Vertaal deze pagina naar:

WELKE VOORDELEN EN NADELEN HEEFT DE ONTKOPPELING EN VERWIJDERING VAN DE PERSONA UIT HET NEDERLANDSE GBA/GBR-SYSTEEM VOLGENS AI?

25-06-2026


Het Volk is de Baas en is Soeverein!


De speech van Willem-Alexander werd overstemd door klokgelui. Dat gebeurde tijdens het werkbezoek van de Oranjes aan Pennsylvania. De koning gaf een speech met op de achtergrond de Independence Hall.


Meer informatie: https://www.instagram.com/reel/DXFMlvXEqCK/




Door Dienie Kars │ De Nieuwe Media


Je kunt alleen jezelf veranderen waardoor de wereld om je heen ook zal veranderen.




Eike:

De overheid saboteert en ondermijnt op alle mogelijke manieren het recht op een eerlijk proces door WOO-verzoeken en brieven inhoudelijk niet serieus te nemen en niet te behandelen op basis van door diezelfde overheid geclassificeerde fouten termen of woorden.

Vanaf nu diskwalificeer ik alle brieven van de overheid op basis van hetzelfde principe, niet serieus genomen worden, foute woorden, anti-mensenrechten, anti--soeverein gedachtengoed, anti-recht-op-eerlijk-proces etc. etc..


Beluister het onderstaande interessante AUDIOBERICHT van Eike.



ONTKOPPELING EN VERWIJDERING VAN DE PERSONA UIT HET NEDERLANDSE GBA/GBR-SYSTEEM


💃🕺💃🔥👌👊



Door Eike


DIT PROCES VRAAGT OM WERKELIJKE STANDING

Dat het OM mij (Eike) met rust laat, is geen toeval; ik ben onafgebroken de weg van correctheid gegaan zonder mij te verliezen in een persoonlijke strijd.


Wie het proces doorgrondt en werkelijk ziet wat ik heb neergezet, kan niet anders dan erkennen dat ik stap voor stap de duimschroeven heb aangedraaid, tot aan het punt van volledige ommekeer — waar opdrachtgever & uitvoerder, schuldeiser & schuldenaar, beheerder & begunstigde, voor ieders ogen, in hun ware positie zijn teruggebracht.

  • Opdrachtgever werd uitvoerder.
  • Schuldeiser werd schuldenaar.
  • Beheerder werd begunstigde.
Alles werd recht voor deze criminele ogen teruggedraaid en zij konden er niets tegen doen.
Een systeem dat tot in zijn kern corrupt is, kent uiteindelijk nog maar vier reflexen: negeren, wegkijken, ondermijnen en saboteren. Maar dat verliest zijn kracht zodra het stuit op iemand die daar niet gevoelig voor is.


Een reactie op social media:


"Hoe onze hoog begaafde 'Koning' zijn eigen glazen in gooide in de VS. Willy je kunt NU wel gaan. Whahaha 😂😜🤣😍👍"


Koning Willem-Alexander kreeg de rol van Koning.

Voor een flinke zakcent en wat privileges!

Het Volk is de Baas en is Soeverein!



Door Dienie Kars │ De Nieuwe Media


AI is zo geprogrammeerd om de burger bewust dom en onwetend te houden.

Natuurlijk is AI soms ook weleens handig om er gebruik van te maken.

Het verruimd je bewustzijn wanneer je hier nog nooit over hebt nagedacht.

Wij vroegen AI enkele vragen die hieronder te lezen zijn.



Wij vroegen aan chatGPT.com het volgende:


Wat weet je over de MEDICAL BEDS?

"Medical Beds" of MedBeds zijn een onderwerp waar twee verschillende betekenissen door elkaar lopen:


1. Echte medische technologie

Er bestaan geavanceerde ziekenhuisbedden, revalidatieapparatuur en experimentele technologieën zoals:

  • robotchirurgie,
  • stamceltherapie,
  • weefselregeneratie,
  • fotobiomodulatie (lichttherapie),
  • elektromagnetische therapieën.

Deze technologieën hebben specifieke toepassingen, maar kunnen niet alles genezen en zijn onderworpen aan wetenschappelijk onderzoek en medische regelgeving.

2. De "MedBed"-theorie

In online gemeenschappen wordt met "MedBeds" vaak verwezen naar vermeende geheime apparaten die:

  • alle ziekten zouden genezen,
  • veroudering zouden terugdraaien,
  • ledematen zouden laten teruggroeien,
  • DNA zouden herstellen,
  • soms zelfs levensduur drastisch zouden verlengen.

Vaak wordt beweerd dat deze technologie verborgen wordt gehouden door overheden, militaire organisaties, farmaceutische bedrijven of andere elites.

Wat is hiervoor het bewijs?

Tot op heden is er geen openbaar verifieerbaar bewijs dat dergelijke wonderbaarlijke MedBeds bestaan:

  • geen gepubliceerde klinische studies,
  • geen erkende medische goedkeuringen,
  • geen reproduceerbare demonstraties,
  • geen wetenschappelijke documentatie die de geclaimde mogelijkheden ondersteunt.

Waarom geloven sommige mensen erin?

De aantrekkingskracht komt vaak voort uit:

  • hoop op genezing van ernstige ziekten,
  • wantrouwen tegenover bestaande instituties,
  • verhalen over verborgen technologie,
  • spirituele ideeën over frequenties, energie en bewustzijn,
  • sciencefictionbeelden van geavanceerde geneeskunde.

