Dat banken verhaal, dat is een tijdje geleden onder aandacht gebracht. Dat zij geld door sluizen naar vermeend bevoegde (schuld)eisers, daar zijn zo veel wetten en regels voor, over en mee gemaakt, dat ze er zelf vaak niks meer van snappen.
Door Shaneney
Het komt allemaal neer op één en het zelfde:
- jij hebt een inkomen,
- JOUW inkomen, dat wordt op een bankrekening gestort,
- deze bankrekening staat op naam van JOUW FICTIE,
- zo lang JOUW GELD op deze bankrekening staat, is het NIET JOUW GELD, jouw inkomen is pas JOUW INKOMEN, JOUW GELD, zodra jij dit geld, LETTERLIJK, IN HANDEN HEBT.
Waarom denk je dat ze zo snel mogelijk van contant geld af willen. Zo lang jij geen geld in handen hebt, kunnen "zij" er alles mee doen wat zij normaal vinden.
Denk maar eens aan de CBDC verhalen. ZIJ bepalen dan hoeveel geld jij per dag, per week, per maand, per jaar, op je rekening te zien krijgt. ZIJ BEPALEN dan waaraan jij dit geld uit kunt en mag geven, binnen een bepaalde tijd.
Weiger jij aan hun eisen te voldoen, dan blokkeren zij jouw toegang tot dit fictieve/FIAT geld, ZIJ BEPALEN hoe lang dit geld op jouw rekening terug te vinden zal zijn, hoe ver van huis jij dit geld uit mag geven.
Het verhaal is zo ver door geslagen, je zou, wanneer het hun uit komt, alleen geld krijgen wanneer jij vraagt: "hoe hoog?", wanneer zij jou zeggen dat jij MOET SPRINGEN.
Een nette vertaling, het is niks anders meer dan wat kinderen vroeger wel eens hadden, zakgeld. Ben je lief geweest, dan krijg je je zakgeld, ben je stout geweest, dan krijg je geen zakgeld.
Dit willen ze wereldwijd door drukken, maar dan in een wereld à la:
- Hunger Games
- Running man
- Minority Report
- Terminator
- Matrix
en zo kunnen we er nog redelijk wat titels toe voegen van "films, die eigenlijk documentaires zijn.