zou schadelijk zijn voor de belangen van de Verenigde Staten. De toegang
van dergelijke personen tot de Verenigde Staten, als immigranten of niet-immigranten, wordt
hierbij opgeschort. Deze personen worden behandeld als personen die vallen onder artikel 1
van Proclamatie 8693 van 24 juli 2011 (Opschorting van de toegang van vreemdelingen die

Blad 8

onderworpen zijn aan reisverboden van de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties en
sancties van de International Emergency Economic Powers Act).

Artikel 3. Ik besluit hierbij dat het doen van donaties van de soorten artikelen zoals
gespecificeerd in sectie 203(b)(2) van IEEPA (50 USC 1702(b)(2)) door, aan of ten behoeve
van een persoon wiens eigendom en belangen in eigendom worden geblokkeerd krachtens
deze order, mijn vermogen om te handelen met de nationale noodsituatie die in deze order
is afgekondigd ernstig zou belemmeren, en ik verbied hierbij dergelijke donaties zoals
voorzien in sectie 1 van deze order.

Artikel 4. De verboden in artikel 1 omvatten:

(a) het doen van een bijdrage of het verstrekken van fondsen, goederen of diensten door,
aan of ten behoeve van een persoon wiens eigendom en belangen in eigendom worden
geblokkeerd krachtens deze beschikking; en

(b) het ontvangen van een bijdrage of verstrekking van fondsen, goederen of diensten van
een dergelijke persoon.

Artikel 5. (a) Elke transactie die gericht is op het ontwijken of vermijden van, het doel heeft
om te ontwijken of vermijden van, een schending veroorzaakt van of een poging doet tot
schending van een van de verboden die in dit besluit zijn uiteengezet, is verboden.

(b) Elke samenzwering die tot doel heeft een van de verboden die in dit besluit zijn
vastgelegd, te overtreden, is verboden.

Artikel 6. Voor de toepassing van deze beschikking:

(a) de term "persoon" betekent een individu of entiteit;

(b) de term 'entiteit' betekent een partnerschap, vereniging, trust, joint venture, corporatie,
groep, subgroep of andere organisatie; en

(c) Onder de term "Verenigde Staten persoon" wordt verstaan: elke burger van de Verenigde
Staten, een permanente verblijfsvergunninghouder, een entiteit opgericht volgens de wetten
van de Verenigde Staten of een rechtsgebied binnen de Verenigde Staten (inclusief
buitenlandse vestigingen), of een persoon in de Verenigde Staten.

Artikel 7. Voor personen wier eigendommen en belangen in eigendommen worden
geblokkeerd op grond van dit bevel en die mogelijk een constitutionele aanwezigheid in de
Verenigde Staten hebben, ben ik van mening dat, vanwege de mogelijkheid om onmiddellijk
geld of andere activa over te dragen, voorafgaande kennisgeving aan dergelijke personen
over de maatregelen die op grond van dit bevel moeten worden genomen, deze maatregelen
ondoeltreffend zou maken. Ik bepaal daarom dat, om deze maatregelen effectief te laten zijn
bij het aanpakken van de nationale noodsituatie die in dit bevel is afgekondigd, er geen
voorafgaande kennisgeving nodig is van een plaatsing op de lijst of een besluit dat op grond
van dit bevel is genomen.

Blad 9

Artikel 8. De minister van Financiën is hierbij gemachtigd, in overleg met de minister van
Buitenlandse Zaken, om alle maatregelen te nemen, waaronder het aannemen van regels en
voorschriften, en om alle bevoegdheden die mij door de IEEPA en de wet zijn verleend, aan
te wenden die nodig zijn om deze order en artikel 1263(a) van de wet ten uitvoer te leggen
met betrekking tot de daarin voorziene bepalingen. De minister van Financiën kan, in
overeenstemming met de toepasselijke wetgeving, deze functies delegeren aan andere
functionarissen en instanties van de Verenigde Staten. Alle instanties nemen alle passende
maatregelen binnen hun bevoegdheid om deze order uit te voeren.

Artikel 9. De minister van Buitenlandse Zaken is hierbij gemachtigd om dergelijke
maatregelen te nemen, waaronder het aannemen van regels en voorschriften, en om alle
bevoegdheden die mij door de IEEPA, de INA en de wet zijn verleend, aan te wenden die
nodig zijn om artikel 2 van dit besluit uit te voeren en, in overleg met de minister van
Financiën, de rapportageverplichting in artikel 1264(a) van de wet met betrekking tot de
rapporten zoals voorzien in artikel 1264(b)(2) van die wet. De minister van Buitenlandse
Zaken kan, in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving, een van deze functies
herdelegeren aan andere functionarissen en instanties van de Verenigde Staten, in
overeenstemming met de toepasselijke wetgeving.