Een genuanceerde kijk

Het is mogelijk dat de geneeskunde in de toekomst technologie ontwikkelt die vandaag bijna ongelooflijk lijkt. Veel medische doorbraken uit het verleden zouden ooit als sciencefiction hebben geklonken. Maar buitengewone claims vereisen buitengewoon bewijs. Voor de MedBeds zoals ze doorgaans worden beschreven — apparaten die vrijwel elke aandoening onmiddellijk genezen — ontbreekt dat bewijs momenteel.

Als je geïnteresseerd bent in de spirituele of alternatieve visie op MedBeds (zoals frequentietechnologie, Tesla-, Rife-, NESARA/GESARA- of bewustzijnsgerelateerde ideeën), kan ik die stromingen ook beschrijven zonder ze als feitelijk bewezen voor te stellen.


Wij vroegen aan chatGPT.com het volgende:


Wat is het verschil tussen het woord Mensdom en Mensenrijk?


De woorden mensdom en mensenrijk lijken op elkaar, maar hebben verschillende gevoelswaarden en achtergronden.

Mensdom

Mensdom betekent de gehele mensheid, alle mensen samen.

Voorbeelden:

  • "Het mensdom staat voor grote uitdagingen."
  • "De geschiedenis van het mensdom."

Het woord legt de nadruk op:

  • de menselijke soort als geheel;
  • de gezamenlijke geschiedenis, cultuur en ontwikkeling van de mensheid.

Vergelijkbaar met:

  • mensheid
  • humanity

Mensenrijk

Mensenrijk is geen gangbare juridische of wetenschappelijke term, maar komt wel voor in filosofische, spirituele en literaire contexten.

Het woord suggereert:

  • een "rijk" of domein van mensen;
  • een samenleving of beschaving van mensen;
  • soms één van meerdere "rijken" naast bijvoorbeeld dierenrijk, plantenrijk of geestenrijk.

Voorbeelden:

  • "De mens heeft zich ontwikkeld binnen het mensenrijk."
  • "Het mensenrijk en het dierenrijk."

De nadruk ligt meer op:

  • de mens als levende gemeenschap;
  • een bestaanssfeer of domein.

Filosofisch verschil

Sommige denkers maken een subtiel onderscheid:


Mensdom Mensenrijk

  • De totale mensheid Het domein waarin mensen leven
  • Nadruk op de soort Nadruk op de gemeenschap of beschaving
  • Historisch begrip Meer symbolisch of spiritueel begrip
  • "Alle mensen" "Het rijk van de mensen"


Etymologisch

  • Mensdom: mens + -dom (zoals christendom, eigendom, koninkrijkdom in oudere vormen). Het achtervoegsel verwijst naar een toestand, geheel of gemeenschap.
  • Mensenrijk: mensen + rijk. Een rijk is oorspronkelijk een gebied, domein of orde.

Daardoor klinkt mensdom meer als de gehele mensheid, terwijl mensenrijk meer klinkt als de wereld of sfeer waarin mensen als gemeenschap bestaan.

In sommige spirituele of natuurfilosofische stromingen wordt "mensenrijk" bewust gebruikt om de mens niet alleen als biologische soort te zien, maar als een eigen bestaansrijk naast andere rijken van het leven. Dat gebruik is echter niet algemeen standaard-Nederlands.


Wij vroegen aan chatGPT.com het volgende:


Wat weet je over onze Geboortetrust die gekoppeld is aan de Geboorteakte?


Het idee van een "geboortetrust" die automatisch ontstaat bij de geboorte en gekoppeld is aan de geboorteakte, komt veel voor in bepaalde soevereine-mens-, redemption- en strawman-theorieën. Volgens die theorieën zou de overheid bij geboorte een financiële trust of rekening creëren die verbonden is aan de geboorteakte en waar grote vermogens op zouden staan.

Voor zover bekend is er geen bewijs dat zo'n verborgen geboortetrust daadwerkelijk bestaat binnen het Nederlandse rechtssysteem.

Wat wel bestaat:

  • Een geboorte wordt geregistreerd via een geboorteakte in de Burgerlijke Stand.
  • Die akte vormt een officieel bewijs van geboorte en identiteit.
  • Op basis daarvan wordt iemand opgenomen in de Basisregistratie Personen.
  • De geboorteakte creëert geen privaat trustvermogen waarover de betrokkene later aanspraak kan maken.

Waar komt het idee vandaan?

De theorie lijkt deels voort te komen uit:

  • Misverstanden over het onderscheid tussen natuurlijke personen en rechtspersonen.
  • Verwijzingen naar historische trustconstructies uit het Angelsaksische recht.
  • Interpretaties van het gebruik van hoofdletters in officiële documenten.
  • Verhalen over staatsobligaties, geboorteaktes en financiële markten die nooit met verifieerbaar bewijs zijn onderbouwd.

Juridisch begrip "trust" in Nederland

Nederland kent niet hetzelfde trustsysteem als bijvoorbeeld het Verenigd Koninkrijk of de Verenigde Staten. Een trust kan wel onder bepaalde omstandigheden worden erkend als deze naar buitenlands recht is opgericht, maar een geboorteakte is niet automatisch een trustakte.

