Wil je terug naar een wereld van lockdowns, vaccinatiedwang en censuur?
Over een paar dagen kan alles wat jij waardevol vindt - jouw keuzes, jouw stem, jouw soevereiniteit - beslist worden door hen, althans dat vinden zij dan..., de nep machthebbers.
Minister
Sophie Hermans reist af naar Genève voor de
Wereldgezondheidsvergadering, waar landen zich voorbereiden op het
aannemen van het WHO-Pandemieverdrag. Deze gevaarlijke machtsgreep kan
Nederland een globalistische systeem van dwang, censuur en controle in
trekken.
Ze probeerden het laatste onderdeel van het verdrag
af te ronden, maar slaagden er niet in overeenstemming te bereiken. En
nu proberen ze het er op alle mogelijke manieren door te drukken.
Op
dit moment zetten regeringen zich schrap. En tenzij we nu in actie
komen, kan deze beslissing bepalen of jouw vrijheid wordt beschermd...
of uit handen worden gegeven.
Maar er is nog steeds tijd om het tegen te houden, als je nu handelt.
Maar als je niets doet?
Dan
kan de nachtmerrie van pandemische noodtoestanden en coronamaatregelen
terugkeren. Alleen dit keer sneller, beter gecoördineerd en veel
moeilijker om weerstand aan te bieden.
Dit verdrag geeft de WHO:
- de macht om wereldwijde gezondheidsnoodsituaties uit te roepen, zelfs als jouw land het daar niet mee eens is
- de mogelijkheid om regeringen onder druk te zetten gecentraliseerde wereldwijde maatregelen te volgen
- een kader om lockdowns, dwangmaatregelen, surveillance en censuur sneller en op grote schaal opnieuw in te voeren
- de mogelijkheid om afwijkende geluiden als "misinformatie" te bestempelen en artsen, media en burgers het zwijgen op te leggen
- toegang tot nationale systemen en middelen, met beperkte democratische controle
Wereldwijde bureaucraten en niet-gekozen elites zeggen dat het om "gezondheid" gaat.
Maar laten we eerlijk zijn. Dit gaat om macht.
Gecentraliseerde, niet-gekozen, globalistische macht.
Dit is de toekomst waar ze op dit moment stilletjes naartoe werken, nog vóór het grote evenement in Genève. Ze weten wat er gebeurt als mensen zoals jij zich uitspreken.
Daarom proberen ze dit er met zo weinig mogelijk aandacht doorheen te drukken.
Maar jij hebt al iets krachtigs bewezen:
- Jij hebt het verdrag keer op keer vertraagd
- Jij hebt cruciale wijzigingen afgedwongen in de gevaarlijkste onderdelen
- Jij hebt grote landen zoals de VS en Argentinië onder druk gezet om weg te lopen
- Jij hebt iets wat zij onvermijdelijk achtten veranderd in een echte strijd
En nu zijn we bij het beslissende moment.
Dit is onze beste kans om het verdrag tegen te houden.
Teken nu de petitie en zeg tegen minister Sophie Hermans: VERWERP het WHO-Pandemieverdrag op de Wereldgezondheidsvergadering.
Als
we samen optrekken en de minister van Volksgezondheid overspoelen met
de stemmen van burgers uit het hele land, KUNNEN we dit stoppen.
We hebben het eerder gedaan.
En we kunnen het opnieuw doen.
TEKEN DE PETITIE
TEKEN NU zolang er nog tijd is om jouw gezondheidsvrijheden te verdedigen!
Klik hier: https://citizengo.org/nl/ot/18042---nog-maar-enkele-dagen--teken-nu-om-het-who-pandemieverdrag-eens-en-voor-altijd-te-stoppen