VRAAG: "MOET NEDERLAND BLANK BLIJVEN?"
Is Nederland alleen voor de Blanken?

Ook ik zelf ga nog steeds door hele grote stukken heen, echt waar!
Ook al ben ik al redelijk ver met mijn eigen bewustzijn...
Door de onderstaande drie artikelen te lezen zul je begrijpen waarom.
De onderstaande video kreeg ik gisteren aangereikt met de volgende tekst:
*Het verschil tussen mensen mét en zónder ZIEL uiteengezet.*
Met de informatie in deze video was ik al langer bezig...
Vandaag is het de tijd om deze video ONLINE te delen met jou als lezer.
Zondag 15 februari 2026 - De afgelopen week ben ik weer door hele grote stukken gegaan, ook emotioneel in verband met mijn allerliefste Zielenmaatje Tipsy; mijn hondje die 3 jaar geleden stief op 14 februari 2023. Ik herinner mij nog steeds alle momenten van het afscheid, van de pijn, van de dagen van overweging ervoor (de beslissing om mijn hondje in te laten slapen) en ook de dagen erna... Het is goed zo, ik kan het nu eindelijk zo schrijven... Pfffffffffffffff... Mijn hondje Tipsy (kruising tussen Jack Russell Terrier en een Duitse jachtterrier) heeft mij zoveel liefde gegeven, daar kan ik mijn hele leven nog mee vooruit... Dat is de reden dat ik graag hartjes uitdeel 💜
Ad van Rooij en Marjo van den Heuvel brachten mij beiden in dit stuk door mij een artikel over de SILA te laten plaatsen. Zij triggerde mij beiden hierdoor om zelf een extra artikel over religieuze instellingen en kerkelijke genootschappen te plaatsen met meer verdieping. Dat artikel is de leidraad* voor mijn volgende artikelen waar ik de komende tijd zelf meer aandacht aan ga schenken.
Vaak denk en zeg ik vaak: "Alle papieren op een hoop en de fik erin!"
Er is genoeg land voor iedereen beschikbaar wanneer we ons gezond verstand blijven gebruiken met onze voortplanting. Bovendien kunnen bezielde mensen die een bepaalde frequentie hebben bereikt reizen naar andere districten buiten de Zuidpool. Er is dus hoop om ons stukje afgesloten aarde, de gevangenis, het plan ET, te ontvluchten...
De Med Beds komen er binnenkort aan!
De woorden hebben een overlap in betekenis, maar er is een subtiel verschil.
leidraad
iets waardoor je je gedrag laat bepalen, richtsnoer; ook: beknopte handleiding
richtlijn
aanbeveling, aanwijzing voor gedrag
Het verschil tussen leidraad en richtlijn is het verschil tussen 'je laten leiden' en 'je ergens op richten'. Denk aan de letterlijke betekenis van lei-draad en richtlijn als 'denkbeeldige lijn':
Deze jonge fruitbomen kun je beter ondersteunen met paaltjes en leidraden.
Bij het afschieten van een kanon moet je goed letten op de hoek die de richtlijn maakt met de horizontale lijn vanaf de vuurmond.
Een leidraad wordt ook wel 'richtsnoer' genoemd. En met het 'richten' van een 'snoer' wordt het verschil met richtlijn wel heel klein.
Toch zijn er drie kleine verschillen:
1. Een leidraad klinkt wat ouderwetser dan richtlijn.
2. Een leidraad is ook wat abstracter. Je komt het dan ook niet in het meervoud tegen, behalve in de concrete betekenis.
3. En omdat een leidraad iets abstracter is, is die vaak ook vrijblijvender dan een richtlijn.
Van overheidswege zal er niet snel gesproken worden over een leidraad, maar over een richtlijn, waarmee dan ook direct een norm wordt gesteld.
Een van de weinige uitzonderingen is de officiële Leidraad voor onze spelling in het Groene Boekje. En – understatement – het is misschien wel daarom dat deze Leidraad in onze spelling niet altijd strikt wordt gehanteerd.