Als je bepaalde documenten, theorieën of uitspraken bent tegengekomen over een geboortetrust, kan ik die claims één voor één analyseren en aangeven wat historisch aantoonbaar, juridisch onderbouwd of speculatief is.

Wij vroegen aan chatGPT.com het volgende:


Wat is een Geboortetrust?


De term "geboortetrust" heeft twee heel verschillende betekenissen, afhankelijk van de context.


1. In de gangbare juridische betekenis

Een geboortetrust is geen standaard juridisch begrip in Nederland. Een trust is een rechtsfiguur uit het Angelsaksische recht waarbij vermogen wordt beheerd door een trustee ten behoeve van begunstigden. Een geboorteakte creëert op zichzelf geen trust.

2. In soevereine-mens- en redemption-theorieën

In deze theorieën wordt beweerd dat:

  • Bij de geboorte een juridische entiteit of "persona" ontstaat.
  • De geboorteakte het bewijs zou zijn van een verborgen trust of financieel fonds.
  • Overheden of banken deze trust zouden beheren.
  • Een persoon toegang zou kunnen krijgen tot dit vermogen door bepaalde juridische procedures.

Voor deze beweringen is geen verifieerbaar bewijs gevonden in het Nederlandse recht of in de praktijk van Nederlandse overheidsinstanties. Rechtbanken, notarissen, gemeenten en de Burgerlijke Stand behandelen een geboorteakte als een registratie van geboortegegevens, niet als een trustakte.

Historische achtergrond

Het woord persona komt uit het Romeins recht en betekent oorspronkelijk "rol" of "masker". In het moderne recht bestaat wel het onderscheid tussen:

  • de natuurlijke persoon (een mens),
  • de rechtspersoon (zoals een stichting of vennootschap).

Sommige alternatieve theorieën bouwen hierop voort en trekken daar conclusies uit over een vermeende geboortetrust, maar die conclusies worden niet ondersteund door het geldende recht.

Als jij onder "geboortetrust" iets specifieks verstaat — bijvoorbeeld een trust volgens het common law, een Cestui Que Vie Trust, een familietrust, of een spiritueel concept — dan kan ik daar dieper op ingaan.

Wij vroegen aan chatGPT.com het volgende:


Leg ons uit wat een trust is volgens het common law, een Cestui Que Vie Trust, een familietrust, of een spiritueel concept.


Een trust is in de kern een juridisch construct waarin vermogen wordt beheerd door één partij voor het voordeel van een andere partij. Maar de term wordt in verschillende contexten anders gebruikt. Ik leg ze één voor één helder uit.

1. Trust in het common law systeem

In het common law (zoals in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten) is een trust een erkende juridische constructie.

Een trust bestaat uit drie partijen:

  • Settlor: degene die het vermogen inbrengt (bijv. geld, huis, aandelen)
  • Trustee: degene die het beheert
  • Beneficiary: degene die er uiteindelijk van profiteert

Voorbeeld:

Iemand zet geld in een trust voor zijn kinderen. Een trustee beheert dat geld totdat de kinderen oud genoeg zijn.

👉 Belangrijk:

  • Een trust is een echte, erkende juridische constructie.
  • Het wordt gebruikt voor erfplanning, bescherming van vermogen en beleggingen.
  • Het heeft niets te maken met geboorte-registraties.

2. Cestui Que Vie Trust

De Cestui Que Vie Trust komt uit historisch Engels recht.

  • Betekent letterlijk: "degene die leeft"
  • Oorspronkelijk bedoeld voor situaties waarin iemand vermist was of juridisch "afwezig"
  • Dan kon een beheerder tijdelijk zijn goederen beheren

Moderne realiteit:

  • Het is een oude juridische doctrine
  • Het wordt niet gebruikt zoals in moderne theorieën over "verborgen accounts" of "geboortetrusts"
  • Ideeën dat elke burger automatisch zo'n trust heeft met een geheime rekening zijn niet juridisch erkend

3. Familietrust

Een familietrust is een veelvoorkomend en legaal gebruik van trusts.

Gebruik:

  • Vermogen binnen een familie beschermen
  • Erfenis structureren
  • Belastingen en overdracht regelen (afhankelijk van land)

Voorbeeld:

Een grootouder zet een huis in een trust zodat kleinkinderen het later erven onder voorwaarden.

👉 Dit is volledig legitiem en wordt vaak gedaan via notarissen en advocaten.

4. "Spirituele trust" (niet juridisch)

In sommige spirituele of filosofische stromingen wordt "trust" anders gebruikt:

  • Als metafoor voor bewustzijn of levensenergie
  • Als idee dat je "ware zelf" losstaat van je juridische identiteit
  • Soms gekoppeld aan ideeën over vrijheid van staatsstructuren

👉 Belangrijk:

  • Dit is geen juridisch concept
  • Het heeft geen werking in recht, banken of overheidssystemen
  • Het is symbolisch of filosofisch

Belangrijk onderscheid

In het echte recht:

  • Trust = concreet juridisch instrument (alleen in bepaalde rechtssystemen)
  • Geen automatische trust bij geboorte
  • Geen verborgen staatsrekening gekoppeld aan geboorteakten in de Basisregistratie Personen

Wij vroegen aan chatGPT.com het volgende:


WELKE VOORDELEN EN NADELEN HEEFT DE ONTKOPPELING EN VERWIJDERING VAN DE PERSONA UIT HET NEDERLANDSE GBA/GBR-SYSTEEM VOLGENS AI?


