Waar bent U bang voor?
Voor
de Waarheid? Ja, hooggeplaatsten en topambtenaren doen mee aan
satanische rituelen, waardoor ze chantabel gemaakt kunnen worden. Daarom
is de wereld zoals die is, ziek en verdorven, en worden er tot heden
babies en kinderen verminkt, mishandeld, seksueel misbruikt en zelfs vermoord door
verkrachting en slachting. Meer informatie: https://www.stopworldcontrol.com/nl/ritueel
Het
is een schande dat bijna heel Nederland hiervoor weg blijft wegkijken,
ja ook jij als jij je nu aangesproken voelt. Wie van U heeft seks
bedreven met kinderen onder de 16 jaar?
Ga ook onderzoek doen en sta op voor alle kinderen die seksueel misbruik hebben meegemaakt.
https://www.bart-van-well-foundation.nl/getuigenissen-van-seksueel-misbruik/
Dat
wat Ad van Arkel uit Woerden doet is echt maar een schijntje vergeleken met wat Mark Rutte en
zijn handlangers op hun kerfstok hebben: Roof van bezittingen, Kinderroof, Kindermoord, Genocide (Volkerenmoord) en
doofpot MH17 en MH370 etc. etc.)