Artikel 10. De minister van Financiën is hierbij gemachtigd om, in overleg met de minister van
Buitenlandse Zaken en de procureur-generaal, te bepalen dat de omstandigheden niet langer
de blokkering van de eigendommen en belangen in eigendommen van een persoon die in de
bijlage bij dit besluit wordt genoemd, rechtvaardigen en om de nodige maatregelen te
nemen om aan die bepaling uitvoering te geven.

Artikel 11. De minister van Financiën wordt hierbij gemachtigd om, in overleg met de
minister van Buitenlandse Zaken, terugkerende en definitieve rapporten aan het Congres
voor te leggen over de nationale noodsituatie die in dit besluit is afgekondigd, in
overeenstemming met artikel 401(c) van de NEA (50 USC 1641(c)) en artikel 204(c) van IEEPA
(50 USC 1703(c)).

Artikel 12. Deze beschikking treedt in werking om 00:01 uur Eastern Standard Time op 21
december 2017.

Artikel 13. Deze beschikking is niet bedoeld om enig recht of voordeel te creëren, materieel
of procedureel, dat afdwingbaar is in rechte of in billijkheid door welke partij dan ook tegen
de Verenigde Staten, haar departementen, agentschappen of entiteiten, haar
functionarissen, werknemers of agenten, of enige andere persoon, en doet dit ook niet.

DONALD J. TRUMP

Blad 10

Het Witte Huis,

20 december 2017.

Tevens is de RICO act van toepassing.

De RICO Act (volledige naam: Racketeer Influenced and Corrupt Organizations Act) is een
Amerikaanse federale wet uit 1970 die georganiseerde misdaad moet bestrijden door het
illegaal maken van het besturen van een onderneming via een patroon van
afpersingsactiviteiten (racketeering). De wet bestraft niet alleen de onderliggende misdaden,
maar ook het organiseren ervan, en maakt het voor slachtoffers mogelijk om
schadevergoeding te eisen. De RICO Act leidt tot hoge straffen, waaronder
gevangenisstraffen en inbeslagname van eigendommen, en is ook van toepassing op
organisaties en misdaadgroepen.

Wat de RICO Act doet:

• Bestrijdt georganiseerde misdaad:

Het is een wet die is ontworpen om de invloed van de maffia en andere criminele
organisaties te bestrijden.

• Doel op een patroon van misdaad:

In plaats van losse misdaden, richt RICO zich op een reeks gerelateerde criminele activiteiten
(een patroon van 'racketeering') die worden uitgevoerd om een bedrijf of organisatie te
infiltreren of te controleren.

• Strafverzwaring:

De wet verhoogt de straffen voor misdaden die worden gepleegd als onderdeel van een
georganiseerde criminele onderneming.

• Burgerlijke vorderingen:

Het stelt ook slachtoffers van racketeering in staat om een civiele rechtszaak aan te spannen
om schadevergoeding te eisen, die bij succes zelfs verdrievoudigd kan worden.

Welke misdaden vallen onder RICO?

De wet kan van toepassing zijn op verschillende misdaden, waaronder:

  • Illegale gokpraktijken (gambling)
  • Afpersing (extortion)
  • Witwassen (money laundering)
  • Drugshandel (drug trafficking)
  • Mishandeling, ontvoering en moord

Blad 11

  • Fraude (bijvoorbeeld faillissementsfraude)
  • Omkoping


Belangrijkste Kenmerken:

• Aansprakelijkheid van leiders:

Leiders van criminele groepen kunnen worden vervolgd voor misdaden die door hun
ondergeschikten zijn gepleegd, als deze gepleegd werden ter bevordering van de criminele
onderneming.

• Brede toepassing:

De wet is breed genoeg om zowel legale als illegale entiteiten te bestrijken en kan worden
toegepast op uiteenlopende organisaties, van criminele netwerken tot corrupte bedrijven.
Iedereen die betokken is bij Mensenhandel of GENOCIDE (covid19 misdaad heeft
gefaceliteerd met testlocaties en of vaccinatie centrums) zal berecht worden volgens de
Neurenberg Code.

De Code van Neurenberg is een set van tien ethische principes voor medische experimenten
met mensen, opgesteld door een Amerikaans militair tribunaal tijdens de
Neurenbergprocessen na de Tweede Wereldoorlog (met name in de zaak VS v. Brandt). De
code was een reactie op de gruwelijke en onethische experimenten die nazi-artsen op
mensen uitvoerden. De code benadrukt het belang van de vrijwillige toestemming van de
proefpersoon en stelt dat experimenten alleen mogen worden uitgevoerd als ze voordeel
opleveren voor de samenleving en het risico minimaal is.