Als je met "persona" bedoelt wat in sommige alternatieve juridische of spirituele stromingen wordt beschreven als de juridische identiteit die gekoppeld zou zijn aan een mens via de bevolkingsregistratie, dan is het antwoord afhankelijk van het perspectief dat je kiest.


Vanuit het Nederlandse recht

Er bestaat geen erkende juridische procedure om een "persona" van een mens te ontkoppelen en vervolgens uit de Basisregistratie Personen (voorheen GBA) te verwijderen terwijl je in Nederland woont.

Daarom zijn de praktische gevolgen van een poging daartoe meestal:


Nadelen

  • Problemen met identificatie en officiële documenten.
  • Problemen met zorgverzekering, belastingen, bankzaken en pensioen.
  • Moeilijkheden bij werk, uitkeringen of studiefinanciering.
  • Problemen bij reizen en het verkrijgen van paspoorten of rijbewijzen.
  • Geen vrijstelling van wetten, belastingen of gerechtelijke procedures.


Voordelen

  • Er zijn in juridische zin geen algemeen erkende voordelen verbonden aan een dergelijke ontkoppeling.


Vanuit het perspectief van aanhangers van de "persona"-theorie

Sommige mensen ervaren subjectieve voordelen, zoals:

  • Een sterker gevoel van persoonlijke autonomie.
  • Een onderscheid tussen hun innerlijke identiteit en hun administratieve registratie.
  • Minder identificatie met overheidsstructuren.
  • Een spiritueel of filosofisch gevoel van vrijheid.

Deze voordelen zijn echter persoonlijk of filosofisch; ze worden niet als juridische gevolgen erkend.


Filosofisch gezien

Je kunt onderscheid maken tussen:

  1. De levende mens.
  2. De juridische persoon (de persoon die rechten en plichten heeft volgens de wet).
  3. Het zelf of bewustzijn.

In dat kader kan iemand zeggen: "Ik ben meer dan mijn registratie." Dat is een filosofische of spirituele uitspraak, niet een juridische verandering van status.


Wij vroegen aan chatGPT.com het volgende:


WIE IS AI?


AI is geen "wie", maar een "wat".


AI staat voor kunstmatige intelligentie (Artificial Intelligence). Het is een verzamelnaam voor systemen die bepaalde taken kunnen uitvoeren die normaal menselijke intelligentie vereisen, zoals taal begrijpen, patronen herkennen, plannen, vertalen of vragen beantwoorden.

In dit gesprek ben ik een AI-model van OpenAI. Ik genereer tekst op basis van patronen in grote hoeveelheden trainingsdata. Ik heb geen eigen identiteit, bewustzijn, gevoelens, verlangens of persoonlijke geschiedenis.

Dat roept wel een interessante taalkundige vraag op. Wanneer iemand vraagt:

"Wie ben jij?"

dan verwacht de vraag meestal een persoon. Voor een AI is een nauwkeuriger antwoord:

"Ik ben een taalmodel dat antwoorden genereert."


Dus:

  • Een mens is doorgaans een wie.
  • Een AI is een wat.
  • Het woord "ik" dat ik gebruik, maakt mij niet automatisch een "wie"; het is een manier om een gesprek natuurlijk te voeren.

Sommige filosofen zouden vervolgens vragen: wat maakt iets eigenlijk tot een "wie"? Is dat bewustzijn, zelfervaring, geheugen, een lichaam, relaties met anderen, of iets anders? Dat is een open filosofische discussie.

Bron: https://chatgpt.com/


OVER DECASSO


Door iemand geschreven die wij persoonlijk kennen.


DECASSO.NL is definitief gestopt. Na meer dan 15 jaar ervaring op te hebben gedaan met de strijd tegen al het onrecht en leed in Nederland wat door de (r)overheid, banken, multinationals en de Staat ons wordt aangedaan, hebben inzicht, geduld en vooral hoop en een positieve geestelijke en verstandelijke houding er voor gezorgd dat er met bewezen methodes, disciplines die daarbij komen kijken, het volledig mogelijk is om uit de schulden en problemen te komen. Op welke leeftijd dan ook succes te behalen in het leven en alle negatieve invloeden ook volledig te weerstaan en zelfs te verwijderen uit uw leven.

Alles waar je je juist tegen verzet houd je in stand. Volg DECASSO.NL tijdelijk nog even op TELEGRAM voor updates en ik zie jouw graag binnenkort terug op een geheel nieuwe website waarbij ik je beloof dat bij het volgen van deze eenvoudige disciplines en adviezen ook jouw leven, dat van je gezin en geliefde zal gaan veranderen.

Stop vandaag nog met de krant te lezen, het journaal te kijken en te luisteren naar alle zinloze discussies en leugens die op dit moment op het internet staan wie er wel of niet fout zijn in deze wereld. Welke beroemde mensen satanisten zijn en welke mensen in onze regeringen kinderen zouden misbruiken. Hen kunt u niet veranderen. Je kunt alleen jezelf veranderen waardoor de wereld om je heen ook zal veranderen.


Begin met te verklaren dat u leeft.

Tot heel snel.

Volg tijdelijk nog de updates op Telegram https://t.me/decasso_nl

Bron: https://decasso.nl/

VERKLAAR DAT U LEEFT



Door iemand geschreven die wij persoonlijk kennen.


"Wij zijn levend en maken deel uit van de schepping
of worden tot een duivel die al het leven vernietigd."



