Het scenario
De gebeurtenissen
die op ons worden geprojecteerd gaan volgens een script, een strak
geregisseerd scenario. Ik ga daarvan uit, omdat de uitkomst al bekend
is, aangezien onze realiteit slechts een vertraging van de tijd is. Onze
oude wereld is ingestort en de puinhoop is waar we nu middenin zitten.
Wat we nu doen en ontzettend druk mee zijn is het verplaatsen van dat
puin en kijken of we er iets moois van kunnen maken. Het resultaat is
echter na elke poging iets slechter, gedegenereerd tot net niet wat het
was, want met elke cyclus gaat er levensenergie verloren, omdat het
apparaat het verbruikt om te kunnen bestaan en er absoluut niets voor
terugkomt. Het systeem waar we denken niet uit te kunnen komen levert
eenvoudig niet. Dus iedere stoot energie die wij als mens lossen om onze
doelen te verwezenlijken wordt afgevangen en opgesoupeerd.
Als het een script
is, dan is het voor mij wel duidelijk waarom dat duwen en trekken
essentieel is om het systeem aan de gang te houden. Uiteindelijk zijn de
meeste entiteiten die wij nog steeds "medemensen" noemen gewoon lege
containers, die niets anders kunnen dan een programma volgen, het
voorgeschreven script afwerken. Voor die entiteiten is dat niet triest,
voor de originele homo sapiens, die terug wil naar het oude paradijs,
des te beroerder. Ik heb wel eens geschreven dat we er allemaal min of
meer hetzelfde uitzien, maar dat sommigen zijn geïnfecteerd met
bewustzijn en zich willen herinneren hoe het hier zit. Als de wereld
moet worden gered, dan lijkt mij dat een plausibele verklaring.
Daarom is het
scenario eigenlijk vrij simpel te volgen, als je als uitgangspunt neemt,
dat het resultaat na iedere energie vretende cyclus, steeds iets
beroerder is dan de uitgangssituatie. Dus het vinden van echte
"oplossingen" is uit de boze, het scenario is daar dan ook nauwkeurig
mee geregisseerd. Het zorgt ervoor dat de massa wordt gebalanceerd
tussen hoop en vrees. Zoals ik al eerder heb beschreven dat de operatie
die nu aan de gang is – en soms op de lachspieren werkt wegens de
absurditeit ervan – ogenschijnlijk helemaal nergens naartoe gaat. De
hoofdrol is weggelegd voor de Europese Unie en dan vooral de "leiders".
De 400 miljoen bewoners van dat gebied staan er allemaal bij en kijken
er naar, hoe de zelfmoordpogingen zich in steeds groter tempo opvolgen.
Dit is het bewijs, dat de overweldigende meerderheid van geprogrammeerde
entiteiten alleen maar bezig zijn zich aan te passen aan gekte. Met die
zelfmoordpogingen bedoel ik dan met name de sancties tegen een
vermeende vijand. Hoe hard is niet geprobeerd vanaf 2014 die vijand tot
actie te bewegen. Pas nu de drones hem om de oren vliegen worden de
dreigementen serieus. Ondertussen knijpen de Amerikanen ertussenuit,
alsof de weg wordt vrijgemaakt voor de grote aanval en om zelf buiten
schot te blijven. De bases in Europa worden alleen nog gebruikt voor
terreurvluchten naar het Midden Oosten. Niet om iets of iemand te
verdedigen, want dat sprookje heeft Iran in enkele uren opgeblazen.