Ontstaan van de Code

• Aanleiding:

De Code van Neurenberg ontstond na de oorlog, tijdens de Processen van Neurenberg,
waarin Duitse artsen en wetenschappers werden aangeklaagd voor oorlogsmisdaden en
misdaden tegen de menselijkheid.

• Reden:

Het was een direct antwoord op de nazi-experimenten die op grote schaal werden
uitgevoerd in concentratiekampen, waarbij mensen zonder hun toestemming werden
blootgesteld aan marteling en de dood, zoals documenteert door onder andere Josef
Mengele en zijn experimenten.

Belangrijkste Principes

De Code bevat tien principes, waarvan de belangrijkste zijn:

Blad 12

Relevantie en Nalatenis

• Fundament voor ethische normen:


De Code van Neurenberg is een van de eerste en belangrijkste documenten die ethische
normen vastlegde voor onderzoek op mensen en diende als basis voor latere ethische codes,
zoals de Verklaring van Helsinki.

• Focus op mensenrechten:


De code benadrukt de mensenrechten van proefpersonen en stelt dat zij zich altijd moeten
kunnen terugtrekken uit een experiment.

Belangrijkste Principes

De Code bevat tien principes, waarvan de belangrijkste zijn:

1. Vrijwillige toestemming: De proefpersoon moet vrijwillig toestemming geven voor
het experiment, zonder dwang of misleiding.

2. Maatschappelijk nut: Het experiment moet leiden tot nuttige resultaten voor de
samenleving.

3. Vermijden van lijden: Onnodig fysiek en mentaal lijden en letsel moeten worden
vermeden.

4. Minimaal risico: Het risico mag nooit groter zijn dan het humanitaire belang van het
probleem dat het experiment moet oplossen.

5. Kwalificatie van onderzoekers: Het experiment mag alleen worden uitgevoerd door
wetenschappelijk gekwalificeerde personen.

Relevantie en Nalatenis

• Fundament voor ethische normen:

De Code van Neurenberg is een van de eerste en belangrijkste documenten die ethische
normen vastlegde voor onderzoek op mensen en diende als basis voor latere ethische codes,
zoals de Verklaring van Helsinki.

• Focus op mensenrechten:

De code benadrukt de mensenrechten van proefpersonen en stelt dat zij zich altijd moeten
kunnen terugtrekken uit een experiment.

1. De vrijwillige toestemming van de proefpersoon is absoluut essentieel. Dit betekent
dat de betrokken persoon de wettelijke bevoegdheid moet hebben om toestemming
te geven; in een positie moet verkeren waarin hij of zij zijn of haar vrije keuze kan

Blad 13

uitoefenen, zonder tussenkomst van enig element van geweld, fraude, bedrog,
dwang, overdrijving of andere verborgen vormen van dwang of dwang; en voldoende
kennis en begrip moet hebben van de elementen van de betrokken proefpersoon om
een weloverwogen en weloverwogen beslissing te kunnen nemen. Dit laatste
element vereist dat, voordat de proefpersoon een bevestigend besluit neemt, hem of
haar de aard, duur en het doel van het experiment worden meegedeeld; de methode
en middelen waarmee het wordt uitgevoerd; alle redelijkerwijs te verwachten
ongemakken en gevaren; en de mogelijke gevolgen voor zijn of haar gezondheid of
persoon van deelname aan het experiment. De plicht en verantwoordelijkheid voor
het vaststellen van de kwaliteit van de toestemming berust bij ieder individu dat het
experiment initieert, leidt of eraan deelneemt. Het is een persoonlijke plicht en
verantwoordelijkheid die niet ongestraft aan een ander kan worden gedelegeerd. [ 12 ]

2. Het experiment moet zodanig zijn dat het vruchtbare resultaten oplevert die de
maatschappij ten goede komen, die niet met andere methoden of middelen van
onderzoek verkregen kunnen worden en die niet willekeurig en onnodig van aard zijn.

3. Het experiment moet zo worden opgezet en gebaseerd zijn op de resultaten van
dierproeven en op kennis van de natuurlijke geschiedenis van de ziekte of een ander
onderzocht probleem, dat de verwachte resultaten de uitvoering van het experiment
rechtvaardigen.

4. Het experiment moet zo worden uitgevoerd dat onnodig lichamelijk en geestelijk
lijden en letsel worden vermeden.

5. Er mag geen enkel experiment worden uitgevoerd als er a priori reden is om aan te
nemen dat de patiënt zal overlijden of een invaliderende verwonding zal oplopen.
Behalve misschien in die experimenten waarbij de artsen die het experiment
uitvoeren ook als proefpersoon dienen.

6. Het risico dat genomen wordt, mag nooit groter zijn dan het humanitaire belang van
het probleem dat met het experiment opgelost moet worden.