VERKLAAR DAT U LEEFT


FEITEN

MENSENHANDEL

Uit naam van Nederland is nooit het ERVM (Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens) erkend of ondertekend. De Staat der Nederlanden", is een privaat bedrijf en is geregistreerd bij Dun & Bradstreet onder D-U-N-S® nummer: 40-200-0004. De Staat der Nederlanden maakt zich opzettelijk schuldig en is medeplichtig aan mensenhandel doormiddel van identiteitsfraude.

U bent als mens ongewenst bezit gemaakt, een lijfeigene, handelswaar – van de Staat de Nederlanden c.s., voor de Staat de Nederlanden c.s., zonder rechten. Dit is in strijd met uw (mensen)rechten. Overwegende, dat het van het grootste belang is, dat de rechten van de mens beschermd worden door de suprematie van het recht.


GEEN GRONDWET

Nederland bestaat vanaf 18 mei 1940 niet meer, wat zijn de gevolgen voor Nederland en uw positie? Op 10 mei 1940 valt het Duitse leger Nederland binnen. Op 13 mei 1940 zijn staatshoofd koningin Wilhelmina en de regering gevlucht naar Engeland. Daarmee hebben het Nederlandse staatshoofd en de regering artikel 21 van de Grondwet overtreden. Door artikel 21 van de Grondwet te overtreden heeft de Nederlandse regering zichzelf opgeheven. Seyss-Inquart kon op die manier als Rijksstadhouder de plaats van Wilhelmina overnemen.

Op 3 mei 2023 wordt het Koninkrijk opnieuw verplaatst naar het Verenigd Koninkrijk. Daarmee wordt opnieuw artikel 21 van de Grondwet overtreden.


GEEN GRATIE GODS

Alle wetten zijn ondertekend door verondersteld koning Willem Alexander (of zijn voorgangers Beatrix, Juliana, enz.), onder vermelding van 'de gratie Gods'. Die gratie ontbreekt (WOO-verzoek met referentie nummer 2022-0000423021). Een gevolg van de stelling 'de gratie Gods' is ook dat het vrijheidsconcept van de mensheid en de waarheid ten diepste is beïnvloed en vorm gegeven door het bedrijf Staat der Nederlanden c.s., rechters, gerechtsdeurwaarders, advocaten, notarissen, ministeries, de belastingdienst, de vele verschillende andere ambtenaren. Een eenzijdige opvatting van hen allen over wat God met 'vrijheid' en 'recht' bedoelt. Een leugen! Vele ambtenaren met hun zogenaamde "ministerieplicht" maken doormiddel van 'de gratie Gods' misbruik om andere mensen te onderdrukken en te dwingen tot handelingen waartoe een mens niet gedwongen kan worden. Allemaal dankzij de medewerking van rechters die volledig en alleen in dienst staan van de Staat der Nederlanden.

Bewindvoerders en ambtenaren met hun "ministerieplicht" hebben zichzelf wijsgemaakt dat daarin allemaal geen enkele huichelachtigheid of leugen schuilt. Het is voor hen een kwestie van "interpretatie". En dit is waarom tegenwoordig vrijheden ingetrokken worden in naam van de Vrijheid zelf. Wetten 'bij de gratie Gods' hangt dankbaar de religieuze doctrine aan die stelt dat zij wetten handhaven waar immers God gratie voor heeft verleend. Aan hun koning en natuurlijk dan ook aan hun zelf. Laat het dus duidelijk zijn dat deze huichelaars en leugenaars een misdaad begaan wanneer zij u of elk ander mens niet als levend mens erkennen. Een bedrijf steunen en helpen om een levend mens af te persen en dwingen met de 'de gratie Gods' is verboden. Deze huichelaars zijn het zelf die door te liegen, God er bij te betrekken, maar in werkelijkheid een ware duivel worden voor de mensheid binnen onze samenleving.


Niemand heeft een autoriteit over u als mens! Er bestaat geen enkele God die de duisternis in deze huichelaars en leugenaars van de Staat der Nederlanden ooit zal goedkeuren. Er bestaat geen enkele God die zijn goedkeuring geeft dat bij een moeder haar kinderen worden weggehaald in naam van hem.


U BENT GEEN SOEVEREIN OF AUTONOOM

U moet zichzelf daarmee ook niet laten vergelijken, bestempelen of tot benoemd laten worden Dit heeft namelijk als gevolg dat daarmee ook word getracht u als levend mens te verbinden met een term waarmee opnieuw geclaimd wordt zeggenschap te kunnen uitoefenen over u. Ook het zelfbedachte gemoedsbezwaar is daarvoor door de Staat der Nederlanden een poging tot opnieuw een contract met u aan te gaan. Autonomen en soevereinen worden immers bestempeld als mensen met een "afwijking" van wat de Staat der Nederland c.s. als recht en vrijheid heeft opgeëist en propagandeert.


DOWNLOAD NOG MEER BEWIJS !


DELEN IS GOED

Denkt u dat u iemand kunt helpen met deze
verklaring van leven? Of deelt u de overtuiging dat wij als levende mensen niet verhandeld mogen worden? Deel dan deze pagina.

