VRAAG: "MOET NEDERLAND BLANK BLIJVEN?"
Is Nederland alleen voor de Blanken?
De Amerikaanse president Donald Trump geeft de pen terug aan zijn ambtgenoot in de Verenigde Arabische Emiraten, sjeik Mohamed bin Zayed Al Nahyan, nadat hij donderdag het gastenboek in Qasr Al-Watan in Abu Dhabi had ondertekend.

Leestijd: 2 minuten
Bijgewerkt 03:58 uur EDT, vrijdag 16 mei 2025
De Amerikaanse president Donald Trump geeft de pen terug aan zijn ambtgenoot in de Verenigde Arabische Emiraten, sjeik Mohamed bin Zayed Al Nahyan, nadat hij donderdag het gastenboek in Qasr Al-Watan in Abu Dhabi had ondertekend.
CNN —
De Verenigde Staten en de Verenigde Arabische Emiraten gaan samenwerken aan de bouw van een enorm datacentercomplex in Abu Dhabi om de mogelijkheden van kunstmatige intelligentie te vergroten. Het complex zal een capaciteit van 5 gigawatt hebben, genoeg om een grote stad van stroom te voorzien.
De overeenkomst, die donderdag werd aangekondigd tijdens het bezoek van de Amerikaanse president Donald Trump aan de Verenigde Arabische Emiraten, zal volgens het ministerie van Handel de grootste datacenteruitrol buiten de Verenigde Staten betekenen. Het begint met een AI-datacenter van 1 gigawatt, maar zal uiteindelijk een gebied van 10 vierkante mijl beslaan.
Het project zal naar verwachting ook de aanwezigheid van Amerikaanse AI- en cloudbedrijven in het Midden-Oosten vergroten, waardoor ze het mondiale zuiden beter van dienst kunnen zijn.
In de aankondiging van het ministerie van Handel werden geen bedrijven bij naam genoemd, hoewel Nvidia-CEO Jensen Huang wel aanwezig was bij een van Trumps ontmoetingen in de Verenigde Arabische Emiraten. Nvidia weigerde commentaar te geven.
Trump heeft zich ingezet om investeringen in AI te stimuleren, omdat het succes van Amerikaanse technologiebedrijven cruciaal wordt geacht voor het behoud van de positie van de VS als wereldmacht.
Gerelateerde verticale video De VAE begroeten Trump met trommels, gezang en dans.
"Door 's werelds toonaangevende Amerikaanse technologieplatform uit te breiden naar een belangrijke strategische partner in de regio, is deze overeenkomst een belangrijke mijlpaal in het verwezenlijken van president Trumps visie op Amerikaanse AI-dominantie", aldus minister van Handel Howard Lutnick in een verklaring.
De VAE heeft ook aangegeven dat het tegen 2031 een wereldleider op het gebied van kunstmatige intelligentie wil worden.
Voorafgaand aan het bezoek van Trump zei de minister van Onderwijs van de VAE, Sarah Al Amiri, dat het land zijn economie wil diversifiëren, met name op het gebied van AI en technologie.
Investeringen in AI-infrastructuur worden gezien als cruciaal voor het veiligstellen van de toekomst van de regio na het olietijdperk.
Het Witte Huis kondigde donderdag ook een overeenkomst aan waarbij de VAE zich ertoe hebben verplicht om datacenters in de Verenigde Staten te bouwen of te financieren die "minstens even groot en krachtig" zijn als die in de VAE.

Elon Musk wil nieuwe satellieten (nieuwe sterren) direct onder het firmament plaatsen, onder de Atlantis Dome, onder de koepel van onze aarde.
Lees het Boek van Henoch om jezelf te informeren over de vlakke aarde.
Zo boven, zo onder.
De vraag is hoeveel artikelen wij nog moeten gaan schrijven voordat de samenleving bewust wordt van zichzelf en hun saaie en moeilijke leven als loonslaaf.
In de kosmologie van de Bijbel is het firmament, hemelgewelf of uitspansel, (zie blauwe afbeelding hierboven) de structuur boven de Hemel, bestaande uit een vaste Koepel. God schiep het firmament om de wateren te scheiden. Water boven het firmament en water onder het firmament. Aan het firmament zijn de sterren bevestigd en waarachter wind, regen en sneeuw gelegen waren. Het woord firmament komt van het latijnse woord firmamentum.
Het woord Firmament werd gebruikt in het Late Latijn met "stevige of vaste structuur", afgeleid van het Hebreeuwse raqia, een woord dat zowel voor hemelgewelf als voor de bodem van de aarde in het Oude Testament wordt gebruikt. De vertaling is daarom onzeker.