7. Er moeten goede voorbereidingen worden getroffen en voldoende voorzieningen
worden getroffen om de proefpersoon te beschermen tegen zelfs de kleinste kans op
letsel, invaliditeit of overlijden.

8. Het experiment mag uitsluitend worden uitgevoerd door wetenschappelijk
gekwalificeerde personen. De hoogste mate van vaardigheid en zorgvuldigheid is
vereist in alle fasen van het experiment van degenen die het uitvoeren of eraan
deelnemen.

9. Tijdens het verloop van het experiment moet de proefpersoon de vrijheid hebben om
het experiment te beëindigen als hij een fysieke of mentale toestand heeft bereikt
waarbij voortzetting van het experiment voor hem onmogelijk lijkt.

Blad 14

10. Tijdens het verloop van het experiment moet de verantwoordelijke wetenschapper
erop voorbereid zijn het experiment op elk moment te beëindigen, als hij, op grond
van de goede trouw, superieure vaardigheid en zorgvuldige beoordeling die van hem
worden verwacht, aannemelijk maakt dat voortzetting van het experiment
waarschijnlijk zal leiden tot letsel, invaliditeit of overlijden van de proefpersoon.

S.H.E.A.F WET 1945 - NEDERLANDS

lk, generaal Dwight D. Eisenhower, opperbevelhebber van de geallieerde strijdkrachten,
kondig hierbij het volgende aan:

l. De geallieerde strijdkrachten onder mijn bevel / hebben nu Duitse bodem betreden. We
komen als een zegevierend leger / maar niet als onderdrukkers. In het Duitse grondgebied
dat wordt bezet door strijdkrachten onder opperbevel, zullen we het nationaal- socialisme
en het Duitse militarisme vernietigen, de heerschappij van de Nationaalsocialistische Duitse
Arbeiderspartij elimineren, de NSDAP ontbinden, evenals de wrede, harde en
onrechtvaardige wettelijke bepalingen en instellingen die door de NSDAP zijn opgericht,
intrekken.

We zullen eindelijk af zijn van het Duitse militarisme, dat de wereldvrede zo vaak heeft
verstoord. LeDe autoriteiten die aan de Duitse regering of het Duitse volk zijn gericht,
moeten worden gevolgd en uitgevoerd. Dit geldt ook voor de ambtenaren, werknemers en
werknemers van alle openbare en openbare ondernemingen, evenals voor andere personen
die noodzakelijke activiteiten uitvoeren.

DWIGHT D. EISENHOWER

Artikel I

General Supreme Commander Allied Forces Military Government – Germany Opperbevelhebbers controlegebied

Verordening nr. 1

Misdrijven en andere strafbare feiten

Om de veiligheid van de geallieerden te waarborgen en de openbare orde in de bezette
gebieden te herstellen, is het volgende verordend:

Artikel 1 - Misdrijven op waarop de doodstraf staat
Op de volgende strafbare feiten staat de doodstraf of een andere straf, ter beoordeling van
een militaire regeringsrechtbank:

1 . spionage;

Blad 15

2. Relatie met vijandelijke troepen of met enige persoon in vijandelijk gebied dat niet door
de geallieerden is bezet, tenzij de verbinding tot stand wordt gebracht via een officieel
geautoriseerd kanaal;

3. Verzending van berichten die de veiligheid of eigendom van de geallieerden in gevaar
brengen; of het niet weergeven van dergelijke berichten als het bezit ervan verboden is; en
ongeoorloofde communicatie in cipher of cipher;

4. Gewapende aanval of verzet tegen geallieerde troepen;

5. Handelen en nalaten in strijd met of in strijd met de voorwaarden die de geallieerden aan
Duitsland hebben opgelegd ter gelegenheid van zijn nederlaag of overgave / of enige
bepalingen in aanvulling op deze voorwaarden;

6. Handelingen of gedragingen ter ondersteuning van een natie die in oorlog is met een van
de Verenigde Naties,
of ten behoeve van de NSDAP of enige andere organisatie die is ontbonden of
verboden door de geallieerde strijdkrachten. Dit geldt eveneens voor het uitgeven en
verspreiden van geschreven
of drukwerk ten behoeve van voornoemde, voor het in bezit hebben van dergelijk materiaal
ten behoeve van
publicatie en verspreiding alsmede voor het aanvechten van het tonen van vlaggen,
uniformen of insignes van
dergelijke organisaties;

7. Het doden of aanvallen van een lid van de geallieerde strijdkrachten;

8. zich ten onrechte voordoen als lid van de geallieerde strijdkrachten of ongeautoriseerde
uniformen van de geallieerde strijdkrachten dragen;