Over spelling gesproken: je ziet nog weleens 'leiddraad', of de afbreking 'leid-raad'. Tja die -d gaat er soms af: Ik houd van jou en Ik hou van jou (iets meer spreektaal). En wij schrijven ook niet: glijdbaan, houdvast, rijdbewijs of scheidkunde. Maar let op: als 'voorrijkosten' heel hoog zijn, dan heten ze vaak wel 'voorrijdkosten'.
(bron)
- wordt vervolgd (D.V.) -
Ad van Rooij: "De Waarheid gaat winnen, dank zij onze lieve Heer!"
Wij, De Nieuwe Media, brengen dagelijks het èchte en ware Nieuws
in Nederland, België en ook in de rest van onze wereld. Onze website kan door iedereen eenvoudig
vertaald worden in alle wereldtalen, zodat iedereen onze boodschap en
het vrije woord kan lezen.
Wij blijven de Waarheid publiceren zodat we masaal gaan ontwaken.
Deel dit artikel met je familie, vrienden en je beste collega's.
Wij worden een grote familie die willen overleven!
Is Nederland alleen voor de Blanken?
Afkomstig uit een tv-documentaireserie uit 2001. Met klassieke satanische NWO-complotten en een jonge Alex Jones.
De afbeelding van hierboven werd gepost nadat wij dit artikel hadden gepubliceerd.
Waardeer je onze artikelen en de informatie die wij delen?
De openbare CORONA-VERHOREN van de Parlementaire Enquête Commissie Corona zijn op vrijdag 29 mei 2026 van start gegaan!
Juan O Savin noemt het huidige moment een orkaan van categorie 2 die oploopt tot categorie 6 – kort, intens, maar overleefbaar.
D-Day is de militaire codeletter
"Dus toen zegende ik Q en de Anons en stuurde ik ze eropuit om de wereld te redden"
De uithuisplaatsingen, waarbij mensen hun woning verliezen en langdurig dakloos raken door bijvoorbeeld een huurschuld, nemen toe. Wanneer ik bij een adres kom om hulp te bieden, blijkt het huis vaak leeg te staan of inmiddels bewoond te worden door voor mij onbekende mensen.
Dit wordt een zeer belangrijke landelijke bijeenkomst voor heel Nederland.
De openbare CORONA-VERHOREN van de Parlementaire Enquête Commissie Corona gingen op vrijdag 29 mei 2026 van start.
De paniek binnen de Deep State bereikt een KRITISCH niveau — en nu heeft Donald J. Trump zelf zich bij Telegram aangesloten om de nepnieuwsmedia te omzeilen.
Gelukkig wie zuiver van hart zijn, want zij zullen God zien.
Matteüs 5:8
"Eindelijk zijn we weer baas op eigen erf",
We hebben dus niets geleerd uit het verleden. Dit keer lopen de neofascisten rond in pak en stropdas en doen zich voor als vreedzame 'hervormers'.
Dit is noodzakelijk voor de introductie van het nieuwe financiële systeem (QFS). XRP zal hierin een sleutelrol spelen!
Wij, De Nieuwe Media, wensen Ad van Rooij veel Beterschap en een zeer spoedig Herstel toe!
De Zionisten (nep Joden) hebben het liefste dat wij, het voetvolk (de pleps, 'het vee'), vergeten en vergeven wat zij, de Zionisten, ons hebben aangedaan, zodat de Zionisten hun eigen KARMA kunnen ontlopen. De Zionisten hebben hun eigen Holy bijbel waarop ze een eed afleggen aan de valse God, aan Baphomet (SATAN).
De overheden zijn misdaadkartels — De COVID plandemie was een misdaad van de ergste soort.
Memorial Day is een plechtige herinnering dat vrijheid nooit vanzelfsprekend is. Vandaag eren we de dappere Amerikaanse helden die het ultieme offer brachten voor ons land.