(bron)
Door tunnels in de aarde kunnen ze naar de andere kant van de platte schijf geraken (schieten) door het O moment. Deze kennis is aanwezig die in de tunnels hebben gewerkt.
Aarde, binnen aarde, buiten de aarde = buitenaards.
Zolang je het Merkteken van het Beest (Openbaring 13) aanneemt heb je de ongemakken met je mee te dragen. Aan
de oude Tien Geboden van God van Mozes of aan de Natuurwetten hebben we al meer dan
genoeg om ons aan te houden. Het voorstel is daarom reeds geweest op 11 september 2025 om verder te gaan met de nieuwe Tien Geboden van God, daar hebben we onze handen meer dan vol aan. We gaan nu de tijd tegemoet van de Apocalyps (om de 3600 jaar).
Wie gaan dat overleven? Dat staat nog in de sterren geschreven!
Wij presenteren U graag de op 11 september 2025 vastgelegde "Nieuwe Tien Geboden van God", dit is exact 24 jaar na de aanslag in 2001 (aanslag 9/11) in New York.
(bekijk de onderstaande video)

De Amerikaanse ondernemer en miljardair Elon Musk heeft met zijn bedrijf SpaceX een aanvraag ingediend om tot 1 miljoen satellieten naar de ruimte te kunnen sturen. Musk wil op die manier een netwerk van datacenters creëren die in een baan om de aarde draaien. Maar er blijven nog veel vragen.
Gepubliceerd op zaterdag 31 januari 2026
SpaceX deed de officiële aanvraag
voor een "SpaceX Orbital Data Center System" bij de Federal
Communications Commission (FCC). Het project wordt er beschreven als
"een constellatie van satellieten met een ongeziene rekencapaciteit om
AI-modellen te voeden en de toepassingen die ervan afhangen".
Musk heeft eerder al een groot aantal satellieten de ruimte in geschoten voor Starlink, zo'n 9.600. Die zorgen voor een betere verspreiding van mobiel internet, ook op afgelegen plaatsen. Maar de cijfers voor zijn nieuwste plannen zijn dus van een heel andere orde.
SpaceX argumenteert dat datacentersystemen rond de aarde – een idee dat niet nieuw is – nodig zijn voor de toekomst. De verdere groei van artificiële intelligentie zal steeds grotere datacenters en netwerken vragen.
Door
artificiële intelligentie (AI) zullen datacenters tegen 2030 ruim
dubbel zoveel energie verbruiken. Dat zal een uitdaging vormen voor de
energiezekerheid en de CO2-uitstoot opdrijven, meldt het Internationaal
Energie Agentschap (IEA) in een rapport.

In
de ruimte zou dat op de (relatief) goedkoopste en meest
energie-efficiënte manier kunnen. Het zou ook een minder grote impact op
de aarde hebben, waar ze veel energie gebruiken en gekoeld moeten
worden, wat veel water vraagt.
Wat zijn datacenters?
Datacenters worden momenteel steeds groter, omdat een almaar grotere capaciteit nodig is. Het zijn grote gebouwen vol krachtige computers die nieuwe data verwerken en opslaan. SpaceX zegt dat de noden daarvan stilaan de "capaciteiten op aarde" aan het overstijgen zijn.
De satellieten zouden in een 'low orbit' (of lage baan) vliegen, 500 tot 2.000 kilometer boven de aarde, en zonne-energie gebruiken. Er zou een 'optische link' komen met het huidige netwerk van Starlink. Musk liet eerder al verstaan dat hij de Starlink-technologie ziet als een goede basis voor een eventuele uitbouw van datacenters in de ruimte.
Maar
hoe de nieuwe datacenters er precies gaan uitzien en hoe ze gaan
werken, blijft nog onduidelijk. In de aanvraag heeft SpaceX het onder
meer over "plannen om verschillende soorten satelliethardware te
ontwerpen en te gebruiken", maar echte details staan er niet. Ook over
een mogelijke timing is nog niets bekend.
Of de aanvraag voor mogelijk 1 miljoen satellieten goedkeuring zal krijgen van de FCC, valt nog af te wachten. Experts wijzen erop dat SpaceX eerder een aanvraag deed voor 22.488 nieuwe satellieten voor de tweede generatie Starlink-satellieten, maar dat Musk uiteindelijk groen licht kreeg voor 'maar' 7.500 exemplaren.