9. Onrechtmatig bezit van of beschikkingsbevoegdheid over vuurwapens, munitie,
explosieven of ander
oorlogsmateriaal, of het doorgeven van communicatie is geschikt;
Zendapparatuur van welke aard dan ook, die

10. Illegaal gebruik van vuur of andere gevaarlijke wapens, munitie, explosieven of soortgelijk
oorlogsmateriaal;

11. Vergemakkelijking van de ontsnapping van een persoon die door de geallieerde
autoriteiten is gearresteerd, of hulp of verberging van dergelijke personen na hun
ontsnapping;

Blad 16

12. Hulp aan elk lid van de Duitsers of de strijdkrachten die gelieerd zijn aan Duitsland om
zijn gevangenneming te voorkomen;

13. Storing van het transport- of communicatiesysteem of de exploitatie van openbare
werken of instellingen zonder winstoogmerk;

14. Sabotage van enig oorlogsmateriaal van de geallieerde strijdkrachten of van alle
faciliteiten of eigendommen die nodig of nuttig zijn voor militaire operaties of voor de
militaire regering;

15. Opzettelijke vernietiging, verwijdering, verstorende werking of verzwijging van bestanden
of archieven van welke aard dan ook, ongeacht of deze van openbare of particuliere aard
zijn;

16. Plundering, plundering, plundering, beroving of ontheiliging van doden of gewonden;

17. Opzettelijke verstorende invloed op of opzettelijke misleiding! een lid van de geallieerde
strijdkrachten of een andere persoon die namens hen optreedt, voor zover dit betrekking
heeft op hun officiële werkzaamheden;

18. het aanzetten tot of deelnemen aan oproer of ordeverstoring;

19. Diefstal of frauduleuze verwerving van eigendommen van de geallieerde strijdkrachten of
een lid daarvan;

20. Elke andere overtreding van de staat van beleg of enige hulp aan de vijand of gevaar voor
de veiligheid van de geallieerde strijdkrachten.

Artikel II - Andere overtredingen

De volgende overtredingen worden bestraft met een andere straf dan de doodstraf, naar
goeddunken van een Militair Regeringstribunaal:

21 . Overtreding van een proclamatie, wet, verordening, kennisgeving of bevel van de
Militaire Regering of een vertegenwoordiger van u Geallieerde strijdkrachten, die niet
uitdrukkelijk een dreiging met straf bevatten, of een Duitse autoriteit, indien deze handelt in
uitvoering van dergelijke voorschriften;

22. Onbevoegd verblijf in de open lucht tijdens de uitreisbeperking. Tenzij anders publiekelijk
aangekondigd, duurt de uitreisbeperking van zonsondergang tot zonsopgang;
23. Het verlaten van het kustgebied in enig voertuig of op enige andere wijze, behalve met
toestemming van de Militaire Regering;

24. In de beweging van een schip, vaartuig of luchtvaartuig, tenzij mettoestemming van de
militaire regering;

25. Zonder machtiging niet in het bezit zijn van een geldige ID-kaart;

Blad 17

26. Vervaardiging, afgifte of bewust bezit van een valse vergunning, identiteitskaart of enig
ander document van officieel belang voor de geallieerden;
Overdracht van voornoemde, ongeacht of ze echt of vals zijn, aan een onbevoegde persoon
of voor een onbevoegd doel;

27. Namaak of vervalsing van Allied Military Mark Notes of ander papiergeld, metaalgeld of
penningen; hun bezit of verspreiding als er reden is om aan te nemen dat ze vals of vervalst
zijn, of het bezit of de beschikkingsmacht over voorwerpen die voor dergelijke doeleinden
geschikt zijn;

28. Een lid van de geallieerde strijdkrachten uitnodigen of leiden naar een locatie die wordt
aangeduid als "OffLimits" of "Out Bounds", of goederen of diensten leveren aan deze leden
op de bovengenoemde locatie;

29. Omkoping of intimidatie van een lid van de geallieerde strijdkrachten of een persoon die
namens hen handelt
om steekpenningen te ontvangen of aan te nemen, en 3 was in ruil voor het niet dienen van
de geallieerde strijdkrachten;

30. Verhindering of verzet tegen een uitgevaardigd programma of bevelen van de militaire
regering betreffende geallieerde krijgsgevangenen of onderdanen van de Verenigde Naties in
Duitsland, dan wel aanval, beroving of ongerechtvaardigde opsluiting van voornoemde of
andere aantasting van de rechten van deze krijgsgevangenen of onderdanen;

31 . Onbevoegd bezit, controle of beschikking over eigendom van de geallieerde
strijdkrachten of een lid daarvan;

32. Vernieling, verzwijging, ongeoorloofd bezit van, of verwijdering van, of andere
verstorende effecten op een schip, faciliteit, operationele faciliteit, uitrusting of andere
economische activa, plannen of bestanden die daarmee verband houden die nodig zijn voor
de militaire regering;

