VOORWOORD
In begrijpbare taal uitgelegd: Met artikel 93 en 94 van de Grondwet heeft de Staat der Nederlanden de PUBLIEKE PROCLAMATIE: DE RECHTSKRACHT VAN DE UNIVERSAL POSTAL COURT niet weersproken en heeft nu internationale rechtskracht gekregen. De rechter, de officier van justitie, politie, handhaver, ambtenaar bij de gemeente, ministers, enzovoorts mag dan met artikel 120 de Grondwet niet toetsen, maar wel gehoor geven aan deze PROCLAMATIE. Doen ze dat niet overtreden zij allemaal de "Palermo Treaty United Nations 2000" (Rico law) en die geldt voor alle landen die het Rome statuut hebben getekend.
Het grote probleem is dat de meeste BOA's (Berucht Onopgeleid Ambtenaar) hier nog nooit van gehoord hebben. We weten echter wel dat ze op social media en onze website meelezen. Doe ook jullie onderzoek, dan komen jullie er ook achter wat de hoogste wetten en verdragen zijn waaronder de proclomatie de UNIVERSELE POSTWET, dit is de hoogste jurisdictie op deze aarde.
De Universal Proclamatie van 10 april 2026, 08:06 a.m., die binnen 72 uur door niemand beantwoord is, is nu het enige waar zij, en dus wij ook, rekening mee mogen houden. Gaan wij verder ons te laten koeioneren en kleineren met rommel uit lagere juridische systemen, dan zijn wij goed fout bezig. Iedereen die jou nu nog probeert je auto af te pakken, die jou nu nog probeert een zorgverzekering aan te smeren, of wat dan ook, die verstoot tegen de Proclamatie, die onder de Postwet, het hoogste rechtssysteem op Aarde, valt.
Gepubliceerd door Dienie Kars │ De Nieuwe Media
Simpel gezegd: Zodra een deurwaarder of de politie jouw auto in beslag neemt, doe dan aangifte bij de politie van verduistering van jouw auto. Ze kunnen theoretisch gezien echter alleen beslag leggen op de kentekenplaten, want kijk eens naar het pasje, het kentekenbewijs op de voorzijde, en lees de vage groene kleine letters onderaan. Er kan niet vastgesteld worden met dit kentekenbewijs wie de eigenaar is van het voertuig. Dus is er sprake van fraude, misleiding, smaad laster, noem het maar op...
Voor de meelezers, werkzaam in de bovengenoemde beroepsgroepen, de informatie die hier gedeeld wordt, kan op jullie, net als op ieder ander, bepaalde uitwerkingen hebben.
Het enige dat wij jullie van hier uit willen vragen is simpel, lees goed wat er echt staat. Dingen die hier worden geschreven, doe zelf onderzoek naar deze onderwerpen, neem niks klakkeloos aan.
Hoe jullie op onderwerpen reageren, kan een uitwerking hebben op jullie persoonlijk, als levende man of vrouw, het kan ook, wanneer jullie nu aan de verkeerde kant van de lijn mee blijven draaien, uitwerking hebben op jullie partner, (klein)kinderen, leefsituatie, op alles wat je je maar kunt bedenken.
Ook jullie zijn zelf hoofdelijk aansprakelijk voor alles wat jullie denken, doen en zeggen, voor al jullie handelen. Er is niks of niemand om je achter te verschuilen, die jurisprudentie is ongeldig, uit geschakeld, ver-vaar-digd. Die tijden zijn voorbij.
Het is heel simpel, loop je aan de verkeerde kant van de lijn mee tot het (voor jullie) te laat is, dan trek je alles en iedereen om je heen ook mee die beerput in. Lees en bekijk de artikelen die je hier leest zo objectief mogelijk. Wanneer je door krijgt wat er goed en fout is aan jouw functie binnen deze oude wereld, doe dan iets eenvoudigs, probeer die ene zin te vergeten: "ik voerde slechts opdrachten uit".
Deze zin zal je, zodra de nieuwe wereld open gaat voor iedereen, van geen kant meer redden. Zij laten jou dan net zo hard vallen als dat zij jou nu vertellen ons te laten vallen, en dan kom jij ook hier, aan deze kant tussen ons in.
Het is simpel, kom naar de goede kant van de lijn. Kies voor je partner, je (klein)kinderen, kies voor iedereen die er toe doen in jouw leven. Samen kunnen we dan straks elkaar allemaal helpen alles echt op te bouwen en in stand te houden, ook voor degenen die er nu toe doen in jouw leven, en voor degenen die na hen mogen komen.
Ben jij een loonslaaf?
Als je een loonstrookje verkoos boven te doen wat juist was,
dan is DAT waar het PROBLEEM zit, de wortel van het kwaad - je koos ervoor om te zwijgen en
loonstrookjes te blijven innen waarvoor je opdrachten uitvoerde, in
plaats van je werk te weigeren. Je koos voor 'geld' boven het uitvoeren
van je algemene doel 'Do no Harm', doe geen kwaad. Als je voor die JAG staat bij het Militair Tribunaal en je probeert je te verdedigen met "Ik volgde alleen maar orders op of ik deed wat me gezegd werd", dan zijn dat GEEN geldige argumenten en zal die JAG je aankijken en zeggen "domheid is geen verdediging". En het lot zal over je worden beslist in jouw huidige aardse leven.