Ook over het project zelf zijn nog veel vragen te stellen. "De aanvraag lijkt snel-snel te zijn gebeurd, en het lijkt allemaal nog heel embryonaal", vertelt Tim Farrar, een expert in de satellietindustrie, aan de gespecialiseerde website pcmag.com.
"Maar het kan wel de aanzet zijn voor een samengaan van SpaceX en xAI, een ander bedrijf van Musk dat de concurrentie moet aangaan met OpenAI."
Hoe
dan ook blijven datacenters in de ruimte een complex verhaal op
technisch vlak, bijvoorbeeld voor de koeling en nodige energie.
Er blijft ook de vraag of er nog wel plaats is voor (veel) meer satellieten in de ruimte. Het is nu al behoorlijk druk in de ruimte. Hoe drukker, hoe meer kans ook op botsingen tussen ruimtevaartuigen of met ander rondvliegend puin. Een kostbaar datacenter zou in het slechtste geval in 1 klap vernietigd kunnen worden.
Maar Musk wuift die bezorgdheden weg: "De ruimte is immens groot", schrijft hij op het socialemediaplatform X. "De satellieten zullen zo ver van elkaar vliegen dat je vanaf de ene amper de volgende nog kan zien. De ruimte is zo immens, het gaat ons begrip te boven."
(Bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/01/31/musk-wil-tot-1-miljoen-satellieten-in-de-ruimte-sturen/)
Zoals U als lezer zelf kunt zien en lezen middels onze informatie en onze artikelen op onze website zijn wij als Waarheidskrant ook door een heel groot Transformatieproces gegaan. Word ook lid en lees de informatie in onze digitale Waarheidskrant De Nieuwe Media en ook U zult gaan ontwaken en/of verder gaan ontwaken in de huidige tijdlijn van Uw aardse leven. Sterkte en succes met Uw eigen Transformatie naar de nieuwe en Vrije wereld die wij allen wensen.
Is Nederland alleen voor de Blanken?
Afkomstig uit een tv-documentaireserie uit 2001. Met klassieke satanische NWO-complotten en een jonge Alex Jones.
De afbeelding van hierboven werd gepost nadat wij dit artikel hadden gepubliceerd.
Waardeer je onze artikelen en de informatie die wij delen?
De openbare CORONA-VERHOREN van de Parlementaire Enquête Commissie Corona zijn op vrijdag 29 mei 2026 van start gegaan!
Juan O Savin noemt het huidige moment een orkaan van categorie 2 die oploopt tot categorie 6 – kort, intens, maar overleefbaar.
D-Day is de militaire codeletter
"Dus toen zegende ik Q en de Anons en stuurde ik ze eropuit om de wereld te redden"
De uithuisplaatsingen, waarbij mensen hun woning verliezen en langdurig dakloos raken door bijvoorbeeld een huurschuld, nemen toe. Wanneer ik bij een adres kom om hulp te bieden, blijkt het huis vaak leeg te staan of inmiddels bewoond te worden door voor mij onbekende mensen.
Dit wordt een zeer belangrijke landelijke bijeenkomst voor heel Nederland.
De openbare CORONA-VERHOREN van de Parlementaire Enquête Commissie Corona gingen op vrijdag 29 mei 2026 van start.
De paniek binnen de Deep State bereikt een KRITISCH niveau — en nu heeft Donald J. Trump zelf zich bij Telegram aangesloten om de nepnieuwsmedia te omzeilen.
Gelukkig wie zuiver van hart zijn, want zij zullen God zien.
Matteüs 5:8
"Eindelijk zijn we weer baas op eigen erf",
We hebben dus niets geleerd uit het verleden. Dit keer lopen de neofascisten rond in pak en stropdas en doen zich voor als vreedzame 'hervormers'.
Dit is noodzakelijk voor de introductie van het nieuwe financiële systeem (QFS). XRP zal hierin een sleutelrol spelen!
Wij, De Nieuwe Media, wensen Ad van Rooij veel Beterschap en een zeer spoedig Herstel toe!
De Zionisten (nep Joden) hebben het liefste dat wij, het voetvolk (de pleps, 'het vee'), vergeten en vergeven wat zij, de Zionisten, ons hebben aangedaan, zodat de Zionisten hun eigen KARMA kunnen ontlopen. De Zionisten hebben hun eigen Holy bijbel waarop ze een eed afleggen aan de valse God, aan Baphomet (SATAN).
De overheden zijn misdaadkartels — De COVID plandemie was een misdaad van de ergste soort.
Memorial Day is een plechtige herinnering dat vrijheid nooit vanzelfsprekend is. Vandaag eren we de dappere Amerikaanse helden die het ultieme offer brachten voor ons land.