33. Bewust, mondeling of schriftelijk, een verkeerde voorstelling van zaken geven aan een lid
van de geallieerde strijdkrachten of een persoon die namens hen optreedt in zaken van
officieel belang, of enige andere fraude of weigering om informatie te verstrekken waarom
wordt verzocht door de militaire regering;

34. Onjuist vermoeden van gezag verleend door de geallieerden;
ongeoorloofd bezit van of beschikkingsmacht over enig item, een geallieerde uniform, echt
of vals;

35. Belediging of ongeoorloofde vervreemding van schriftelijke of

Artikel III

Blad 18

Pogingen en benoemingen

Hoe de dader wordt gestraft, degene die een strafbaar feit probeert te plegen / of met een
ander een dergelijke daad probeert te plegen of ermee instemt / of die de dader met raad of
daad bijstaat, of wie de het plegen van een strafbaar feit, of die verzuimt aangifte te doen
van een vermoedelijk strafbaar feit dat hem bekend is geworden, of de vermoedelijke dader
helpt aan arrestatie te voorkomen.

Artikel IV - Totale boetes De burgemeester of andere hoofdvertegenwoordiger van een
gemeente kan worden aangeklaagd en veroordeeld als vertegenwoordiger van de inwoners
van de gemeente voor elk strafbaar feit waarvoor de inwoners of een aanzienlijk aantal van
hen collectief verantwoordelijk worden geacht. De gemeente kan een totale boete worden
opgelegd als de genoemde personen in hun representatieve hoedanigheid zijn veroordeeld
en de eindverantwoordelijkheid is vastgesteld.

Artikel V - Verantwoordelijkheid voor corporate actions Bestuursleden, vertegenwoordigers
of werknemers van een rechtspersoon of vennootschap zonder rechtspersoonlijkheid,
vereniging of vereniging, alsmede de vennoten of werknemers van een
handelsvennootschap of commanditaire vennootschap, die in die hoedanigheid, alleen of
samen met anderen, een handelen of nalaten veroorzaken, aansturen, aanmoedigen of
stemmen voor een dergelijk handelen of nalaten zijn even verantwoordelijk indiende
vennootschap, vereniging, vereniging, handelsonderneming of commanditaire vennootschap
voor een dergelijk handelen of nalaten kan worden vervolgd als ware het handelen of
nalaten door hen persoonlijk was begaan.

Uit bovenstaande informatie kunnen we volgende conclusie trekken.

Nederland is opgeheven per 13 mei 1940, is overgedragen aan het Duits Nazi bestuur per 18
mei 1940, waarbij de grondwet en het koninkrijk der Nederlanden is opgeheven tot heden,
omdat deze bestuursvorm van 18 mei 1940 nog steeds van kracht is als bezettersmacht
onder Duitsland, die nu onder het Militair recht van de VS vallen.

Een Land wat opgeheven is en juridisch niet meer bestaat, kan geen medeoprichter van
andere bedrijven of instellingen zijn wat contractueel is vastgelegd, deze overeenkomsten
zijn door fraude tot stand gekomen, zoals de EEG, EU, VN, NATO, WHO, WTO, ECB.

De invoering van de Euro valt onder Artikel II punt 27, valsgeld, waar de westerse politiek
met de corrupte EU zich schuldig aan gemaakt heeft om ongedekt geld in omloop te
brengen, opzettelijk inflatie als wapen tegen de bevolking heeft gebruikt door
geldontwaarding.

Dit kan alleen recht getrokken worden met het toepassen van de GESARA wetten onder
militair toezicht.

Blad 19

Alle wetten en regelgeving vanaf 13 mei 1940 ingevoerd zijn niet rechtsgeldig en nietig, alle
verkiezingen vanaf 1945 tot heden zijn ongeldig daar de eerste naoorlogse regering is
aangewezen door wilhelmina die geen koningin meer was, dus onbevoegd deze actie te
ondernemen.

Daarom zijn de voorgenomen verkiezingen van 29 okt 2025 ilegaal en internationaal
strafbaar onder de RICO act en EO13818, zoals eerder benoemd.
Uitleg over de QFS:

Deze draaid al vanaf 2020 mee met het oude banksysteem, alle betalingen zijn bekend van
de ontvangers en verzenders van over de hele werld, dus al u gevevens zijn bekend, naam,
adres bankrekening nummers en zelfs U telefoon nummers.

De QFS is nu geactiveerd en meent het SWIFT betaal systeem over, waardoor het FIAT geld
ongeldig verklaart wordt over de hele wereld.

Banken die niet voldoen aan ISO20022 en of Basil 3 en 4 houden op te bestaan tussen nu
en 1 Januari 2026.