Alsof één front
niet genoeg was, zijn tegelijkertijd twee nieuwe fronten geopend: in
West Azië en in Afrika. Terwijl vanaf 2023 de zionistenentiteit zonder
al te veel commentaar de Palestijnse burgerbevolking letterlijk aan het
liquideren is. Je hebt er niemand over gehoord, we zitten nu op het punt
dat we niet weten hoeveel honderdduizenden doden deze slachtpartij
heeft opgeleverd. Alsof het een rituele offerpartij was, niemand heeft
er van wakker gelegen. Wél van die paar joodse psycho-settlers die 's
nachts pogroms op de Westbank organiseren, met hun Uzi's op jacht naar
loslopende Palestijnse burgers, die ze eerst overdag dakloos hebben
gemaakt met hun shovels. Ook een soort ritueel, zo lijkt het wel. De
zionistenterreur heeft – ook volgens script – averechts gewerkt. Alle
Amerikaanse bases zijn verwoest, de zionisten zijn Libanon weer
uitgeschopt en de Straat van Hormuz – Iraans territoriaal gebied – zit
voor vijandelijke staten op slot. In het Westen worden we pas wakker als
we 's morgens benzine moeten tanken, terwijl het gisteren nog 30 cent
goedkoper was. Dus de massa maakt zich niet druk om Gaza of
gebombardeerde scholen of ziekenhuizen in Iran, maar wel als de
vakantietoeslag aan benzine opgaat. Met de geldstroom wordt het script
geschreven, dat is duidelijk, het is een efficiënter wapen dan het
dreigen met een atoomplofding. Of zou het wat anders zijn? Bovendien
zijn het de Amerikanen met hun muitende vloot die de Straat van Hormuz
blokkeren. The United States of Bases wordt The United States of
Blockades. Wat voorheen sancties werden genoemd zijn nu simpele
blokkades, de bottlenecks zijn voor het uitkiezen. Ik weet alleen niet
hoe lang ze dat vol gaan houden:
MOSKOU, 12 mei — RIA Novosti. De Russische
president Vladimir Poetin noemde het Sarmat-complex het krachtigste ter
wereld en feliciteerde de Strategische Raketstrijdkrachten met de
succesvolle lancering van de nieuwste intercontinentale ballistische
raket. "De totale kracht van de afgeleverde kernkop is meer dan vier
keer zo groot als die van de krachtigste bestaande westerse
tegenhanger," zei hij. Bovendien kan de raket niet alleen langs een
ballistische, maar ook langs een suborbitale baan vliegen, en het bereik
bedraagt meer dan 35.000 kilometer. Dit maakt het mogelijk om alle
bestaande en toekomstige raketafweersystemen te omzeilen. Het eerste
raketregiment zal tegen het einde van het jaar in gevechtsdienst worden
gesteld.
Om het te
begrijpen: dit monsterlijke ding kan in elke baan de wereld rondvliegen
en vervoert bovendien tot tien hypersonische manoeuvreerblokken. Veel
succes met je "Patriots" en andere veel te dure troep. Ik ben alleen
benieuwd wat ze bedoelen met het woord "kernkop". Tegenwoordig is het
weer actueel, ik hoor de entiteit Trump IV duidelijk in de camera's
orerenen, dat hem ("The Greatest of All Time" – GOAT) maar één zaak
interesseert: "Iran cannot have a nuclear weapon". Van de rest trekt de
entiteit zich volgens script geen bal aan. ook al sterft de halve wereld
de hongerdood.
De wereld, zoals we
die van kaarten kennen, wordt opgedeeld in drie machtsblokken. Ik weet
niet of dat het oorspronkelijke scenario is geweest, maar er ontstaat nu
zoiets als een "multipolaire machtsverhouding". Het apparaat kan dat
in feite niet hanteren, dus we zullen zien hoe lang het duurt, voordat
er weer twee of misschien vier blokken worden georganiseerd. Het
Centrale Landblok van Eurazië is één. Het tweede blok bestaat uit Noord-
en Zuid-Amerika. Het gigantische continent Afrika zal het strijdtoneel
ter land wel weer worden, wie de zeeën beheerst heeft de overhand.
Er gaat niets veranderen, alleen de stenen die de puinhoop vormen worden verlegd.
Zolang de
zionistenentiteit bestaat, zolang de kolossale Tempeliersvloot van de
Amerikanen de wereldzeeën terroriseert, zolang zullen de cycli elkaar
opvolgen. En de energiebalans om dat allemaal aan de gang te houden?
Welnu, dat tekort aan energie wordt uit het schiereiland Europa
getrokken, volgens plan. Vandaar de ogenschijnlijke zelfmoord escapades
van de gechanteerde "leiders" en de dociele, grotendeels gedemasculeerde
bevolking. We kopen geen goedkoop gas meer van Rusland, we stappen over
op duurzame energie, die er nooit komt. Tot dat moment kopen we duur in
van Amerika, die het monopolie op gefrackt (dus giftig) LNG heeft door
Iran de grootste installatie ter wereld voor de LNG productie Qatar te
laten bombarderen, een handje geholpen door de zionistenluchtmacht, die
daar wel bedreven in is, onverdedigde burgerdoelen "abknallen".
Nu weten we dus
waar Europa en de Europeanen goed voor zijn. Het schiereiland zal
verpauperen en ontvolkt worden, omdat er onvoldoende of geen middelen
zijn. Geen grondstoffen, geen industrie. De import zal stagneren, omdat
er in harde valuta of edelmetaal zal moeten worden betaald. Er volgt
een braindrain van jewelste, jongeren vluchten hetzij naar Amerika,
hetzij naar de Oriënt. De kolossale vergrijzing kan niet meer worden
gefinancierd, de bevolking zal imploderen met een ongekende snelheid.
