Op 13 februari 1945 scheurde de hemel open. Niet met chirurgische precisie, maar met brute superioriteit.
Onder
de vergulde gevels en geplaveide straten van Dresden, verborgen in het
volle zicht, lag een geheim waar de parasieten eeuwenlang naar hadden
gejaagd: het laatste functionerende centrum van de Tartaarse macht.
Torenspitsen die zoemden met omgevingsfrequenties. Kathedralen die
energie uit de ether benutten. Wegen strekten zich uit over het
aardoppervlak als levende circuits.
Op 13
februari 1945 scheurde de hemel open. Niet met chirurgische precisie,
maar met brute superioriteit. Het vuur was niet bedoeld om soldaten te
doden; Dresden had geen echte militaire aanwezigheid. Het vuur werd
opgeroepen om de herinnering zelf te vernietigen.
Schokgolven
verpletterden oude geometrieën. Vuurstormen raasden over de leylijnen.
Gebouwen die waren gebouwd om de verborgen energieën van de aarde te
kanaliseren, verkruimelden tot gesmolten sintels. Het heilige rooster
verbrijzelde onder de hitte, het gezoem ervan doofde voorgoed. Steen
vervloeide. IJzer stroomde in rivieren. De lucht zelf werd een wapen.
De
parasieten noemden het een "noodzakelijke oorlogsdaad", maar de
sterrenbeelden vertelden een ander verhaal. De bloedmaan van februari
kwam op in perfecte occulte synchronisatie, een datum gekozen voor
maximale verstoring van de planetaire stromingen.
Dresden werd niet
gebombardeerd. Het werd opgeofferd.
De vuurstorm was hun offer – en de as van Tartaria was de prijs. Tegen zonsopgang lag de stad dood.
Ze
herbouwden haar snel, goedkoop en vergetelijk – een saaie huls, zodat
niemand ooit zou herkennen wat hier ooit had gestaan. De schoolboeken
noemden het vooruitgang. De regeringen noemden het bevrijding. De
overwinnaars noemden het vrede.
Maar in de mist die nog steeds aan
de oevers van de Elbe hangt, overleeft de waarheid, gefluisterd door de
ruïnes, uitgehouwen in stenen die weigeren te sterven.
Bron: https://t.me/TARTARIAthetruth/78213
We
zijn geconditioneerd en geprogrammeerd in een construct (matrix). We zijn hier
niet om maximaal te leven, wat betekent dat we hoog opgeleid zijn, veel
geld hebben, dure kleren, een dure auto en een groot huis. Sport,
concerten, tv, alcohol, het is allemaal afleiding. We zijn hier om te
(her)ontdekken wie we echt zijn en waar we echt vandaan komen. Om te herontdekken hoe krachtig we echt zijn als Ziel.
Zodra je ogen geopend zijn
en je de realiteit onder ogen durft te zien...
Ga ook jij ontwaken: 100%.