De QFS is een AI gestuurd grootboek voor de hele wereldwijde betalingen te registreren, er is
geen witwas operatie meer mogelijk of afpersing op valse gronden.
Donald Trump heeft de Amerikaanse Space Force opgericht door op 20 december 2019 de
wet te ondertekenen die dit mogelijk maakte. De oprichting van de Space Force was het
resultaat van het ondertekenen van de National Defense Authorization Act (NDAA) en
markeerde de oprichting van de eerste nieuwe tak van het Amerikaanse leger in 73 jaar.
Space Force heeft het beheer van de QFS onder zijn hoeden om het schulden geld systeem te
ontmantelen.

Bij deze Space Force heb ik de volgende klacht in gediend met het verzoek om rekeningen te
bevriezen:

Aan saf.ighotline@us.af.mil

Aangifte onder "Violation of EO 13818" And RICO Act.

Geachte Inspector General,

Via deze weg wil ik aangifte doen tegen mensen en instellingen binnen de Nederlandse NGO
overheid die zich schuldig maken en hebben gemaakt aan onderdrukking, afpersing,
mensenhandel, genocide, fysieke geweldpleging tegen de bevolking door de Politie.

Onderdrukking: De bevolking die in opstand komt omdat migranten massaal geïmporteerd
worden om het bevolking aantal gelijk te houden als gevolg van de georganiseerde Genocide
via de Covid injecties onder dwang, het creëren van Angst om deze experimenten te
ondergaan.

Blad 20

Hoofdrol spelers zijn onder anderen Mark Rutte, Hugo de Jonge, alle burgemeesters en
wethouders in Nederland hebben georganiseerde Test en vaccinatie centrums in gericht voor
de massa executies.

Het Ambtelijk apparaat aangestuurd door het CAK centraal Administratie Kantoor, dwingt
mensen een zorgkosten verzekering te nemen op straffen van beslaglegging van inkomen, om
de corrupte verzekeraars klanten toe te schuiven, kosten per maand meer als €200 voor
slechte zorg en betalen van je eigen Bio-Wapen executie georganiseerd door de corrupte
overheid.

Deurwaarder kantoor de Inkassier & incasso te Arnhem voor het innen van gelden voor
een verzekering die ik nooit ben aangegaan, wat men zelf ook toegeeft dat er geen
ondertekend contract met mij en de VGZ verzekeraar is.

VGZ Rekeningnummer NL91 INGB 0003 0000 47

Ook Rechters van Rechtspraak Maastricht E.V.L. Heuts en collega's gaan de dans niet
ontspringen.

Inkassier & incasso te Arnhem Rekeningnummer NL54 INGB 0653 9155 27 met alle
aangesloten Deurwaarders en personeel.

Belastingdienst rekeningnummer NL86 INGB 0002 4455 88

CJIB Centraal Justitieel Incassobureau NL84 INGB 0705 0052 75

CAK rekeningnummers

NL46 ABNA 0547 1471 47,

NL19 ABNA 0435 9281 12,

NL37 ABNA 0535 8106 28,

NL46 ABNA 0547 1471 47,

NL19 ABNA 0435 9281 12,
NL37 ABNA 0535 8106 28,

NL38 ABNA 0435 9300 01

Gemeente Den Haag is NL12 BNGH 0285 1336 75

Gemeente Rotterdam Belastingen NL 97 ABNA 06 44 51 21 13

Gemeente Amsterdam Belastingen Rekeningnummer NL11 RABO 0110 0992 22 + NL13 RABO
0110 0775 55

