Vertaal deze pagina naar:

HET ENIGE JUISTE EN GOEDE ANTWOORD IS: "DE KEIZER DRAAGT GEEN KLEREN!"

16-12-2025

Mark Rutte en zijn kompanen zijn sinds 2014 gedagvaard door het Volkstribunaal, maar teveel mensen geloven helaas nog steeds in het narratief* van de omgekochte Nederlandse kranten, het geluid op de radio en televisie of zijn bang om in het openbaar de echte waarheid hoe zij erover denken hardop te zeggen of te schrijven.

Aartsleugenaar Mark Rutte wist van de hoed en de rand, de meeste naïeve babyboomers geloofden echter tot heden helaas nog in 'moedertje' overheid.

Openbare dagvaarding Mark Rutte door het Volkstribunaal

De nieuwe kleren van de keizer

De nieuwe kleren van de keizer is een sprookje opgetekend door Hans Christian Andersen, het verscheen in 1837. Het betreft een kort verhaal van vier pagina's.

Tegenwoordig is "De nieuwe kleren van de keizer" of "de kleren van de keizer" in veel talen een gemeenzaam gebruikte uitdrukking voor een dwaze gewoonte of beslissing, die iedereen afkeurt, maar waartegen niemand protesteert uit angst om tegen de meerderheid in te gaan.

(bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/De_nieuwe_kleren_van_de_keizer)

_________________________________

*) Doel, narratief en betekenis

Doel, narratief en betekenis vormen samen de kern van elke sterke boodschap, of het nu gaat om een merkverhaal, een campagne of een persoonlijk project. Het doel geeft richting: het bepaalt wat bereikt moet worden en voor wie de boodschap bedoeld is. Zonder helder doel blijft communicatie vaag en mist deze impact.

Het narratief is het verhaal dat rond dit doel wordt opgebouwd. Het verbindt feiten, emoties en ervaringen tot een samenhangend geheel dat herkenbaar en geloofwaardig is. Een krachtig narratief maakt abstracte ideeën concreet en zorgt ervoor dat mensen zich betrokken voelen.

Betekenis ontstaat waar doel en narratief elkaar raken. Het is de waarde die mensen aan het verhaal toekennen en de manier waarop zij het verbinden aan hun eigen leven, waarden en verwachtingen. Betekenisvolle communicatie gaat verder dan informeren: ze inspireert, motiveert en blijft hangen.

Wat deed de omgekochte media met het narratief?

Door het doel, het narratief en de betekenis ervan bewust op elkaar af te stemmen, ontstond er een consistente en authentieke boodschap die vertrouwen opwekte en duurzame relaties opbouwde.

__________________________________

Aartsleugenaar Mark Rutte wist van de hoed en de rand, de meeste naïeve babyboomers geloofden echter tot heden helaas nog in 'moedertje' overheid.

Als mensen anno nu nóg niet doorhebben dat je op ALLE fronten systematisch wordt misleid, besodemieterd, kapotgemaakt en verkracht ben je niet alleen stekeblind, maar kies je er ACTIEF voor de lichtknop permanent uit te laten. Of het nu gaat om de "vaccins", klimaathysterie, het monetaire systeem, het landbouwdossier, Nordstream, proxy-oorlogen of de volgende geopolitieke poppenkast: het problem, reaction, solution patroon van de elite ligt zó zichtbaar en openlijk op tafel dat je louter en alleen nog kan concluderen dat de keizer geen kleren draagt.

Het is een groot gevecht tussen Goed en Kwaad wat momenteel plaatsvindt in onze eigen hoofden.

Wij stoppen ermee om te bedelen op onze website en in onze artikelen, als U bepaalde informatie wenst te lezen kunt U voor 10 euro per maand al lid worden van de Waarheidskrant van De Nieuwe Media.

Het gaat een spannende tijd worden de komende maanden en ook de komende jaren in verband met Nemesis. Wanneer de wereld niet tijdig keert naar het goede zullen er grote rampen gebeuren. De mensheid roept dit dan vanzelf op zich af. Dit is een laatste waarschuwing voor de tijdlijn die komen gaat.

Dit artikel is tevens een meting voor ons hoeveel lezers dit artikel tot heden hebben gelezen.


Maak zelf een keuze of U ons blijvend wilt ondersteunen in de redding van de huidige mensheid in onze tijdlijn.

ONZE NIEUWSTE ARTIKELEN

Wij, De Nieuwe Media, brengen dagelijks het èchte en ware Nieuws in Nederland, België en ook in de rest van onze wereld. Onze website kan door iedereen eenvoudig vertaald worden in alle wereldtalen, zodat iedereen onze boodschap en het vrije woord kan lezen.