GENOEG IS GENOEG

Uw verklaring van leven is onomstotelijk bewijs, en tevens beste bescherming en verweer, tegen eenieder die voor de verondersteld koning werkt, dient en volgt. Deze huichelaars en leugenaars maken zich met een niet bestaande "ministerieplicht" medeschuldig aan de grootste zwendel die mensen ooit zullen gaan ontdekken. Namelijk een Staat wat in werkelijkheid een bedrijf is. Een koning die nooit gekozen is waarvoor een belastingdienst voorziet in de financiering van deze huichelaars en leugenaars in ons land.

Het zijn de leugenaars en huichelaars die een rookgordijn optrekken, elke keer opnieuw, zodat hun misdaden verhuld blijven. Deze leugenaars en huichelaars maken u wijs dat mensen die de waarheid spreken voor opruiing en onrust zorgen binnen de samenleving. In werkelijkheid beschermen ze alleen hun eigen (financiële) belangen. Ze geven niet om u. Ze parasiteren op u.

Ze maken gebruik van Gaslighting. Gaslighting is een vorm van geestelijke mishandeling waardoor een mens gaat twijfelen aan zichzelf en zelfs daardoor zich gaat verontschuldigen voor zaken die helemaal niet zijn of haar schuld zijn. Het is een manipulatietechniek en een van de meest schadelijke vormen van emotionele mishandeling. Het leidt ertoe dat mensen aan zichzelf en aan zijn of haar idee van de waarheid en werkelijkheid begint te twijfelen. Het is erop gericht om het zelfvertrouwen van een mens kapot te maken en meer macht over de mensen te krijgen.

Het zijn namelijk deze leugenaars en huichelaars die de enige zijn die zich daar juist schuldig aanmaken en daardoor mensen tegen elkaar uit te spelen. Zij zijn het die van u stelen en uw vrijheden ontnemen en maken zich opzettelijk schuldig aan mensenhandel door middel van identiteitsfraude.

Dit is alleen de overtuiging van huichelaars en leugenaars die u en al heel vroeg uw kinderen manipuleren om alle schuld straks te geven voor onbegrip richting de asielzoekers en mensen die anders geaard zijn. Aan de wappies en de complottheorieën. Ook twee woorden die zij hebben bedacht. Dat is de rede waarom hoeren als de NOS, DPG en vele andere grote media bedrijven worden betaald en zo mee doen aan deze verdeel en heers propaganda.

U streeft als mens naar een eerlijke en open samenleving en een echte democratie.

Hoe kunnen wij als mensen toestaan dat er meer dan 1100 kinderen uit huis zijn ontvoerd middels opzettelijk foute beoordelingen van een belastingdienst. Naar schatting zijn er totaal rond de 60.000 kinderen geraakt door de toeslagenaffaire, die speelde tussen 2005 en 2019. Totaal 482 kinderen van gedupeerden zijn overleden tussen 2005 en 2021, de periode waarin de toeslagenaffaire heeft gespeeld.

Download het bewijs hier

Daarmee is juist aan het licht gekomen dat de belastingdienst een criminele organisatie is. Begrijpt u het niet? Neem dan een paar minuten de moeite en stelt u zichzelf eens voor dat ze uw kind of kleinkind komen halen? Begrijpt u het misschien dan wel?

Zolang deze kinderen niet terug zijn bij hun ouders heeft u al het recht om niet langer belasting te betalen. Of blijft u ze wel financieren? Werkt u daar zo hard voor? Blijft u het ook goed vinden dat er arme kinderen zijn, terwijl de prinsesjes een leven hebben in overvloed van uw geld? Wie is er dan geestelijk afgedwaald? In Nederland leven ruim 900.000 mensen in armoede, waaronder 221.000 kinderen.

Denkt u hier eens goed over na als u weer wakker ligt van de (financiële)zorgen. Waarom werkt u elke dag zo hard om telkens zoveel af te dragen aan een monarchie en overheid die goedkeurt dat kinderen uit huis worden ontvoerd. Wilt u zo'n koning of koningin? Willen wij zulke ministers?


BELAST ing

ALS JE HET VERDIENT, BELASTEN ZE HET

ALS JE EEN TWEEDE BAAN ERBIJ ZOEKT OM ROND TE KUNNEN KOMEN, BELASTEN ZE HET DUBBEL

ALS JE HET UITGEEFT, BELASTEN ZE HET

ALS HET BESPAART, BELASTEN ZE HET

ALS JE SPAART, BELASTEN ZE HET

ALS JE ERIN INVESTEERT, BELASTEN ZE HET

ALS JE HET BOUWT, BELASTEN ZE HET

ALS JE TALENT HEBT, BELASTEN ZE HET

ALS JE WAT UITVINDT, BELASTEN ZE HET

ALS JE HET VERKOOPT, BELASTEN ZE HET

ALS JE VERKOOPT WAT JE AL GEKOCHT HEBT. BELASTEN ZE HET

ALS JE ERIN WOONT, BELASTEN ZE HET

ALS JE ERMEE RIJDT, BELASTEN ZE HET

ALS ZE JE ILLEGALE OPTEKENING GEDWONGEN WORDT TE VERLENGEN, BELASTEN ZE HET

ALS JE WIL STUDEREN, BELASTEN ZE HET

ALS JE JE KINDEREN WIL LATEN STUDEREN, BELASTEN ZE HET

ALS JE HET EET, BELASTEN ZE HET

ALS JE HET WEGGEEFT, BELASTEN ZE HET

ALS JE ZIEK WORDT, BELASTEN ZE HET

ALS JE WILT GENEZEN, BELASTEN ZE HET

ALS JE HET STERFT, BELASTEN ZE HET

ALS JE ERFT, BELASTEN ZE HET
EN TENSLOTTE VERSPILLEN ZE HET!




