VRAAG: "MOET NEDERLAND BLANK BLIJVEN?"
Is Nederland alleen voor de Blanken?

De eerste publicatie van dit artikel was op 28 september 2023.
De tweede publicatie van dit artikel is vandaag (zaterdag 6 december 2025).
Welke plagen van de afgod Baphomet of Moloch (give it a name) staan ons nu te wachten? De afgod Baphomet waaraan alle politici eerst de belofte of eed van zwijgen hebben afgelegd voordat ze in de Tweede Kamer mochten spreken.
Begint het nu te dagen in het Oosten?
Zij, de illuminati (wie zijn dat?), zijn nu van plan om een stapje verder te gaan met de depopulatie (reducering) van mensen en dieren op onze aarde. De vraag is nu hoe jij met jouw dierbaren en geliefden de 'Drie dagen van Duisternis' gaan overleven. Daarom werd er de afgelopen week reeds een folder door de brievenbus bezorgd bij alle bewoners die op dat adres staan ingeschreven en/of verblijven. Echter zonder een begeleidend schrijven van de opdrachtgever/afzender! Wie is hiervoor verantwoordelijk als het echt mis gaat in Nederland? Dat gaan wij binnenkort D.V. uitzoeken, (als de tijd ons nog rest...)
De offering van vele mensen en dieren staat binnenkort te gebeuren...
Is de reset om de zoveel jaar een middel om het aardse leven in evenwicht te houden?
Wij denken zelf van wel...! Is alles hiermee gezegd? Het meeste wel...
Lees het boek van Han Peeters over de reset van 3600 jaar.
_________________________
Moloch is niet zomaar een oude god – hij is de logica van onze moderne wereld. Van het kindofferidool uit het Oude Testament tot het symbolische centrum van eliterituelen in Bohemian Grove, de naam Moloch echoot door de geschiedenis. Maar wat als deze angstaanjagende godheid nooit echt was verdwenen? Wat als hij zich simpelweg had ontwikkeld en nu oppermachtig heerst in onze economische systemen, regeringen en technologieën?
Het is niet de vraag of Nemesis, de vernietiger, voorbij komt, het is alleen nog de vraag wanneer. Wij schreven reeds eerder artikelen hierover. Het is aan Uzelf wat U met onze informatie gaat doen.


Was het maar zo eenvoudig van enkele dagen geen stroom en dan is alles weer normaal. Daar zou nog mee te leven zijn, maar de vervolgschade is niet te overzien.
Om de zoveel jaar komt er een reset, daar staan wij nu kort voor!
Arjan Bakker verzorgde een NOODPLAN bij stroomuitval, maar belandde in de gevangenis. Er diende vervolgens een rechtszaak tegen Arjan Bakker, gelukkig met een goede afloop / vrijspraak!
Lees dit stukje goed door; een stukje waardering van onze artikelen is zeer gewenst!
Onze Waarheidskrant is volledig afhankelijk van donaties en giften. U
stimuleert ons met
Uw Donaties en Giften tot een steeds betere kwaliteit en verdere
verspreiding van
onze website, artikelen, berichten, video's, overtuigingen en
geluiden. Wij staan open voor vrije giften, in ruil voor de kennis en
informatie die wij U vandaag en tot heden mogen aanreiken. Wanneer U
onze artikelen en informatie waardeert en dit wilt laten
blijken met een
financiële bijdrage is dat fijn, want zo helpt U ons en de vrije
en
onafhankelijke journalistiek in
stand te houden van onze digitale Waarheidskrant De Nieuwe Media, zodat
wij de Waarheid en onze Openbaringen kunnen blijven verkondigen in onze
wereld.
Het gevaar van COVID-19 injecties komt nu massaal naar buiten, veel artsen durven er nu over te praten!
Dennis Meadows van het WEF zegt het zelfs openlijk dat er teveel mensen zijn, dat er daarom mensen weg moeten, het liefst op een vredelievende manier door middel van de COVID-19 prikken. De andere manier zegt hij niet. Bill Gates liet zich hier ook al eerder over uit dat de bevolking gereduceerd (gedepopuleerd) diende te worden.
Informatie over het gevaar van COVID-19 vaccinaties!
Er komt nu zoveel informatie naar buiten over het gevaar van COVID-19 injecties dat het kantelpunt binnenkort bereikt gaat worden in Nederland en de rest van de wereld over de genocide (volkerenmoord) die momenteel plaatsvindt in de hele wereld door big pharma. Diegenen die verantwoordelijk zijn voor de volkerenmoord door COVID-19 injecties zullen dan niet meer veilig over straat kunnen lopen. De verantwoordelijke politici kunnen zich straks nergens meer verstoppen! De tijd tikt...
- Beluister de onderstaande video van Dutch Digger News -
URL video: https://rumble.com/v3lgsq1-wanneer-dit-uitkomt-over-covid-19-injecties-kunnen-ze-nooit-meer-over-straa.html - Deel deze video met iedereen die je kent!
Tip! Deel dit artikel vandaag met jouw familie, jouw beste vrienden en jouw collega's!



