De overheidsdienaren willen de levende mens, die de hoogste Jurisdictie heeft, tot heden NIET erkennen als hoogste RECHTSMACHT!
Corrupte en chantabele politici, topambtenaren en hoge functionarissen worden
tot heden ingezet om de bevolking slaafs, arm en vooral dom te houden om de
verdienmodellen van de elite, corrupte bedrijven en multinationals in
stand te houden en/of te verhogen.
Als je de wet van de criminele overheid letterlijk volgt,
loop je vast door de ondubbelzinnigheid.
Door Dienie Kars │ De Nieuwe Media
Waardeer je onze artikelen en informatie?
Overweeg dan om ook een DONATIE te doen door hier te klikken - Dank je wel.
Tot we allemaal ontwaakt zijn en er een Ommekeer komt in onze wereld.