Blad 21

Gemeente Utrecht rekeningnummer NL95 INGB 0674 5939 28

Gemeente Eindhoven rekeningnummer NL17 INGB 0001048284

Gemeente 's-Hertogenbosch rekeningnummer NL33 ABNA 0885 4086 91

Gemeente Arnhem rekeningnummer NL08 INGB 0001006251

Gemeente Roermond rekeningnummer NL65 BNGH 0285 0072 03

Gemeente Landgraaf rekeningnummer NL26 BNGH 0285 0000 00

Gemeente Súdwest-Fryslân rekeningnummer NL67BNGH 0285149466

Gemeente Achtkarspelen rekeningnummer NL03 BNGH 0285.173.219

Gemeente Tilburg rekeningnummer NL90 ABNA 0615 1552 86

Gemeente Rheden rekeningnummer NL50 BNGH 0285 0359 91

Gemeente Hendrik-Ido-Ambacht rekeningnummer NL36 BNGH 0285 0748 49

Gemeente Best rekeningnummer NL22 BNGH 0285 0433 82

Gemeente Almere rekeningnummer NL40 BNGH 0285 0419 91

Gemeente Midden-Drenthe rekeningnummer NL85 BNGH 0285 0787 20

Gemeente Leidschendam-Voorburg rekeningnummer NL57 BNGH 0285 0710 76

Gemeente Alphen aan den Rijn rekeningnummer NL 29 BNGH 0285 0341 38

Gemeente Helmond rekeningnummer NL45 BNGH 0285 16 92 62

Gemeente Lelystad rekeningnummer NL92 BNGH 0285 1637 60

Gemeente Noordwijk rekeningnummer NL34 BNGH 0285 0446 21

Gemeente Teylingen rekeningnummer NL73 BNGH 0285 1205 49

Gemeente Amersfoort rekeningnummer NL70 BNGH 0285 0420 33

Gemeente Gooise Meren rekeningnummer NL94 BNGH 0285 1670 22

Gemeente Waalwijk rekeningnummer IBAN NL70 BNGH 0285 0772 44

Gemeente Renkum rekeningnummer IBAN NL33 BNGH 0285 0459 97

Gemeente Huizen rekeningnummer NL07 BNGH 0285 0341 46

Gemeente Rijswijk rekeningnummer NL03 BNGH 0285 075 152

Gemeente Nunspeet rekeningnummer NL53 BNGH 0285 0817 21

Gemeente De Fryske Marren rekeningnummer NL 06 BNGH 0285 1074 96

Blad 22

Gemeente Medemblik rekeningnummer NL89 BNGH 0285 1496 52

Gemeente Borger-Odoorn rekeningnummer NL35 BNGH 0285 0405 29

Gemeente rekeningnummer Gouwe-Rijnland – BSGR NL64 INGB 0007 0605 65

Gemeente Oost Gelre rekeningnummer NL61 BNGH 0285 0450 08

Gemeente Maassluis rekeningnummer NL51 BNGH 0285 0373 31

Gemeente Leeuwarden rekeningnummer NL10 BNGH 0285 1003 43

Gemeente Molenlanden rekeningnummer NL21 BNGH 0285 0706 57

Gemeente Maassluis rekeningnummer NL51 BNGH 0285 0373 31

Gemeente Baarn rekeningnummer NL51 BNGH 0285 0314 14

Gemeente Heerenveen rekeningnummer NL35 BNGH 0285 0297 62

Gemeente Uithoorn rekeningnummer NL17 BNGH 0285 0084 55

Ministerie van Justitie en Veiligheid rekeningnummers NL73 INGB 0705 0049 88, NL31 INGB
0705 0054 53, NL10 INGB 0705 0042 79, NL85 INGB 0705 0044 81.

Ik durf er alles onder te verwedden dat de hele corrupte overheid geen kans meer zal
hebben om welke streken als CBDC of Digital ID in te voeren op hun condities.

Maar dit is niet alles, de rest is nog een verrassing, want ik zit niet stil en wacht niet af, en
help jullie graag om de nieuwe onderlag van de samenleving te worden onder de GESARA
wetten.

Want systeem boeven van het NGO bedrijf Nederland BV gaan buitengesloten worden als er
aanwijsbare misdaden en mensenhandel hebben gepleegd tegen de bevolking.


Hoensbroek

1 oktober 2025

Robert Theodorus Gradus Brekel



De bovenstaande brief is niet geredigeerd door ons. De brief hebben wij hieronder geplaatst zodat een ieder de informatie kan lezen wat er momenteel gaande is en waarmee wij te maken gaan krijgen.


We zijn over bijna alles voorgelogen!

DE ZON STAAT DICHTBIJ (LOKAAL) EN BEVINDT ZICH ONDER HET FIRMAMENT (DE DOME)

De echte waarheid is HEEL simpel! We moeten de zonnen en manen OPNIEUW gaan onderzoeken beste lezers! Bekijk deze video: https://youtu.be/PAoixHFUyKw 

Overtuig Uzelf wat U werkelijk zelf ziet met Uw eigen ogen!

Lieve mensen, neem eens een kijkje achter Antarctica, achter de Zuidpoolring.

Wat is er aan de hand? De Goddelijke wezens die werden geschapen naar Gods evenbeeld willen graag blijven leven en overleven en ook al hun kinderen en kleinkinderen.

Onze Missie is onze lezers bekrachtigen met de Geest van Vrijheid, van God en het Christus Bewustzijn van bezielde mensen met een werkend geweten en een goed hart. We leven op een vlak horizontaal plateau, wat er onder en beneden is weten we (nog) niet. Ons aardoppervlak wordt afgewisseld met dalen en bergen en wordt omringd door een ijsring.

Dat is het voor nu. Steun ons goede werk (Gods werk) en ons onderzoek naar de Waarheid.

ONZE NIEUWSTE ARTIKELEN