Een
historische uitspraak van de rechtbank in Trøndelag heeft nu
vastgesteld dat Marianne Torp Foss ziek is geworden door het
coronavaccin. De rechtbank concludeert met een overwicht aan
waarschijnlijkheid dat het Pfizer-vaccin haar CVS/ME heeft veroorzaakt.
Voor het eerst in Noorwegen – en waarschijnlijk ook in Europa – heeft
een rechtbank geoordeeld dat mRNA-injecties mogelijk tot ME hebben
geleid.
Historisk dom i Norge: Staten felt i vaksinesak | steigan.no
Is Nederland alleen voor de Blanken?
Afkomstig uit een tv-documentaireserie uit 2001. Met klassieke satanische NWO-complotten en een jonge Alex Jones.
De afbeelding van hierboven werd gepost nadat wij dit artikel hadden gepubliceerd.
Waardeer je onze artikelen en de informatie die wij delen?
De openbare CORONA-VERHOREN van de Parlementaire Enquête Commissie Corona zijn op vrijdag 29 mei 2026 van start gegaan!
Juan O Savin noemt het huidige moment een orkaan van categorie 2 die oploopt tot categorie 6 – kort, intens, maar overleefbaar.
D-Day is de militaire codeletter
"Dus toen zegende ik Q en de Anons en stuurde ik ze eropuit om de wereld te redden"
De uithuisplaatsingen, waarbij mensen hun woning verliezen en langdurig dakloos raken door bijvoorbeeld een huurschuld, nemen toe. Wanneer ik bij een adres kom om hulp te bieden, blijkt het huis vaak leeg te staan of inmiddels bewoond te worden door voor mij onbekende mensen.
Dit wordt een zeer belangrijke landelijke bijeenkomst voor heel Nederland.
De openbare CORONA-VERHOREN van de Parlementaire Enquête Commissie Corona gingen op vrijdag 29 mei 2026 van start.
De paniek binnen de Deep State bereikt een KRITISCH niveau — en nu heeft Donald J. Trump zelf zich bij Telegram aangesloten om de nepnieuwsmedia te omzeilen.
Gelukkig wie zuiver van hart zijn, want zij zullen God zien.
Matteüs 5:8
"Eindelijk zijn we weer baas op eigen erf",
We hebben dus niets geleerd uit het verleden. Dit keer lopen de neofascisten rond in pak en stropdas en doen zich voor als vreedzame 'hervormers'.
Dit is noodzakelijk voor de introductie van het nieuwe financiële systeem (QFS). XRP zal hierin een sleutelrol spelen!
Wij, De Nieuwe Media, wensen Ad van Rooij veel Beterschap en een zeer spoedig Herstel toe!
De Zionisten (nep Joden) hebben het liefste dat wij, het voetvolk (de pleps, 'het vee'), vergeten en vergeven wat zij, de Zionisten, ons hebben aangedaan, zodat de Zionisten hun eigen KARMA kunnen ontlopen. De Zionisten hebben hun eigen Holy bijbel waarop ze een eed afleggen aan de valse God, aan Baphomet (SATAN).
De overheden zijn misdaadkartels — De COVID plandemie was een misdaad van de ergste soort.
Memorial Day is een plechtige herinnering dat vrijheid nooit vanzelfsprekend is. Vandaag eren we de dappere Amerikaanse helden die het ultieme offer brachten voor ons land.