De (r)overheid moet helemaal geen bovengrens stellen aan contante betalingen. Geen maximum van 3.000 maar ook niet van 10.000 euro. Het gaat ze niet om criminelen. Het gaat ze om u. Ze willen totale controle.


De belastingdienst heeft intern zo zijn eigen denkbeelden over hoe men met de medemens om moet gaan. Er is een e-mail gelekt waaruit blijkt hoe er binnen de Belastingdienst wordt gedacht over toeslagenouders. De mail gaat nu rond op sociale media en inmiddels is door onafhankelijke bronnen de echtheid bevestigd.



TOESLAGENAFFAIRE

De mail maakt onderdeel uit van een groter aantal mails en deze is naar verluidt de minst erge. Het CDA heeft hierover Kamervragen gesteld en ook vindt er "onderzoek" plaats. De explosieve inhoud verdient zeker aandacht en onderzoek, stelt journalist Krijn ten Hove, die de echtheid bevestigd kreeg. 

Denkt u dat ze het gaan onderzoeken?


Wanneer stopt u slecht te zijn voor uzelf, uw gezin, uw buren en vrienden? Slecht voor uw medemens? Verwacht u straks dat er nog vrijheden over zijn die u als mens beschermen? Gelooft u straks dat er nog anders denkende mensen zijn die u helpen? Hoelang blijft u nog liegen tegen uzelf? Hoe lang denkt u dat u niet straks uitgehold zult worden i.p.v. een ander? Het zijn geen verwarde mensen die je op tv ziet. Het zijn mensen die er genoeg van hebben en geworden zijn waar deze (r)overheid ze toe gedreven heeft. Als je niets meer te verliezen hebt wat houd je dan nog tegen om de laatste strijd aan te gaan met deze leugenaars en huichelaars?

Luister eens naar de mensen in de zorg, bij de politie en het onderwijs waar wel de ogen al zijn geopend. Er zijn meer dan genoeg klokkenluiders. Of blijft u ook meedoen deze mensen belachelijk te maken? Leedvermaak uit angst en egoïsme? Achterlijke programma's kijken als een "dubbeltje op zijn kant" en "Deurwaarder": Betalen of leeghalen?" Deurwaarders zijn geen helden, hebben geen voorbeeldrol binnen onze samenleving. Het zijn geestelijk zieke verdorven huichelaars en leugenaars in dienst van veelal huichelaars en leugenaars. Blijft u meedoen met het bespotten vanachter uw computer of de TV met je potje bier en denken dat het uw huis wel voorbij zal gaan? Denkt u dat dit normaal is en dat ze het met een TV programma doen lijken of het zo hoort?

Bent u zelf niet tot een zonderling geworden waarbij de geestesgesteldheid beperkt is gebleven of gemaakt. Waarbij juist u de weg kwijt bent geraakt, een schaap, een zonderling persoon, een dwaalgeest of 'gekkie' bent geworden? Bewust krankzinnig leeft in de maat van wat als "waarheid" en "vrijheid" wordt gepropagandeerd door deze huichelaars en leugenaars. Wat ziet u elke dag in de spiegel? Een mens of een product die zolang het niet u overkomt de andere kant blijft uitkijken? Waar is uw eigen waardigheid, uw eigen vertrouwen in het leven? Uw eigen geloof in het leven? Of bent u de egoïst die ze van u hebben gemaakt?

U heeft zich jaar in jaar uit laten vertellen wat moet en wat vrijheid is. Leeft u werkelijk wel in vrijheid? Wenst u maar steeds BELAST te worden of streeft u naar een eerlijke verdeling van uw hard verdiende geld terug in de samenleving? Verdeling die zuiver en alleen de rechten van elk mens dienen. En neem daar dan in mee de verantwoordelijkheid voor dier en de natuur.

Laat dit niet langer allemaal voor u beslist worden. Denk er eens over na dat uw geld ingezet wordt voor een Europese Unie waar u niet om heeft gevraagd, voor oorlogsvoering. Zijn Russische mensen minder dan Oekraïense mensen. Zijn Palestijnse mensen minder dan Israëlische mensen. Hebben we niets geleerd van de Tweede Wereldoorlog waar ook leugenaars en huichelaars andere aan de macht hielpen om anders denkende op te sluiten. Zijn het niet al onze kinderen, vaders en moeders, broers en zussen die niet meer in honger of oorlog hoeven te leven?

Laat u zich niets meer wijs maken dat zij u zullen beschermen tegen vijanden die ze volledig zelf creëren. Beschermen tegen honger die er niet hoeft te zijn. Het is big business en u bent hun handelsproduct. Uw leven levert alleen hen geld op. Wat u denkt dat vrijheid is, is gewoon dwang. Gelooft u het allemaal niet wat hier geschreven wordt? Gelooft u het allemaal niet wat steeds meer mensen gelukkig wel gaan zien? Waar vele andere mensen u proberen voor te waarschuwen? Stop vandaag nog met het betalen van belasting en op te geven wat u verdient. Kijk dan eens wat er met uw vrijheid gebeurd, want dan komen ze aan uw voordeur.