Rusland houdt het schiereiland onder schot, de Amerikanen en Chinezen
halen het leeg. Reken maar dat de zogenaamde "leiders" nog idiote
fratsen gaan uithalen, er zijn nu al voorbeelden te over. Maar er gaat
niets aan veranderen. De landen zijn of gaan bankroet, de bevolking is
al impotent en de infrastructuur wordt door verpaupering vernietigd. Het
landschap wordt natuurgebied, recreatieterrein voor Afrikanen, Russen
en Chinezen. Op die manier kan een deel als openluchtmuseum voort totdat
iedereen het wel heeft gezien en gefilmd. Daarna kunnen de poorten van
dit deel van het Avondland dicht en moet er een volgende batterij voor
het apparaat worden gezocht, ik denk Noord-Amerika, waar hetzelfde gaat
gebeuren.
Hoe klinkt dit?
Niet realistisch zeker?
Alles is fake, nep, virtueel, gesimuleerd? We
zullen het zien. Wat ik heb beschreven is de reorganisatie van een
puinhoop, het ingestorte oude paradijs in 3D. Er gebeurt van alles, maar
er verandert niets. Wij mensen bevestigen met iedere stap die we
zetten deze ons opgedrongen bizarre situatie. Wij mensen realiseren ons
niet, dat we diezelfde voetstappen zetten in de oude wereld, de wereld
die hiervoor was en is ingestort. Dát is de werkelijke wereld, de echte,
originele realiteit. Het dichtst bij die wereld ben je in de natuur.
Door mee te bewegen met de virtualiteit en chaotische projecties
voorkomt het apparaat dat we die werkelijke wereld kunnen blootleggen.
Maar zoiets komt niet als vanzelf en automatisch, dat weten we inmiddels
wel. Er moet wel wat voor gebeuren. Het belangrijkste is dat we in
staat zijn te zien wat ons bij onze oorsprong weghoudt. Want we hebben
onze herinneringen uit die oude wereld meegenomen – niet allemaal, maar
sommigen van ons toch – we weten hoe het was, maar we zijn het door
levenslange herprogrammering vergeten.
Het systeem wil dat
we steeds verder ontwikkelen, progressie maken, vooruitgang boeken.
Alleen maar om te voorkomen dat we alle controlemechanismen slopen en
opstoken. Ik weet voor mijzelf inmiddels, wat échte vooruitgang is:
ALLES TERUGDRAAIEN
En wel zover als we
kunnen. Tot we weer kunnen samenwerken met de natuur in plaats van die
te omzeilen of vernietigen. Het begon ooit met een "valse start" en die
worden normaal gesproken direct afgefloten. Het apparaat draait op onze
geloste levenskracht en heeft daarmee een ogenschijnlijk machtig
kunstmatig controlemechanisme weten op te bouwen. Om het tegen ons te
gebruiken. Doet er alles aan om de natuur onder controle te krijgen door
het te verwoesten.
De dag dat we
werden geboren zijn we gewogen en gemeten, nadat we abrupt en
meedogenloos van onze moeder zijn "afgekoppeld". Alles wat we nodig
hadden was liefde. Maar dat is ondergesneeuwd door "opvoeding,
onderwijs, fatsoenering, africhting, sociale druk, aangeleerde begeerten
en overlevingsangsten." We vroegen nergens om, maar moesten zo snel
mogelijk op eigen benen staan en produceren in een surrogaatwereld.
Sommigen kwamen onderweg tot de ontdekking dat door over lijken te gaan
de top kon bereiken. Sommigen zijn onderweg gestrand. uitgestapt,
gesneuveld.
Europa wordt
sluitpost, waar ooit de gekweekte blanke mens uit de onderwereld
tevoorchijn kwam en de wereld onder controle moest brengen. De absurde
moord- en hebzucht is ons aangeleerd, het wordt ons nu afgeleerd. Op een
extreem harde manier. Een groot deel van het continent wordt geruimd en
opnieuw gekoloniseerd. Of het 50 of 100 jaar gaat duren is niet van
belang. Er moet zoveel mogelijk negatieve levensenergie worden
vrijgemaakt om de rest van de wereld aan de praat te houden. De rest van
de wereld zal net zoveel mededogen met ons tonen als wij hebben gedaan
voor de Palestijnen, Indianen, Iraniërs en andere door ons onderdukte en
uitgemoorde volksstammen.