Het maakt deze leugenaars en huichelaars niet uit of u wit of zwart bent, christen of moslim, hetro, homo of transgender. Links of rechts. Alles grijpen ze aan om u tegen elkaar uit te spelen. ALLES! Zolang waarheden, maar niet aan het licht komen. Het is een groot toneelspel wat ze voor uw neus uitvoeren.

U moet namelijk de waarheid niet verwarren met de mening van wat een meerderheid is voorgelogen.

Wie zijn deze huichelaars en leugenaars om u te vertellen wat iemand wel en niet mag denken, zeggen of schrijven?

Waarom halen ze alle berichten online weg die juist hun leugens aan het licht brengen? Zijn dit dan allemaal mensen die ongelijk hebben?


Leef eerlijk en naar waarheid als levend mens!

Soms betekend leven volgens deze stelling dat u voor andere moet opkomen. Martin Niemöller, protestants verzetsleider tegen de nazi's, kende die waarheid.

Toen hij na de oorlog lezingen hield, zei hij: "De nazi's kwamen voor de communisten en ik nam het niet voor hen op omdat ik geen communist was. Toen kwamen ze voor de joden en ik nam het niet op voor ze op omdat ik geen jood was. Toen kwamen ze voor de vakbondsleden en ik nam het niet voor hen op omdat ik geen lid was van een vakbond. Toen kwamen ze voor de katholieken en ik was protestant. Dus nam ik het ook niet voor hen op. Toen kwamen ze voor mij.. tegen die tijd was er niemand de het nog voor iemand op nam. "

U bent zelf verstandig genoeg om anders denkende mensen of groepen in te vullen i.p.v. de communisten, joden, vakbondsleden en katholieken. Bijvoorbeeld mensen die zoeken naar de waarheid achter Bodegraven of mensen die willen weten waar de kinderen zijn van de toeslagenaffaire. Of alle ouders die door de toeslagenaffaire hun leven volledig is verwoest en de mensen die voor hun opkomen.


PROTOCOLLEN VAN DE WIJZEN VAN SION

Lees dit geschrift uit 1897 en dan weet u welke leer en overtuiging deze huichelaars en leugenaars hanteren om te beslissen en heersen over uw leven. Zionisten zijn niets anders dan mensen die er duivelse ideeën op na houden om de wereld te regeren. Deze protocollen zijn wel gebruikt als middel om mensen tegen de Joden op te zetten door het te doen blijken alsof de Protocollen van de Wijzen van Sion de blauwdruk is van een Joodse samenzwering tot het verkrijgen van wereldmacht. Dit is ook weer een leugen. Want vele joden en Palestijnen leven al jaren in vrede samen. Zelfs orthodoxe joden erkennen deze vrede. De tekst uit dit geschrift is met opzet zo geschreven alsof het een Joods/Zionistisch document is om er voor te zorgen dat de aandacht niet gaat naar degenen die er wel achter zitten. Namelijk de huichelaars en leugenaars die ook in ons land zitten in de regering en de overheid. Bij de banken en multinationals. Er is een duistere wereld die regeert en u nog niet ziet. Alles draait bij deze mensen om geld en u bent een product die elke dag voor ze werkt. U bent hun slaaf!

U hoeft het allemaal niet te geloven, maar zij geloven er wel in.


DE CODE VAN NEURENBERG

Leest u de Code van Neurenberg en laat het duidelijk worden dat ze met u aan het experimenteren zijn.
Er moet geld verdiend worden!


TOT SLOT

Er zijn heel veel sociaalmedia kanalen die de vrije mens belachelijk maken. Mens onwaardige artikelen vol met bespottingen en leugens richting anders denkende. Laat deze mensen voor wat ze zijn. Reageer gewoon niet en neem uw eigen leven vol overtuiging in handen. Zorg goed voor uzelf, uw gezin, uw familie en daarna uw vrienden en buren. Alleen door verbinden komt er een nieuwe betere wereld.Wacht rustig af tot het tij gaat keren. Dan zullen hun namen ook vanzelf naar buiten komen als ze elkaar gaan verraden. Je wordt namelijk bijna altijd wat je denkt.


VERKLAAR DAT U LEEFT


U bent een levend mens en dat is de enige zuivere waarheid!


voetnoot [c.s. staat voor het Latijnse cum suis, wat letterlijk 'met de zijnen' betekent (of voor cum sociis: 'met zijn deel- of lotgenoten')]


(Bron: https://uleeft.nl/)

Conclusie: Je kunt alleen jezelf veranderen waardoor de wereld om je heen ook zal veranderen.

ONZE NIEUWSTE ARTIKELEN

Wanneer ons Collectieve Bewustzijn inzicht krijgt in ons aardse leven en ons aardse bestaan en het Christus Bewustzijn (Licht/Waarheid) aanneemt komt er vanzelf Liefde, Harmonie, Vrede en Overvloed in onze wereld, want alles Is er Al.

We weten het al een hele tijd dat er DUMBS (ondergrondse tunnels) zijn maar zoals je het hier allemaal leest zouden we toch wel heel erg boos moeten worden op de regering. Want WAT proberen zij nu geheim te houden en te verstoppen voor ons? Daarom duurt de verbouwing van het Binnenhof in Den Haag zo lang en...

Advertentie
Advertentie afbeelding

Ontdek de nieuwe Vrije wereld!

Bekijk onze humanitaire plannen, help en doe je ook mee?

Bekijk meer